Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-08, 19:22   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.902
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Skal kjøpe noen nye kasseroller. For feks koking av mat med melk, slik at de skal ha slipp-belegg, og jeg antar teflon.

Har en stekepanne fra Jamie Oliver-serien til Tefal og er kjempefornøyd, men har også vært fornøyd med Høyang Polaris sine lignende gryter. Har derimot noen fra Tefal (ikke i Jamie Oliver-serien) som jeg ikke er så fornøyd med, synes belegget blir ruglete bare av røring med plast eller treredskaper.

Noen som har tips ang hva jeg skal velge?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 19:30   #2
Capri
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 79
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Vi har selv bare Høyang-Polaris og er meget fornøyde.
Koker ofte mat med melk og har ikke noe problemer med det.
Ikke brenner det seg fast heller. Men ingen er teflon kasseroller.
Har ikke prøvd de andre så de kan jeg ikke uttale meg om.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 19:32   #3
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Jeg ville valgt Høyang i så fall...
Jeg er IKKE fornøyd med min stekepanne fra Jamie-serien...
Belegget er ruglete enda jeg har kun brukt plastredskaper i den.

Har noen andre teflonkasseroller jeg er veldig fornøyd med. Husker ikke hva de heter, er fra tilbords. Kan se på dem litt senere, orker ikke røre meg...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 19:36   #4
Maia
Fullverdig medlem
 
Maia sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 63
Maia er litt kul
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Jeg er storfornøyd med Høyang sin Partyserie. Har ingen erfaring med Jamie Oliver-pannene.

Maia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:31   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Vi har mye Jamie Oliver, og er veldig fornøyde med dem.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:37   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Opprinnelig lagt inn av Maia, her.

Jeg er storfornøyd med Høyang sin Partyserie. Har ingen erfaring med Jamie Oliver-pannene.

Jeg har hatt flere Høyang Polaris Party kjeler, og skal aldri ha det igjen!

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:41   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Jeg har ennå til gode å finne et slippbelegg som overlever min bruk, så nå har jeg gitt opp det prosjektet. Kjøper et par høyang polaris classic kasseroller på obs neste gang jeg er der - de er på tilbud denne uken.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-08, 20:44   #8
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høyang Polaris eller Tefal Jamie Oliver?

Jeg er forøvrig særdeles fornøyd med Ikea sin 365+ serie! At de er relativt billige gjør heller ikke noe. Men teflon har de ikke da.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no