Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor hever han stemmen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-19, 00:14   #1
Sara-ram
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2012
Innlegg: 13
Sara-ram har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Hvorfor hever han stemmen?

Hei, ikke ofte jeg skriver her, kanskje en gang etter flere år, men når jeg først skriver så lurer jeg veldig...

Det er snakk om sjefen min på jobben. Han er rundt 60 årene, og jeg merker veldig ofte at han hever stemmen mye mer når jeg går forbi...
Jeg vet at han ellers er fornøyd med arbeidet jeg gjør og at det ikke er noe i veien med mine prestasjoner sånn sett.

Kan det ha noe med at jeg selv er litt stille av meg, ikke så pratsom og kanskje noe innesluttet? Er selv i begynnelsen av 30 årene.

Må være ærlig å innrømme at jeg syns han er litt attraktiv ift alderen og littegranne sjenert av den grunn, men det blir jeg uansett alltid for kjekke karer. Jeg ter meg alltid profesjonell i kommunikasjon med han til tross for det, og prøver å ikke la det komme til synet at jeg er sjenert, men om han har oppdaget det likevel vet jeg ikke...


Sist redigert av Sara-ram : 07-12-19 kl 00:23.
Sara-ram er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-19, 00:33   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor hever han stemmen?

Lurer du på om sjefen din hever stemmen fordi du er betatt av ham og er innesluttet/sjenert?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-19, 01:45   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor hever han stemmen?

Nå skjønte jeg ikke helt hva du lurte på.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-19, 02:49   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor hever han stemmen?

Har du veldig bråkete sko?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-19, 10:27   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor hever han stemmen?

Lurer du på om han prøver å imponere deg ved å heve stemmen? Gjøre seg litt mer mandig, liksom, siden han kanskje aner at du allerede er litt betatt?

Hvis ikke, har jeg mest tro på det med skoene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no