Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag? #02

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-23, 16:55   #101
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hvorfor kommer det folk på døra for selge/tigge penger her konstant? Som ikke tar nei for et nei.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 07:39   #102
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Når jeg er på fjesboka og sveiper så kommer jeg av og til borti videoen. Da starter videoen å kjøre og det med lyd. Den er ofte høy også, selv om telefonen er innstilt på lydløs. Hvordan får jeg det bort? Lyden altså. Telefonen er innstilt på ikke lyd, så hvorfor er disse videoappene et untak? Det gjelder i hvert fall youtube og reelsvideo.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 08:30   #103
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Det lurer jeg også på Strå Veldig irriterende.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 09:12   #104
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det lurer jeg også på Strå Veldig irriterende.

Ja, ikke sant? Hver gang skvetter jeg og hopper fem centimeter opp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 10:44   #105
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Hva slags telefoner har dere? Jeg kan styre lyden separat, for hhv varsler, anrop og medier (volumsymbolet som vises på skjermen når jeg skrur volumet opp og ned har tre prikker øverst, trykker jeg på dem kommer jeg til kontrollpanelet med de ulike volumknappene). Setter jeg telefonen til lydløs skrus bare lyden for anrop og varsler av, mens lyden for medier stilles for seg. Jeg har alltid medielyd av, den er uansett automatisk på når headset er koblet til (Android).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 10:51   #106
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg har iphone.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 11:32   #107
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det lurer jeg også på Strå Veldig irriterende.

Ja, ikke sant? Hver gang skvetter jeg og hopper fem centimeter opp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-23, 11:44   #108
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Takk for forklaringen din My. Jeg har også Android. Nå fulgte jeg din anvisning og automatisk lyd er lå en saga blott. Du er en helt. Jeg har lett og lett og lett og lett og ikke funnet noe som virker.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:36   #109
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på hvem den nye ministeren for forskning og høyere utdanning kommer til å bli. Har Sp noen gode kandidater? (Og så venter jeg i spenning på hvordan kommentarfeltene skal håndtere dette. Jeg håper Borten Moe får tyn så det holder. Innsidehandel? Virkelig?)

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:55   #110
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Har skjønt at det er laget Barbie&Ken film. Trodde det var for barn men utifra premierefest og skriverier så er det visst for voksne... ok. Er det noe du skal se? Siden jeg har lov å lure her så gjør jeg det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 13:58   #111
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har skjønt at det er laget Barbie&Ken film. Trodde det var for barn men utifra premierefest og skriverier så er det visst for voksne... ok. Er det noe du skal se? Siden jeg har lov å lure her så gjør jeg det.

Jeg skal se den! Det sies at den ikke helt er hva mange tror den er.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-23, 14:55   #112
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.154
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Barbie er en veldig morsom og vellaget film, sjarmerende satirisk og underholdende. Den er laget for voksne, ja (ikke at den er for skummel for barn eller noe sånt, men den er ikke laget som barnefilm). Jeg har gledet meg lenge og så den på førpremiere i går (og jeg har aldri eid en Barbie-dukke eller vært interessert ).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 16:50   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har skjønt at det er laget Barbie&Ken film. Trodde det var for barn men utifra premierefest og skriverier så er det visst for voksne... ok. Er det noe du skal se? Siden jeg har lov å lure her så gjør jeg det.

Ja, skal se den med venninne på torsdag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 18:19   #114
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Har ingen planer om å se den på kino i alle fall, men 18-åringen skal se den med to venner i morgen. Mulig jeg ser den når den havner i strømmeland.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 09:34   #115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på hva som skjer med måkene. Det skrives og snakkes en del om måker i år, men jammen er det noe spesielt i år også. Jeg synes det er ekstra ille på torget i år, men det kan alltids være innbilning også. Men tidligere har vi da spist lunsj på benkene på torget i finvær, nå er det helt umulig. Men jeg har merket meg andre ting også, som er nytt av året. Blant annet har de kommet opp i hagen og rundt huset vårt. Vi har aldri hatt måker rundt huset før. I går sirklet flere måker over oss mens vi spiste ute i hagen, satt på det nærmest huset, og kom svosjende over oss i lav høyde flere ganger. Dette er nytt, det har aldri skjedd før. Har hatt problemer med kråke og skjære som har rappet mat fra bordet når vi har gått vekk, men de plager oss ikke mens vi sitter der, og det ble dessuten veldig mye bedre da naboen hugget ned en høy gran med et stort kråkereir oppi. Men måkene, de har holdt seg nedi byen eller ved sjøen.

En annen merkelig ting jeg kun har sett i år er måker som sitter i morelltreet til naboen og spiser moreller, som en annen trost. Det ser veldig rart ut, for måker har jo ikke klør, de har svømmeføtter. Så innimellom glir den nedover greina den sitter på, holder på å miste balansen og falle, og må flakse en hel del for å komme opp igjen. Og der sitter den, og sluker i seg bær etter bær. Først og fremst umodne moreller, ser det ut til. Hvorfor gjør den det? Er moreller vanlig måkemat?

Er det bare hos oss vi observerer unormal adferd blant måkene, eller der det noe som skjer flere steder?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 10:28   #116
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg vet ikke noe om måkers adferd, men har fått med meg via flere nettaviser at måkene er spesielt ille iår, og at enkelte folk driver med mishandling av måker fordi de er så plagsomme (noe som selvsagt ikke er lovlig).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 11:19   #117
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.069
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Måkegalskap, forstadiet til fugleinfluensa.

Nei, det var kun fjas.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 11:26   #118
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Jeg lurer på om Elon Musk er i ferd med å miste grepet helt? Altså som i at han er alvorlig syk? Og autokorrekturen rettet altså Musk til snusk

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 11:48   #119
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.789
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Har ikke han vært gal lenge? Han er årsaken til at jeg ikke vil ha Tesla om vi bytter til elbil.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 25-07-23 kl 13:41.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-23, 11:52   #120
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag? #02

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Har ikke han vært gal lenge? Han er årsaken til at jeg ikkevil ha Tesla om vi nytter til elbil.

Ja, men før har han vært litt er på den eksentriske siden kanskje? Nå er han jo selvdestruktiv?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no