Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Mann, kvinne eller?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-19, 12:47   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mann, kvinne eller?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Jeg vil hevde at det kan finnes noen som ikke opplever seg som verken kvinne eller mann, men som likevel ikke er kjent med begrepet ikke-binær. (Gikk jeg i surr i ikke-ne nå? )

Klart det kan det, men det blir jo umulig å utforme spørreskjemaer om man skal ta høyde for alle slike tilfeller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 13:07   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mann, kvinne eller?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes ikke-binær umiddelbart høres ut til å favne mest mulig.

Enig! Annet virker nedlatende og uvitende.

zulu, klart det kan, men tror det er et mindretall.

Tallulah, absolutt mye følelser involvert her.

Det er jeg som skal lage en spørreundersøkelse på papir, og det er ikke spørsmål, men tre bokser man kan krysse av; mann, kvinne, ikke-binær. Det er også mulig å la være og krysse av noen boks.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-19, 13:36   #23
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.601
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mann, kvinne eller?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Klart det kan det, men det blir jo umulig å utforme spørreskjemaer om man skal ta høyde for alle slike tilfeller.

Derav mitt spørsmål om målgruppe for undersøkelsen.

Men egentlig var det den binære ( ) uttalelsen din under jeg reagerte på, og som jeg ville moderere.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ikke-binær er det korrekte innen LHBT og er en term de som er ikke-binære forstår, de som ikke forstår den er jo ikke i målgruppa for å velge det.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-19, 19:41   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mann, kvinne eller?

Jeg svarte nettopp på en brukerundersøkelse der alternativene for kjønn var "Mann", "Kvinne", "Annet", "Ønsker ikke å oppgi".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no