Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

"Matboks-bakst" - oppskrifter ønskes

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 18:08   #21
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Matboks-bakst" - oppskrifter ønskes

Opprinnelig lagt inn av elli, her.

Setter muffinsformer i muffinsbakebrettet mitt og har litt skinke, purre og ost i hver muffinsform. Så heller jeg over eggeblandingen og steker det i ovnen til det er ferdig, 200 grader ca 15 min.

Tusen takk, dette må jeg prøve

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 18:30   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Matboks-bakst" - oppskrifter ønskes

Storebror er hos mormor nå, og da han ringte i sted var han mektig fortvilet. "Hos mormor må vi s k r a p e tallerkenen, og det er så ekkelt, for all sausen og sånt er så KALD". Eh...ok gutten min.
Så derfor kan det ikke serveres hva som helst i matboksen...for da spiser han ikke rett og slett.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 19:08   #23
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Matboks-bakst" - oppskrifter ønskes

Opprinnelig lagt inn av elli, her.

Setter muffinsformer i muffinsbakebrettet mitt og har litt skinke, purre og ost i hver muffinsform. Så heller jeg over eggeblandingen og steker det i ovnen til det er ferdig, 200 grader ca 15 min.

Er disse gode kald? Har en datter lik Sjuggerpløm sønn. Kald mat er ikke så morsom....

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-12, 18:58   #24
elli
Aktiv
 
elli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 185
elli er litt kulelli er litt kul
Standard

Sv: "Matboks-bakst" - oppskrifter ønskes

Ifølge min datter er disse supergod kald... Men så spiser hun stort sett alt da.

Jeg foretrekker varm omelett.

elli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no