Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 23:28   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åh. *tenker* Jeg har ikke noen sånn plass. Loftet er innredet og boden er vaskerom. Men sengen var fin!

Under en annen seng et eller annet sted?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:33   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Under en annen seng et eller annet sted?

Alle sengene har kasser under. *trangbodd*

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:41   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Luftmadrass? Hvis det bare er til overnattingsgjester, mener jeg..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:49   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Luftmadrass? Hvis det bare er til overnattingsgjester, mener jeg..

Smart! Det tenkte ikke jeg på! Og overnattingsgjester må jo for all del ikke få det for komfortabelt, da BLIR de jo bare...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:05   #25
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Vi har også den dagsengen og akkurat nå brukes den som sofa. Madrassen som ligger i er tykk, men jeg tenkte å bytte den ut med to tynnere når storesøster skal bruke den som seng. Da er det lett å "brette ut" madrassen om man skal lage dobbeltseng og man slipper å oppbevare en madrass et annet sted.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:06   #26
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Minst like smart! *noterer*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 01:27   #27
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

begge barna mine har loftseng, og det funker fint!! det er jo bare laken du må re opp oppi senga, dyna tar du ned;-) og vi har valgt 90 og 1,20 brede senger, for da har de plass til gjester også! og man står veldig fritt til å benytte gulvplassen!!!! spesielt hvis rommet ikke er så veldig stort (som hos oss). lykke til

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 08:28   #28
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Luftmadrass? Hvis det bare er til overnattingsgjester, mener jeg..

Smart! Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Vi har også den dagsengen og akkurat nå brukes den som sofa. Madrassen som ligger i er tykk, men jeg tenkte å bytte den ut med to tynnere når storesøster skal bruke den som seng. Da er det lett å "brette ut" madrassen om man skal lage dobbeltseng og man slipper å oppbevare en madrass et annet sted.

Også veldig smart! Evt. ha en vanlig madrass i sengen, og en tynn en oppå.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 08:33   #29
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja, hele "fronten" dras fremover (den går på små hjul) med skuffer og alt. Da er det plass til en ny 80 cm madrass slik at man får en 160 seng. (Bare husk å kjøpe to like høye madrasser eventuelt.) Den har forbausende solid preg også, jeg ble litt overrasket over det. Skuffene har plass til sengetøy hvis man vil ha det vekk om dagen, men jeg bruker også bare sengeteppe.

Er det denne sengen som kan utvides

:skal innrede rom til 10 åring:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 08:36   #30
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Denne kikket vi lenge på, men den ble litt for høy under skråtaket hennes. Jeg hadde helt klart valgt denne fremfor loftsseng.

Vi har innredet åtteåringens rom som et ungdomsrom, men med avtagbare wallies (med delfiner) slik at hun kan vokse med det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 08:39   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Denne kikket vi lenge på, men den ble litt for høy under skråtaket hennes. Jeg hadde helt klart valgt denne fremfor loftsseng.

Vi har innredet åtteåringens rom som et ungdomsrom, men med avtagbare wallies (med delfiner) slik at hun kan vokse med det.

Med fare for å kuppe tråden:
Hvor lang er denne sengen?
Er det evt. mulighet for å kappe litt av lengden på hver side uten at det blir stygt og at skuffene blir ødelagt?

:håper å få skviset den inn på barnerommet:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:42   #32
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Vi har 2 stk av denne hemnes sengen fra ikea(1 til hver av jentene) - og er storfornøyd. Når jentene får besøk er det bare å legge i en ekstra madrass, så er det en skikkelig dobbelseng. Til vanlig er det en fin sofaseng, med stooooore skuffer under som rommer masse. Har man noen puter i ryggen fungerer denne fint som sofa. Da kan pute og dyne ligge i skuffene. OM man vil beskytte lakenet kan man jo bare ha et litt tykt sengeteppe oppå, som kan legges i skuffen til natten igjen.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:21   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å innrede rom til åtteåring

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Med fare for å kuppe tråden:
Hvor lang er denne sengen?
Er det evt. mulighet for å kappe litt av lengden på hver side uten at det blir stygt og at skuffene blir ødelagt?

:håper å få skviset den inn på barnerommet:

Kupping av mine tråder er tillatt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no