Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Lesebrett med lån av bøker?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-22, 09:44   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesebrett med lån av bøker?

Tidligare lasta eg ned bøker frå biblioteket og la dei inn i Calibre. Då fekk eg gjort om formatet slik at eg kunne legge boka inn på Kindle. Dette trur eg ikkje går lengre.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-22, 12:07   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.517
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesebrett med lån av bøker?

Eg har gjort ein del research på dette, og funne ut at for å kunne ha apper som bookbites eller andre norske bibliotekapper, må ein ha eit lesebrett som kjører på Android. Eg kjøpte Onyx Boox av den grunn, då min Kindle slutta å vere bærbar. Det var middels god brukaroppleving, blant anna fordi brettet går veldig treigt når ein bruker eksterne apper, men det gjekk an å lese lånte bøker i bookbites-appen. Dette døydde imidlertid etter ca. eit år, eg har framleis ikkje skjønt grunnen. Men det virker veldig "billig plastikk" samanlikna med andre lesebrett eg har sett på og tatt på. Så eg trur det har fått ein liten støyt den ikkje tålte, då det var med på telttur.

Eg kjøpte Kobo Libra på forsommaren. Der får eg (gjennom Deichman) veldig godt utval i dei bøkene dei har i Libby. Det er stort sett engelske bøker. Sidan eg les mykje engelsk, sparer eg fort inn brettet ved å låne i staden for å kjøpe her. Men Kobo har ikkje Android, så du kan ikkje laste ned bookbites. Kobo støtter utlånsordningar som går gjennom eit system som heiter "overdrive". Og foreløpig er det bare det du finn i Libby-appen som funker som lånebøker her.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvordan er utvalget på NLB? Kommer det for eksempel nye bøker?

NLB er som biblioteket. Det kjem nye bøker, men det er begrensa lisenser og ofte litt venteliste. Det er veldig bra til lydbøker eller kombinasjon lydbøker/ e-bøker. Men eg synes personleg ikkje formatet er så veldig greit til lesing av e-bøker. Men som Ingling seier, må du ha ein grunn til å få tilgang.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-22, 12:07   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.517
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesebrett med lån av bøker?

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Tidligare lasta eg ned bøker frå biblioteket og la dei inn i Calibre. Då fekk eg gjort om formatet slik at eg kunne legge boka inn på Kindle. Dette trur eg ikkje går lengre.

Det går ikkje lenger, nei.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no