Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Muffins, velprøvd oppskrift?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-11, 23:37   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Muffins, velprøvd oppskrift?

Småtrolla fyller ett år snart. De har aldri smakt kake og slikt men tenkte at de skulle få dykke ned i hver sin muffins når vi feirer de. Har omtrent tusen ting som skjer før vi drar på ferie til mine foreldre og får følgelig ikke tid til å prøve oppskrifter på forhånd.

Tenker noe lettvindt(men ikke pose, bake vil jeg gjøre selv), ikke sjokoladebasert og ikke med jordbær i(allergi) og ikke noe som trengs særlig med pyntedill; smaken er viktigere enn utseendet.

Noen som har en oppskrift eller to å dele?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 23:43   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?

Jeg har flere ganger laget kjempegode eplemuffins, fant oppskrift på detsoteliv.no

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-11, 23:52   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?

Harriet sin oppskrift er god og lettvin og man kan tilsette hva det skal være - vi lagde to varianter i går, blåbær og sjokolade. (Jeg hadde litt vanilje i også, forresten). De er like gode uten noe ekstra i. Den lille slikkmunnen her er vill etter dem.

Til Pjottens ettårsdag lagde jeg havremuffins etter Sokk sin oppskrift - det likte han veldig godt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 00:25   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?

Jeg lager Sokk sine muffins med revne gulrøtter. Det blir veldig godt. Du vil også se min lovprsning av dem i oppskriftstråden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 23:26   #5
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Muffins, velprøvd oppskrift?

Hmm...aner meg det kan ende opp med to-tre sorter; om ikke alt til samme feiring(feirer noen dager i forveien hjemme hos familien min. Skal ha lunsjsamling av stort og smått, som har tid og lyst, som vi omgåes med til daglig). Hadde faktisk klart å tenke på å lage eplemuffins selv, er veldig glad i eplekake - med krem!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no