Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Verdens vanskeligste sudoku?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-12, 10:57   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Verdens vanskeligste sudoku?

Er dette verdens vanskeligste Suduko?
Noen som vil prøve seg på denne? Jeg har printet den ut og tenker at ingenting er umulig. Må ihvertfall prøve!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:10   #2
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.572
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Nå har jeg printet, skal se på den i kveld.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:15   #3
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Har skrevet den av, så vi får se.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:16   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.795
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Tusen takk Fløyel- denne skal jeg skrive ut og gi til K som har tatt mandlene og trenger litt annet å tenke på

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:20   #5
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg synes til og med barne sudoku er vanskelig. Tror jeg mangler et gen som gjør at jeg ser logikken i det der

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:24   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg må høre med faren min om han fikk den til, hvis han ikke greide det så har det ingen hensikt at jeg prøver.

Og jeg regner ikke med å få den til, hvis den virkelig er verdens vanskeligste.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:27   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg må høre med faren min om han fikk den til, hvis han ikke greide det så har det ingen hensikt at jeg prøver.

Og jeg regner ikke med å få den til, hvis den virkelig er verdens vanskeligste.

Jeg har brukt hele sommerferier på ett sudukobrett, så jeg regner med at dette blir årets nøtt.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 11:53   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg er mer glad i killersudoku.

www.killersudokuonline.com, og det er ganske så vanskelig, men løsbart, i alle fall de som ikke er aller, aller vanskeligst.

Anbefales.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 13:04   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er mer glad i killersudoku.

www.killersudokuonline.com, og det er ganske så vanskelig, men løsbart, i alle fall de som ikke er aller, aller vanskeligst.

Anbefales.

Her er det altså en 'dagens' oppgave hver dag. Ingen er så enkle at man kan fylle rett ut. Dagens variant var merket 'hard' og jeg løste denne nå. Man løser det best på PC-en, da man har mulighet for å markere 'tvillinger' og 'trillinger' sånt som jeg synes det er håpløst å huske selv, særlig om man ikke sitter pal med den hele tida.

Killersudoku er en slags blanding mellom Sudoku og Kakuro.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 12:35   #10
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 14:59   #11
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg har klart å få plottet inn hele 2 tall.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 16:06   #12
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Challenge accepted!

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 17:31   #13
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Oj, denne må prøves.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 22:05   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

WOW!! Det er en som har løst denne allerede!
Imponerende. Vedkommende vil kanskje røpe seg selv her inne..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 22:11   #15
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Ehem...

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 14:41   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.572
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Øh, jeg har brukt en time, og klart å plassere to tall. Nå har jeg satt opp alle alternativer i hver rute, så nå begynner møysommelighetsarbeidet. Guæh.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 14:57   #17
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.471
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Hoh, "snille" kjæresten har skrevet av denne til meg, men etter å ha null tall ette et kvarter, så gikk jeg å la meg..

Tror jeg skal printe den i stort format hvis jeg gjør et nytt forsøk. Må ha plass til å skrive opp alle tall-alternativer.

Løst den alt, Lego?? Hvor lang tid tok det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 15:00   #18
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg har fått et tall inne i alle ruter, utenom en.

__________________
Katten sit i tunet
når du kjem.
Snakk litt med katten.
Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 15:01   #19
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Jeg trodde jeg hadde løst den helt til en rute manglet nitallet og det var ingen plass å sette det...

Skal prøve igjen.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-12, 23:33   #20
lego
bygger
 
lego sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
Innlegg: 281
lego er litt kul
Standard

Sv: Verdens vanskeligste sudoku?

Tør nesten ikke skrive hvor lang tid jeg brukte. Men bare nesten. En liten halvtime og en god porsjon flaks må vite. :-)

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no