Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-07, 12:59   #501
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, får når man er inne på miljøfiendtlighet så er knust glass virkelig dårlig for miljøet. Glitter, da!



__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 16:29   #502
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, får når man er inne på miljøfiendtlighet så er knust glass virkelig dårlig for miljøet. Glitter, da!

Skrifspråket forsøples også til stadighet....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 16:30   #503
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Skrifspråket forsøples også til stadighet....

Skrifspråket.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 16:35   #504
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har kastet stein i glasshus! Vi har hele 5 rullebrett. Ikke bruker vi alle sammen hele tiden heller.

Åh! Vi har to. Ingen av de blir brukt. Jeg får det ikke til! :leiseg:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 17:07   #505
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh! Vi har to. Ingen av de blir brukt. Jeg får det ikke til! :leiseg:

Jeg får det ikke til lenger jeg heller. Det er definitvt ikke som å sykle. Jeg har ikke skatet på 13 år. Lille B har arvet mitt brett. I tillegg til at han har to selv, og sambo har to. Eller tre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 18:27   #506
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Skrifspråket forsøples også til stadighet....

Det er dessverre ikke den første feilen av denne typen jeg har gjort i det siste. Jeg tror hjernen min har tatt ferie lenge før resten av meg.

Men så var det det med å sitte i glasshus og kaste stein, Elin.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 19:00   #507
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg får det ikke til lenger jeg heller. Det er definitvt ikke som å sykle. Jeg har ikke skatet på 13 år. Lille B har arvet mitt brett. I tillegg til at han har to selv, og sambo har to. Eller tre.

Liiiiten avsporing:

Hvor får du tak i GODE brett til pjokker på den alderen? Storebror her i huset har jeg veldig lyst til å se på brett, han har veldig god balanse.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:22   #508
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ja, får når man er inne på miljøfiendtlighet så er knust glass virkelig dårlig for miljøet. Glitter, da!

Det er bra at du er så opptatt av miljøet at du også innkluderer fårene. Sauer er åleite dyr! (Det er også mye mindre CO2 utslipp fra sauer enn fra kyr.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:38   #509
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er bra at du er så opptatt av miljøet at du også innkluderer fårene. Sauer er åleite dyr! (Det er også mye mindre CO2 utslipp fra sauer enn fra kyr.)

Åler er slettes ikke så verst de heller. Og kanskje en kommende alternativ energikilde?


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:52   #510
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vognmafiaen

Heyh jeg lever av disse gærningene fiiine damene...finnes det en kremmer smily.
Alkohol i svangerskapet?..... hvor kan man bli overbevist om at det er en fin ting? seriøst jeg trenger å glemme vekt kvalme og hvordan tre unger om morran kommer til å bli....LED MEG INN I FRISTELSE PLEASE!!argh 19 år til med skoleforestillinger eeeeek!!!!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 01:19   #511
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Liiiiten avsporing:

Hvor får du tak i GODE brett til pjokker på den alderen? Storebror her i huset har jeg veldig lyst til å se på brett, han har veldig god balanse.

På Bikes and Boards på Løkka. Vi har riktignok et bittelite lekebrett til B, som egentlig er for lite til å finne balanse på, i tillegg til et Star Wars mini-brett som er ganske riktig størrelse, men i plast.
Bikes & Boards har mindre brett som allikevel er balanserte slik at de passer til smårollinger.

Hvor stor er Storebror? Er han over en viss alder hadde jeg gått rett på vanlig brett, de greier ikke brekke det uansett så det varer jo en stund. Og albue/kne/håndledd beskytter og hjelm.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 20:46   #512
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Fy faderen, for en fantastisk tråd!
Kan ikke huske sist jeg lo så godt. Fantastisk, ikke annet enn fantastisk!


:venter i spenning på fortsettelsen:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 21:11   #513
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har aldri fått med meg hvem som er i vognmafian, men så er ikke jeg så fryktelig moderne når det gjelder barnevogner. Jeg hadde nok aldri kommet gjennom nåløyet med min Simovogn.

Ikke skryt på deg simo da snuppa. Den har ikke du hatt på ett år.


kunne ikke dy meg amylin....

  Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:23   #514
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

:venter i spenning på fortsettelsen:

Det ser dårlig ut.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:27   #515
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det ser dårlig ut.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:54   #516
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Har nå lest meg igjennom "vognmafia"-tråden og det som slår meg er at for å være en typsik Fp-er må man stemme rødt, spise økologisk, ikke være materialistisk, må være miljøvennlig, boikotte Netlé etc. Mao politisk korrekt. Jeg vil tørre å påstå at det er yttert få, ja kanskje en neve mennesker her inne som oppfyller disse kriteriene. Baserer denne påstanden på FP sitt valgresultat.

Jeg er opptatt av miljøet, stemmer borgelig , brenner for riktig ernæring !!! Men som flere her inne har fått med seg er jeg også ganske alternativ med tanke på medisin. Men ser du meg på gaten ville jeg tørre å påstå at du ikke vil tro at jeg er "alternativ". "Alternativemennesker" går jo i palestinaskjerf,stemmer RV/SV, bruker ikke sminke etc. Fordommer fordommer. Jeg derimot er FRK STÆSJ!!! Da jeg ble mor for første gang for 2 år oppdaget jeg også shoppeparadisetfor nybakte mødre. Jada,jeg kjøpte Bugaboo også!!! Dette lenge før den ble så populær. :Elinharæren!!:Jeg må innrømme at jeg kan bli oppfattet som litt smågal av venninder uten barn når jeg roper : "så du den lekre buggisen". Men det er en periode.Kjøper både brukte klær og selger videre når stæsj/klær blir for lite til lillegutt.Opptatt av gjenbruk mao.

Det jeg prøver å skrive er vel egentlig at det går fint ann å være opptatt av miljøet,like stæsj,spise økologisk og gjenbruke.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 00:07   #517
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har nå lest meg igjennom "vognmafia"-tråden og det som slår meg er at for å være en typsik Fp-er må man stemme rødt, spise økologisk, ikke være materialistisk, må være miljøvennlig, boikotte Netlé etc. Mao politisk korrekt. Jeg vil tørre å påstå at det er yttert få, ja kanskje en neve mennesker her inne som oppfyller disse kriteriene.

Så du mener at det ikke er typisk for FP-ere å være typiske FP-ere? Det kan være noe i det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 00:09   #518
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vognmafiaen

Tror det stemmer.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:46   #519
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så du mener at det ikke er typisk for FP-ere å være typiske FP-ere? Det kan være noe i det.

Kanskje litt klønete formulert av meg,men det jeg prøvde å skrive er at basert på FP sin valgmåling er det relativt få rødstrømper på FP.

En liten digresjon....

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:50   #520
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Kanskje litt klønete formulert av meg,men det jeg prøvde å skrive er at basert på FP sin valgmåling er det relativt få rødstrømper på FP.

Sier valgmålingen noe om man er rødstrømpe eller ikke? Sier økomat noe om man er rødstrømpe eller ikke? Sier bruk av sminke noe om man er rødstrømpe eller ikke? Sier Nestléboikott noe om man er rødstrømpe eller ikke?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no