Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vognmafiaen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 00:11   #481
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Opptaksprøve. Man må kjøre Buggis gjennom en hinderløype bestående av svaberg, holkete brostein og sagmugg, etterfulgt av skriftlig teoriprøve ("Nevn tre gode vognlangere i minst tre EU-land som sender som gave" o.l.) avsluttet med styrkeløfteksamen. Dvs dra en Emmaljunga duovogn opp trappene i en syvetasjers bygård på Majorstua. Eller tilsvarende; vi har opptaksprøver 30. februar hvert år i 11 større byer i Norge.



Jeg synes det bør tillegges et nytt hinder i hinderløype : hurtiggang i kram nysnø. Det tilbakemeldes nemlig at Bugaboo er håpløs på vinterføre.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:27   #482
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Vognmafiaen

Dere er søte.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:38   #483
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Lykkeliten: du er vel nok blærette overfor vores nye forummedlem. Ikke alle som er til punkter og prikker. Tenk om det var deg, på et nytt forum, hvor alle skrev med Store Bokstaver !

Elin: du outet deg selv den dagen du kaldte ditt barn for Amanda. Alt du skriver nå forverrer bare ditt image yderligere. Med min etniske bakgrunn burde jeg elske både Bugaboo og OTH, men jeg hadde sett dem så ofte hin i 2003 at jeg valgte noe nytt og fresht: Brio kombi. Tenk på det, schatteboutje.

Til dere andre: PC og Mac er forskjellige ting. Så har man 1 PC og 1 Mac, har man altså ikke 2 PC'er i huset ! Fysj, å rakke sådan ned på Eplet sitt...

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:44   #484
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Lykkeliten: du er vel nok blærette overfor vores nye forummedlem. Ikke alle som er til punkter og prikker. Tenk om det var deg, på et nytt forum, hvor alle skrev med Store Bokstaver !

Nei, det synes jeg egentlig ikke, det var såpass langt fra punkt og prikke at mange reagerte. Hun sa jo selv at hun ikke gadd, ikke at hun ikke kunne. Er man på et skriftlig forum bør man skrive noe som er tilnærmet forståelig.
Og jeg har vært ny på både NM og her og fått min dose av kritikk på nybegynnerfeil som skrivefeil, ordlegging, formuleringsevne etc. Jeg sa dog unnskyld i tilfelle jeg var på jordet og veldig ufin, men jeg synes ikke hun gjorde det jeg skrev til skamme.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:51   #485
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Nei, det synes jeg egentlig ikke, det var såpass langt fra punkt og prikke at mange reagerte. Hun sa jo selv at hun ikke gadd, ikke at hun ikke kunne. Er man på et skriftlig forum bør man skrive noe som er tilnærmet forståelig.
Og jeg har vært ny på både NM og her og fått min dose av kritikk på nybegynnerfeil som skrivefeil, ordlegging, formuleringsevne etc. Jeg sa dog unnskyld i tilfelle jeg var på jordet og veldig ufin, men jeg synes ikke hun gjorde det jeg skrev til skamme.

Jeg prøvde nå bare å være litt intrissert, altså.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:53   #486
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg prøvde nå bare å være litt intrissert, altså.

Godt forsøk!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:56   #487
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Lykkeliten: du er vel nok blærette overfor vores nye forummedlem. Ikke alle som er til punkter og prikker. Tenk om det var deg, på et nytt forum, hvor alle skrev med Store Bokstaver !

Elin: du outet deg selv den dagen du kaldte ditt barn for Amanda. Alt du skriver nå forverrer bare ditt image yderligere. Med min etniske bakgrunn burde jeg elske både Bugaboo og OTH, men jeg hadde sett dem så ofte hin i 2003 at jeg valgte noe nytt og fresht: Brio kombi. Tenk på det, schatteboutje.

Til dere andre: PC og Mac er forskjellige ting. Så har man 1 PC og 1 Mac, har man altså ikke 2 PC'er i huset ! Fysj, å rakke sådan ned på Eplet sitt...

Jeg hører stemmen din for meg inni hodet mitt nå.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 01:01   #488
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vognmafiaen

Iråni altså? Jæ må legge mæ nå.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 01:08   #489
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Opptaksprøve. Man må kjøre Buggis gjennom en hinderløype bestående av svaberg, holkete brostein og sagmugg, etterfulgt av skriftlig teoriprøve ("Nevn tre gode vognlangere i minst tre EU-land som sender som gave" o.l.) avsluttet med styrkeløfteksamen. Dvs dra en Emmaljunga duovogn opp trappene i en syvetasjers bygård på Majorstua. Eller tilsvarende; vi har opptaksprøver 30. februar hvert år i 11 større byer i Norge.



Nå har jeg ledd meg gjennom en del innlegg her ja.


(Selv om tråden var litt hodepine en stund med vel dårlig norsk, også på grunn av latskap, da er jeg enig med missa altså.)

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 02:12   #490
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Elin: du outet deg selv den dagen du kaldte ditt barn for Amanda. Alt du skriver nå forverrer bare ditt image yderligere. Med min etniske bakgrunn burde jeg elske både Bugaboo og OTH, men jeg hadde sett dem så ofte hin i 2003 at jeg valgte noe nytt og fresht: Brio kombi. Tenk på det, schatteboutje.

Har jeg et image??? Og hva er galt med navnet Amanda i denne sammenheng? Jeg tror ikke helt jeg forstår hva du mener nå gitt...

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 09:34   #491
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

ikke noe rullebrett.

Jeg har kastet stein i glasshus! Vi har hele 5 rullebrett. Ikke bruker vi alle sammen hele tiden heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 09:49   #492
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Nuta, jo! Velkommen

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 10:10   #493
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Har jeg et image??? Og hva er galt med navnet Amanda i denne sammenheng? Jeg tror ikke helt jeg forstår hva du mener nå gitt...

Jeg ertet nå bare, siden du selv skriver under ditt navn at du er "sukkersøt og fisefin" (var det ikke i anledning av en tråd, hvor noen skrev at hun syntes Amanda-navnet var det ?) Folk i Nederland beundret forøvrigt min Brio veldig, syntes den var stoer og god å trille.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 10:35   #494
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har kastet stein i glasshus! Vi har hele 5 rullebrett. Ikke bruker vi alle sammen hele tiden heller.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 11:25   #495
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har kastet stein i glasshus! Vi har hele 5 rullebrett. Ikke bruker vi alle sammen hele tiden heller.

Men da kan du jo bruke det ene som PC og det andre til å trakte kaffe på. Problem solved.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 11:32   #496
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men da kan du jo bruke det ene som PC og det andre til å trakte kaffe på. Problem solved.

Nja, bruke et rullebrett som PC er vel kanskje ikke et godt forslag?
Spørs om det blir mye FP på henne da gitt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 11:33   #497
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Det passer nok bedre med PC som rullebrett isåfall.
Spesielt en PC, egentlig. Mac, derimot!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 11:39   #498
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Spesielt en PC, egentlig. Mac, derimot!

Pfft, Mac'er er vitterlig ikke brukanes til noe annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 21:29   #499
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har kastet stein i glasshus! Vi har hele 5 rullebrett. Ikke bruker vi alle sammen hele tiden heller.

Har du ikke lært noenting av det jeg har prøvd å fortelle deg?!
Ikke kaste stein i glasshus!

Repeat after me : "Må ikke kaste stein i glasshus!"

Sånn,ja.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 12:35   #500
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du ikke lært noenting av det jeg har prøvd å fortelle deg?!
Ikke kaste stein i glasshus!

Repeat after me : "Må ikke kaste stein i glasshus!"

Sånn,ja.

Ja, får når man er inne på miljøfiendtlighet så er knust glass virkelig dårlig for miljøet. Glitter, da!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no