Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Geografisk ignorante foreldre?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-10, 17:27   #141
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp.

Vi skal til "syden" i to uker i sommer, eller mer bestemt Tenerife. Ferien er riktignok betalt av pappa og den ene uka skal vi være 13 stk sammen. Men det er ikke snakk om å ligge på stranda eller bare være på hotellet. Vi skal utforske Spanias høyeste fjell, som også er en vulkan, vi skal i dyrehage og vi skal kjøre øya på kryss og tvers den første uka. Det blir ikke mye rolig ferie den første uka i allefall.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 17:58   #142
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Er det virkelig noen som orker å ligge på en strand i to uker?

Ja, det er mange jeg kjenner som elsker det. Rettere sagt, bassengkanten.

Jeg øver meg på å like det litt mer. Jeg har godt av å stresse ned.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:05   #143
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, det er mange jeg kjenner som elsker det. Rettere sagt, bassengkanten.

Jeg øver meg på å like det litt mer. Jeg har godt av å stresse ned.

Jeg var på husmorsferie alene en uke i sommer på Gran Canaria. Da holdt jeg ut 4,5 dager ved bassenget. Da måtte jeg ut og farte litt så det ble handletur til Las Palmas og en tur i fugleparken.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:10   #144
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg ler ikke av akkurat det, derimot ler jeg litt av alle de som mente at 2 uker på ei strand i syden gir barnet like mye som en hvilken som helst annen feire.

Det tror jeg nok det gir, de fleste barn jeg kjenner elsker å hoppe opp og ned i bassenget i timesvis, leke med bøtter og spann, ballspill og bademadrasser på stranda, ta en tur med tråkkebåt, gå tur i området og spille kort under parasollen. Man trenger ikke å sette alt opp i mot hverandre, og en uke eller to i "syden" betyr ikke at ungene ikke får oppleve teltliv, utflukter og andre typer opplevelser ellers om sommeren og resten av året.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:18   #145
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Hva med alle voksne som ferierer på Påskefjellet eller Syden? Det irriterer meg, ikke unger som ikke vet hvilket land de har vært i på ferie.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:24   #146
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mine unger sliter fremdeles med å skjønne at Bergen er i Norge, og ikke i utlandet. Men det har kanskje sin helt naturlige forklaring.

Akkurat det der er det mange som sliter med, både små og store.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:27   #147
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det tror jeg nok det gir, de fleste barn jeg kjenner elsker å hoppe opp og ned i bassenget i timesvis, leke med bøtter og spann, ballspill og bademadrasser på stranda, ta en tur med tråkkebåt, gå tur i området og spille kort under parasollen. Man trenger ikke å sette alt opp i mot hverandre, og en uke eller to i "syden" betyr ikke at ungene ikke får oppleve teltliv, utflukter og andre typer opplevelser ellers om sommeren og resten av året.

Helt enig, alt her i verden er ikke enten eller, ei heller i forhold til ferier. Det er ikke sånn at i det øyeblikk man bestiller tur til et sted med bamseklubb så kaster man all kvalitetstid på båten. det er jo bare noen få timer hver dag, og også bare et tilbud. Likeledes er det ingenting som sier at dersom man velger "syden"-ferie innimellom så velger man automatisk vekk alle opplevelsesferier og gjør ikke noe som man lærer av eller hvor man opplever noe nytt.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:40   #148
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg var på husmorsferie alene en uke i sommer på Gran Canaria. Da holdt jeg ut 4,5 dager ved bassenget. Da måtte jeg ut og farte litt så det ble handletur til Las Palmas og en tur i fugleparken.

Da var du flink. Jeg hadde nok ikke klart 4,5 dager engang, spesielt ikke alene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 18:41   #149
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Da var du flink. Jeg hadde nok ikke klart 4,5 dager engang, spesielt ikke alene.

Jeg leste 7 bøker på den tiden, så jeg var ikke så flink egentlig. Det var grusomt kjedelig.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:05   #150
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det tror jeg nok det gir, de fleste barn jeg kjenner elsker å hoppe opp og ned i bassenget i timesvis, leke med bøtter og spann, ballspill og bademadrasser på stranda, ta en tur med tråkkebåt, gå tur i området og spille kort under parasollen. Man trenger ikke å sette alt opp i mot hverandre, og en uke eller to i "syden" betyr ikke at ungene ikke får oppleve teltliv, utflukter og andre typer opplevelser ellers om sommeren og resten av året.


Hva barnet gjør resten av året (og sommeren) blir irrelevant når man sammenligner ferier (jmfr. tråden det ble vist til). Så jo, noen ganger kan man sette ting opp mot hverandre og vurdere utifra det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:12   #151
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Tror ungene utgjør den store forskjellen her, kanskje?

Vår eldste er verdens mest takknemlige turist, hun suger til seg informasjon, elsker å se ting og utbryter begeistret "for et nydelig fossefall", "for en vakker landsby" og lignende gammeldame-aktige ting når vi er på tur. Og hun er like begeistret om vi er i utlandet eller bare på vei til østlandet og på en transportetappe.

Sånn er min eldste også. Og de to på museumsbesøk var jo rent fornøyelig. Guiden kunne ikke hatt mer interesserte gjester på besøk tror jeg.

Jeg skjønner jo at ikke alle barn er likt mitt, men jeg hadde også blitt overrasket over en syvåring som ikke vet annet om feriemålet enn at det er "i syden". Både Vesla og hennes venninner har alltid full kontroll på sånt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:31   #152
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg er med ungene i parker. Til nød. Da må de finne seg i å tråle bruktmarkeder, gallerier, keramikkverksteder og interiørbutikker med meg. Og ungene vet selvsagt hvor vi reiser om sommeren. I år blir sjette året til nøyaktig samme sted.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:35   #153
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Synes dette er litt morsomt. For en stund siden hadde vi en diskusjon om det var ok å ta ungene ut av skolen for å dra på ferie. Da var det MANGE som mente at ungene lærte SÅ MYE MER på ferie enn på skolen av geografi, historie, kultur, osv. Må le bittelittegranne når jeg leser denne tråden nå - tror kanskje ikke ungene får med seg så veldig mye på ferie...

Hm. Jeg skjønte ikke helt denne her jeg. Det er jo bøtter og spann av folk her som nå sier at de er opptatt av at barna skal lære mye når de er på tur. Det er da konsistent det?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:38   #154
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg er en sånn som sender barna på ferie med mine foreldre, og de kommer da hjem med detaljkunnskap om hva den og den byen i Frankrike het, hva den stranda het, hvordan man sier ditten og datten på fransk et cetera et cetera. Min mor babler mye. (Hun er bergenser.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:41   #155
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg tror at om barna kommer hjem fra utenlandstur og ikke vet hvilket land de har vært i, så har ikke dette blitt nevnt så altfor mange ganger.

Jeg syns det er naturlig å snakke om landet, språket + se på kart og bilder i forkant (å glede seg til turen er som kjent halve moroa), snakke om landet når man er der (Jammen fint her i England!, Som de kjører fort her i Italia! etc), lære et par gloser på språket samt fortelle gud&hvermann om hvor man har vært og hva man har gjort når man kommer hjem.

Da er det nær sagt umulig å glemme navnet på landet, liksom.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:48   #156
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg er dog svært enig i at barn ikke gidder å snakke med kjedelige voksne om den slags.

"Hva er yndlingsisen din?!?" :superentusiastisk voksen:
"Veit'kke" :lei-av-livet-fireåring:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:51   #157
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er dog svært enig i at barn ikke gidder å snakke med kjedelige voksne om den slags.

"Hva er yndlingsisen din?!?" :superentusiastisk voksen:
"Veit'kke" :lei-av-livet-fireåring:

Tenåringer gidder heller ikke den slags har jeg erfart.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 19:54   #158
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Synes dette er litt morsomt. For en stund siden hadde vi en diskusjon om det var ok å ta ungene ut av skolen for å dra på ferie. Da var det MANGE som mente at ungene lærte SÅ MYE MER på ferie enn på skolen av geografi, historie, kultur, osv. Må le bittelittegranne når jeg leser denne tråden nå - tror kanskje ikke ungene får med seg så veldig mye på ferie...

Du har litt selektiv hukommelse, ja? Det som ble hevdet i den tråden var vel at man kan lære ANDRE TING på ferier enn det skolen kan lære bort. Man var også inne på dette med at det var forskjell på type ferie, og at ferier faktisk kan romme mer enn strandbesøk.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:13   #159
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg er nok en geografisk ignorant datter, mamma var nemlig i syden rett før påske, og når folk spurte hvor hun var, svarte jeg alltid syden, for jeg husket vel ikke helt hvor det var hun var

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 20:15   #160
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Jeg har ikke lest hele tråden. Må si jeg synes det var en forhastet slutning å trekke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no