Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-10, 20:08   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Jeg skal kjøre litt tog og trenger et hekleprosjekt som ikke tar stor plass i bagasjen - altså få nøster. Jeg har tre nøster, 75 gram, nydelig kasjmirgarn som jeg har lyst å bruke. De passer vel til heklenål 4 eller strikkepinner nummer 3. Har noen ideer til noe relativt enkelt jeg kan lage? Jeg antar det er for lite garn til et sjal.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:10   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Et lite skjerf til lillesøster? Et sånt putteskjerf eller hva de kalles de som man trer gjennom et hull.

Evt håndleddsvarmere.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:11   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Noe til meg selv tror jeg. Håndleddsvarmere ja. Har du en fin oppskrift?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:21   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Kikke litt på garnstudio.com kanskje?
De har jo masse oppskrifter liggende ute.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 20:37   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.009
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg hekle/strikke av tre små nøster kasjmirgarn?

Disse var søte, synes jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no