Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

FLY-lampen over spisestue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-15, 14:19   #21
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Har hvit FLY-lampe over kjøkkenbordet og synes ikke den er det spor vanskelig å rengjøre. Jeg tørker over med en bittelitt fuktig klut og den blir så ren og pen atte. Lett som bare det.
Den store hvite Snowdrop-lampen fra Le Klint over salongbordet derimot...

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 14:26   #22
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Det blir synlige skjolder om jeg tørker med fuktig klut.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 14:55   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.406
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Vi kjøpte denne i går, for jeg var så lei av å spise i mørket.


Kjøpte Ø50 størrelse og det er digert.

Vi leter og vurderer videre, FL/Y er fortsatt en het kandidat selv med støv og skjolder.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 15:01   #24
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Kanskje den hvite er enklere å rengjøre? Logisk nok, siden den ikke er gjennomsiktig slik som de andre fargena.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 15:08   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Har hvit FLY-lampe over kjøkkenbordet og synes ikke den er det spor vanskelig å rengjøre. Jeg tørker over med en bittelitt fuktig klut og den blir så ren og pen atte. Lett som bare det.

Den er vel ikke gjennomsiktig, er den? Jeg vil tro at det er en helt annen sak enn de andre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 15:09   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Og der så jeg at du hadde postet det samme selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 19:37   #27
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Skal hilse fra min samboer () og si at det går helt greit med vasking av våre hvite FL/Y-lamper.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 21:06   #28
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Jeg prøvde i går med våtservietter til LED TV, og det ble bedre en med vann på klut. Men det er en utrolig mengde riper, og jeg skjønner ikke hvordan det er blitt så ille. Jeg har ikke vasket den så ofte. Har stort sett brukt sånn fjær til å børste over. Kanskje det er den som har laget ripene?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-15, 22:49   #29
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Min har også riper, tror det kom første uka og det etter kun swifferkosting. Godt den henger på et lite frekventert sted, jeg kan godt ha riper andre steder, men liker det dårlig på lampeskjermer.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 09:13   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Må bare dra opp denne tråden igjen og si at det funket veldig bra med poleringsmiddel for bil på Fly-lampen min. Fikk tilbake glans og skjoldene forsvant. Synes også den har mindre riper på seg og.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 09:50   #31
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Må bare dra opp denne tråden igjen og si at det funket veldig bra med poleringsmiddel for bil på Fly-lampen min. Fikk tilbake glans og skjoldene forsvant. Synes også den har mindre riper på seg og.

Det må jeg prøve! Hva heter poleringsmiddelet du brukte?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 09:52   #32
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det må jeg prøve! Hva heter poleringsmiddelet du brukte?

Godt spørsmål! Det var en grønn flaske. Mulig fra Turtle Wax? Kan finne ut av det i morgen, men tipper det funker med all mulig bilpoleringsmiddel.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 10:10   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Turtle var alstå.
Min er så ripete og uansett hva jeg rengjør den med så blir det liggende en sånn hinne eller noe, sånne vaske "laser'. Dritstygt.
Har testet våt klut, nesten våt, våtservietter osv,......

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 10:29   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.854
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

En kollega skryter veldig av etpar kluter som er å få kjøpt på Nille. man skal bruke klutene etter hverandre og de gir ikke skjolder på vinduer eller speilflater visstnok. Kanskje noe å prøve?
Jeg har ikke prøvd de så vet ikke.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 10:39   #35
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Jeg tok en krakk og en stor pute oppå spisebordet, og lot den ene siden av lampa hvile der, mens jeg smurte på middel og polerte en del av gangen og snurret lampa rundt og rundt. (hvis det var forståelig)
Brukte også bomullshansker slik at det ikke ble fingermerker.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-16, 12:09   #36
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: FLY-lampen over spisestue

Avispapir funker superbra på speil, kanskje det virker på sånn lampe også? Altså krøllet sammen avispapir i stedet for klut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no