Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Så TYNN du er!"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-06, 12:24   #1
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

"Så TYNN du er!"

*****

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:32.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:27   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Det er ikke bare du som syns dette er pussig, og mange tynne mennesker lider under dette.

Min mor var sykelig tynn, pga. en stoffskiftesykdom. Hun var 1.60 høy, og veide på det minste 37 kg. Hun så ut som et levende skjelett -
spiste normalt, fikk også kosttilskudd, men la overhodet ikke på seg, bare raste ned i vekt.

Hun fikk utrolig mange kommentarer om vekta si - mange blikk, sikkert mange som hvisket om anoreksi...
Jeg vet hun hadde forferdelige komplekser for kroppen sin - og hun fikk høre flere ganger hver dag hvor tynn hun var.

Så, nei - det er ikke spesielt hyggelig å få kommentert kroppen sin på slikt vis.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:30   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Jeg reagerer også på dette.
Nå har jeg ikke selv slitt nevneverdig med slike kommentarer, men det er fordi jeg i store deler av mitt liv har vært overvektig.
Likevel har jeg stusset på at mange har null hemninger på å kommentere hvor fæle man ser ut når man er tynne, kanskje er det en misforstått måte å prøve å få vedkommende til å bli fornøyd med seg selv på? (fordi mange selvsagt tror at veldig tynne mennesker sliter med anoreksi)

Jeg har i de siste månedene fått veldig mange kommentarer på hvor fryktelig tynn jeg har blitt (jeg er altså ikke tynn, jeg var bare veldig stor før) og jeg sliter med å godta at folk kommenterer at jeg har gått ned 23 kg - det var ingen som sa noe når jeg gikk opp 30 kg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:32   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Nei, det er ikke bare du som synes det er pussig.
Det er helt utrolig hva folk får seg til å si til den tynnere delen av befolkningen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:34   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Jeg skjønner godt at mange sliter under dette. Selv vil jeg aldri kommentere vekten til noen, uansett. Men nå er det jeg en del anoreksia, og en del må kanskje forstå at de ikke er pene når de er så tynne. Kanksje det er av bekymring?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:39   #6
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Nei, det burde ikke være nødvendig å kommentere vekta eller kroppen til folk. På den andre siden ser jeg at det er mindre tabubelagt å kommentere "tynnhet" enn "fethet", og dette tror jeg bunner i at fordommer knyttet til overvekt kanskje er knyttet til negative personlighetstrekk, som latskap, fråtsing, vansker med å begrense seg etc. Mens magerhet kanskje lettere assosierer til sykdom og problemer, som andre kanskje vil hjelpe til med? Jeg er ikke spesielt tynn, men fikk likevel kommentaren "Så TYNN du er blitt!" med en tydelig negativ undertone for en stund siden. Etter å kommet meg av forskrekkelsen oppdaget jeg at vedkommende var bekymret over at jeg hadde gått ned i vekt og lurte på om det var noe i veien. Altså min (relative) tynnhet ble koblet som et uttrykk for helsa mi.

I min mormors øyne var også kroppsstørrelse symptom på helse. Var man tykk, var man sunn. Var man tynn, var man syk og måtte spise 14 vaffler med rømme og syltetøy før man fikk gå fra bordet. En kollega av meg med afrikansk bakgrunn hadde samme forståelse, og kommenterte kroppen til en annen kollega (som var tydelig overvektig): "Oj, du er virkelig stor! Du må jo veie over 100kilo!!" Med tydelig entusiasme og beundring i stemmen.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:40   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Jeg har også vært veldig tynn gjennom store deler av livet, (generelt, men også på grunn av sykdom) og har fått endel sånne ufine kommentarer om hvor stygt det er å være altfor tynn, at kragebeina stikker ut, nei nå må du ikke bli tynnere osv.

Jeg ville jo aldri i verden kommentert kroppen til overvektige på den måten, og syns det er skikkelig frekt.

Nå er jeg litt rundere, og ingen har sagt noe de siste årene i hverken den ene eller den andre retningen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:47   #8
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Enkelte kommenterer utseende til andre mennesker fritt og uten hemninger, det være seg hvor gravid man er, hvor tynn eller tykk man er, hvordan man ser ut på håret, om man har en kvise eller ei etc etc.

Har folk ikke lært hjemmefra at dersom de ikke har noe positivt å si så kan de holde munn?

Til og med Eminem fikk jo høre av mora si: "God dammit you little motherfucker. If you ain't got nuthin nice to say then don't say nuthin"

så da såh.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:49   #9
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

*****

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:32.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 12:54   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.819
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Dette lurer jeg også på. Høyde på andre er også helt ok å kommentere og spøke med. Mannen min er temmelig høy, jeg er liten, og begge får vi høre det flere ganger i uka via diverse "morsomme" kommentarer. Fireåringen er lang for alderen, og utrolig mange sier til henne: "nei, sååå lang hun er, men så er jo pappaen veldig høy da." Jeg har i grunnen lyst til å kommentere en gang at "ungen din er jammen drøy rundt livet, men så er jo moren i godt hold også da". Tenker det blir populært.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 13:26   #11
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Hva er det med sånne mennesker som alltid må slenge ut en komentar om hvordan andre ser ut. Jeg er så lei av dette fokuset på utseende! Mamma fikk passet sitt påskrevet av meg i sommer. Nå har du lagt på deg sa hun.. Nei, svarte jeg. JO! Det har du.. Å sier du det.. Javel, takk skal du f... meg ha for at du forteller meg det da. 2-3kg opp eller ned. Hadde jeg tatt av meg 10 kg, så hadde det nok vært galt det å, og hadde jeg lagt de på meg igjen til det samme som nå, hadde jeg plutselig sikkert vært akkurat passe. ?????
Venninna mi har lett for å legge på seg, og hver gang jeg er hjemme sier andre det til meg. Nå har hun blitt skikkelig feit asså. Hun som var så fin... Jeg blir skikkelig lei meg jeg! Tror de at hun ikke vet hvordan hun ser ut selv? Jeg ser henne som den fantastiske personen hun er jeg.. Hvorfor er det så j.... vanskelig å finne noe positivt med andre og heller si det? Å så fin bukse du har.. eller oj, så fin du var på håret! Noe må de da finne, som kan sies vel.. At noen tar seg friheten til å si stygge ting til andre er for meg helt forkastelig! Blir skikkelig flau jeg! Og det er heller ikke sikkert det andre mennesket tar det så greit heller.. Pass dere sier jeg. Noen ting kan man ikke ta tilbake!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 13:33   #12
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Syns det er like fælt å si at en person er så tynn som å si at personen er tykk!

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 13:37   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Syns det er like fælt å si at en person er så tynn som å si at personen er tykk!

Ja det spiller da ingen rolle. Så lenge det sies på en negativ måte, kan de heller bite det i seg, og holde kjeft!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 13:54   #14
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

*****

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:32.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 14:31   #15
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

jeg var hoey og mager gjennom hele skoletida og var mager selv etter at alle andre i klassen hadde tatt meg igjen paa hoeyda. jeg fikk alikevel kommentarer om at "skal du ikke begyne aa spise snart/legge paa deg snart?" og det saara meg saa voldsomt at jeg som 13-aaring nesten utviklet bulimi i en naiiv tro paa at jeg kunne spise mer hvis jeg kastet opp....
kommentarer om kropp er farlige uansett om du er tykk eller tynn.
soestra mi er rundere enn meg og det har hun alltid vaert.... vaar farmor var rett og slett ondskapsfull naar vi besoekte dem. hun fikk beskjed om at hun hadde spist nok etter ca 1/2 broedskive og hun fikk klar beskjed om at det ikke var kledelig aa vaere saa "graadig"... jeg ble proppet full med 3-4 broedskiver og fikk beskjed om aa ikke vaere saa "beskjeden bestandig"....
for ordens skyld vil jeg gjoere klart at vi begge spiste akkurat like mengder hjemme og at vi er noeye oppdratt til aa dele likt saa til og med naa som voksne vil vi begge tilby den andre den "stoerste delen"...
jeg har lagt paa meg i loepet av 20 aara og er naa rimelig fornoeyd med aa ha litt ekstra... (farmor selvfoelgelig har lagt seg paa den filosofien at jeg ser "sunn" ut selv om jeg naa ikke er saa himla mange kiloene unna soesteren min som har gaatt ned i vekt men det blir da altsaa ikke kommentert....)

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 14:32   #16
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.988
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Det ser dessverre ikke ut til å være en allmenn oppfatning i min omgangskrets.

Nei, for skjønnhetsidealet her i vesten er TYNN. Derfor syns mange det er en kompliment å bemerke hvor tynn noen ser ut. Det er det jo absolutt ikke hvis tonefallet er feil, eller det følger et 'herregud, så ...' med.

Det er ufint og udannet å kommentere andres kropp negativt. Det er og ufint å kommentere andres kropp i det hele tatt hvis det ikke er for å gi en kompliment.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 14:46   #17
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Synes det er ufint når folk spør sånn. Reagerer ikke på at venninner jeg har god kontakt spør og sier noe, men de vinkler det gjerne ikke så negativt. Vet akkurat hvordan det er. Jeg går ufrivillig mye ned etter graviditeten når jeg ammer, og når en ikke har lagt på seg så mye i graviditeten heller så er det ikke så mye og tære på. Når jeg var 48kg og 173cm høy og det var sommer sånn at en gikk i lite klær fikk jeg mange kommentarer. Mange av dem kan virke sårende selv om de ikke er ment sånn. Som f.eks.: "spiser du ikke eller" Skal jeg legge ut om dagsdietten min da eller som jeg er rimelig sikker på er mye mere enn mange andre vanligvis spiser. Når folk har sagt til meg: "så tynn du er" så sier jeg bare at "ja, jeg vet det, har du noen kg til overs til meg"

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 15:09   #18
Svaggen
Aktiv
 
Svaggen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 189
Svaggen er litt kul
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Jeg var veldig tynn i oppveksten, og opplevde slike kommentarer som fryktelig sårende. Jeg er i tillegg veldig høy, og det fikk jeg også stadig høre (som om jeg ikke var klar over det...)
Med årene så har det blitt noen flere kilo, og dette gjør at jeg nå er normalt slank, og egentlig bare blir glad når noen sier at jeg er tynn....

__________________
Mamma til tre
Svaggen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 15:16   #19
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Generelt sett virker det som det er mere husrent å kommetere at en person er for tynn, framfor for tykk.
Jeg var fram til jeg fikk nr 2 den som holdt emg i den tynne enden av skalaen og har fått høre mye rart. Og å kalle noen skjellett osv er ikke pent ment uansett hvordan man vrir og vrenger på det.
Generelt sett virker det som man er redd for å såre overvektige med kommentarer (noe man også gjør selvsagt) men at det er helt greit å kommentere at noen er tynn fordi de er så "heldig" og ikke slite med overvekt.
At noen kan slite med å legge på seg derimot skyldes jo kun anorexia eller bulemi (satt på spissen)

Men hvor er alle dise som på død og liv m kommentere andre sin størrelse når man har en midt på treet vekt? Da kommer det ikke et pip gitt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-06, 15:47   #20
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: "Så TYNN du er!"

Det er like ille begge deler.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no