Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alternativ julekalender 02.12.19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-19, 08:13   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alternativ julekalender 02.12.19

I dag er dagen for å gi noe til noen som trenger det. Kjøp en kaffekopp/bolle/noe annet til noen som sitter på gaten/er uteligger etc. Kommer du ikke forbi et slikt sted så kan du samle det opp til en annen dag eller gi tilsvarende sum til veldedighet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 11:37   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

En herlig kalender Pelen, du er god som har fått i stand dette!

Jeg sitter hjemme og skriver prosjektbeskrivelse, så jeg kommer ikke forbi så mange som trenger noe i dag, men jeg donerer fem middager til Kirkens bymisjon/Gled en som gruer seg til jul.

Ellers oppfordrer jeg alle som er i nærheten av St.Hanshaugen å stikke innom vår nye kaffebar på Lovisenberg, =kaffe, nydelig kaffe, kjempegode kanelboller og hyggelig betjening. Vi er så glade for tilskuddet på området!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 11:48   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg sitter hjemme inntullet i sjal og med Kleenex i beredskap, så hvis jeg ikke treffer noen trengende når jeg skal en liten tur ut, så donerer jeg heller to ekstra middager til bymisjonen.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 11:49   #4
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg vippset til stiftelsen Petter Uteligger (04000) hjemme i stua her er ikke så mange trengende i dag.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 13:04   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg sitter hjemme inntullet i sjal og med Kleenex i beredskap, så hvis jeg ikke treffer noen trengende når jeg skal en liten tur ut, så donerer jeg heller to ekstra middager til bymisjonen.

Jeg gjorde det samme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 14:48   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Alle kan som sagt starte tråden, men jeg prøver å planlegge litt fremover så at det i hvert fall blir noen tråd om det ikke er noen som starter.

Dere kan begynne å planlegge noe allerede nå. Sjekk om du har et skjerf, et par votter, et par hansker eller kanskje til og med en jakke som ligger og som ikke noen bruker. Bør være voksenstørrelse.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 18:54   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg kjøpte 20000 liter vann. Vipps 12133.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 19:50   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg vippset til stiftelsen Petter Uteligger (04000) hjemme i stua her er ikke så mange trengende i dag.

Det har jeg gjort også.

For en fin kalender.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 21:20   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg har vært i byen og gått fra Tjuvholmen til Vika, men der fant jeg ikke noen å gi noe til. Jeg satser på Petter Uteligger i dag.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 23:07   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Det pleier å sitte en fyr på hjørnet rett ved jobben min - jeg pleier å gi ham en slant. I morgen skal jeg lage en kopp kaffe til ham også. Vi har jo kaffeautomat rett innenfor døren.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-19, 23:29   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Her er det ingen tiggere/uteliggere, så det ble UNICEF som fikk glede av dagens luke.

93E66AAE-525B-43AF-BB64-8B5993C81B47.jpg

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-19, 00:19   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg har kjøpt en hvit julestjerne av Kreftforeningen. Den henges opp til en pasient på Sørlandet Sykehus. Så en slik stjerne hos min eksmann på hans sykehusrom og tenkte jeg ønsket å gjøre det for en annen person.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-19, 18:21   #13
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alternativ julekalender 02.12.19

Jeg ga en lapp til en tigger fra Moldova. Gikk først forbi, men så kom han etter meg og sa jeg var fin og hadde fine/gode øyne, så da..så. Jeg fikk tre klemmer et kyss tilbake, noe jeg egentlig trengte, så det var igrunn en god deal.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no