Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden # 4

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-19, 19:20   #21
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvorfor er det så jæ$%&/a vanskelig å sett ting inn i oppvaskmaskinen?

Det er mye som er vanskelig av helt vanlige ting, så du har min fulle støtte.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-07-19, 16:06   #22
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Jeg snublet i en trerot i gresset og tryna rett ned på asfalt så nå er jeg helt forslått og har vondt over alt. Heldigvis ingen brudd, bare skrubbsår og slått den ene puppen kraftig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-07-19, 16:37   #23
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

18 grader og regn!

På mandag går jeg heller på jobb enn å kaste bort feriedager på dette her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 21-07-19, 16:15   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Syns togbilletter er dyrt. Tror det er billigere å kjøre selv med alle bommene, men jeg det er ikke et valg. Vi skal jo ut å fly.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 21-07-19, 16:28   #25
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Virus som stjeler all energi. Sover, sover og sover og må hvile etter den minste aktivitet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 21-07-19, 19:12   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.972
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Klærne tørker jo aldri. Klær som egentlig tørker på et blunk, er like våte nå som i morrest. Jeg skal jo pakke de ned.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 22-07-19, 02:04   #27
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvorfor er det så jæ$%&/a vanskelig å sett ting inn i oppvaskmaskinen?

Det lurer jeg også på. Samt at noen tror at kjøkkenbenken er et oppbevaringssted for alt mulig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 09:19   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvorfor er det så jæ$%&/a vanskelig å sett ting inn i oppvaskmaskinen?

Don't get me started.

Selv mannen min på 45 år ser ut til å dele resten av familiens oppfatning om at møkkete glass og servise har godt av å stå oppe i vasken noen timer før det kan settes inn i oppvaskmaskinen. Når man først tar jobben med å rydde det inn på kjøkkenet; hva er det da som gjør det så himla vanskelig med å fullføre jobben med å bare sette det inn i oppvaskmaskinen der det skal til slutt uansett?

Jeg har forsøkt uendelig mange tilnærminger til denne problemstillingen de siste årene. Men jeg når ikke gjennom - det må visstnok stå på benken eller i vasken litt først. Og jeg lar meg hisse opp noe så innmari.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 09:24   #29
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Yngstebarnet kom hjem fra jobb og klaget over at kollegaene hennes ikke satte inn i oppvaskmaskinen men stablet på benken. «Jeg vet hvordan det føles» sa jeg, men hun mente at det var noe helt annet.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 09:46   #30
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Yngstebarnet kom hjem fra jobb og klaget over at kollegaene hennes ikke satte inn i oppvaskmaskinen men stablet på benken. «Jeg vet hvordan det føles» sa jeg, men hun mente at det var noe helt annet.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 10:10   #31
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Det skjer at jeg ikke setter inn med engang, men jeg irriterer meg likevel over at ungene ikke setter inn, for jeg må alltid sette det inn. Og jeg må sette inn det jeg selv setter på benken av en eller annen grunn. Hadde ungene satt det inn etter en stund så hadde jeg ikke brydd meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 10:31   #32
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

At jeg må jobbe en hel uke til før det er mer ferie. Akkurat nå så angrer jeg litt på at jeg delte opp ferien og bare hadde ei uke i starten av juli.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 21:31   #33
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Booking. com
Hotellet vi er på I Gøteborg kom opp som eneste hotell for 2 +3. Kom til hotellet og nei de har ikke rom for 5 kun for 4, ingen ekstra senger og ikke flere rom ledig.
Så da må 3 unger ligge i dobbeltseng og vi på ekkel sovesofa som
kroppen min kommer til å dø av.
Hotellet skulle sende opp et sengesett til det har de fortsatt ikke gjort. Heldigvis bare en natt.
Men det ødelegger mye av turen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-07-19, 21:46   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Millen: Klag på det til booking. Jeg har brukt dem mye og har bare gode erfaringer.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 21:51   #35
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Millen: Klag på det til booking. Jeg har brukt dem mye og har bare gode erfaringer.

Skal gjøre det når vi kommer hjem. De i resepsjonen hadde tydeligvis samme erfaring med booking. com.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 22-07-19, 21:54   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Skal gjøre det når vi kommer hjem. De i resepsjonen hadde tydeligvis samme erfaring med booking. com.

Du har vel en ordrebekreftelse? Hva står på den? Mulig å bytte hotell?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 22:00   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Folk

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-07-19, 23:10   #38
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Folk

Jeg støtter denne 110 %. I hvert fall når det gjelder enkelte eksemplarer av arten. Tre av dem utmerker seg for tiden. Det går nok over. Håper jeg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-07-19, 00:44   #39
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Det regner ute og jeg har fått satt en lite bord like under soverons vinduet som det drypper på og hører det godt siden vinduet er litt oppe. Gidder ikke ut for å flytte på det heller.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 23-07-19, 11:14   #40
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

SMS fra feierfirma om at vi må være hjemme 4 t for lovpålagt tilsyn på MANDAG. Takk for 6 dagers varsel midt i fellesferien, liksom. Vi er bortreist, men har vært hjemme i ferie hele denne uken, så med ørlittegranne bedre utsending av sms kunne vi gjort det nå. Men da jeg ringte for å spørre om booke om, så himlet damen i telefonen høyt over forslaget mitt om å få torsdag, for det er jo bare to dager til og da er det fullt, må vite.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no