Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 15:05   #41
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg ser for meg at dette ikke vil funke hos oss. Da blir det bare et nytt roteskap uten noe system. Må ha noe skuffer sånn at f.eks. ungene har hver sin rad med skuffer + en rad til oss voksne.

Et kurvsystem til hver av dere kan vel fungere?

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:23   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg ville helt klart bygget inn trappen. Jeg ville bygd et lite rom der alt rotet ligger på bildet. Så ville jeg satt inn dør der veggen blir på det høyeste. Inni boden ville jeg satt opp mange hyller og knagger.

Jeg ville også revet ned buegangen for å få et renere inntrykk. Altså ikke tatt bort veggen, bare buen.

Jeg ville nok også gjort som Kanne beskriver.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 15:26   #43
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Våres trapp er dessverre i stuen. Så det stjeler mye av plassen og jeg tror kanskje det hadde blitt smule stygt med lettvegg å dør. Skal se om jeg finner bildet.

Elisabeth, tror du ikke det hadde blitt smule trangt om du hadde bygget lettvegg med dør der?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:03   #44
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg ville helt klart bygget inn trappen. Jeg ville bygd et lite rom der alt rotet ligger på bildet. Så ville jeg satt inn dør der veggen blir på det høyeste. Inni boden ville jeg satt opp mange hyller og knagger.

Jeg ville også revet ned buegangen for å få et renere inntrykk. Altså ikke tatt bort veggen, bare buen.


Mannen ble visst ivrig på idèen min (litt deres). Nå har han og ungene i gang med å rive både panel og tapet i gangen, og buen skal vekk så fremt det lar seg gjøre når han åpner opp og ser hva som vegger skjuler. Uansett burde vi vel heller ha firkantet åpning og ikke bue? Det skal komme på ny tapet, og alt skal males lyst. Så har jeg lyst på brune trappetrinn i hvit trapp og brune detaljer ellers i gangen som f.eks. kommode/knagger/speil etc.

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Elisabeth, tror du ikke det hadde blitt smule trangt om du hadde bygget lettvegg med dør der?

Det tror jeg også, for det er dører i hele gangen (totalt 7 stykker + trappeoppgangen). Mannen har foreslått at vi kan tette trappetrinn og lage en vegg under trappa fra stolpen/kanten på nederste trappetrinna og inn mot vekken. Da kan vi få lagret sånne sesongting som skøyter/skisko/vintersko etc. under der, også har vi noe kommoder foran. Ovnen skal vekk.


Sist redigert av Elisabet : 20-01-08 kl 17:08.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:21   #45
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Mannen ble visst ivrig på idèen min (litt deres). Nå har han og ungene i gang med å rive både panel og tapet i gangen, og buen skal vekk så fremt det lar seg gjøre når han åpner opp og ser hva som vegger skjuler. Uansett burde vi vel heller ha firkantet åpning og ikke bue? Det skal komme på ny tapet, og alt skal males lyst. Så har jeg lyst på brune trappetrinn i hvit trapp og brune detaljer ellers i gangen som f.eks. kommode/knagger/speil etc.



Det blir nok bra, og ja, firkantet åpning. Jeg tror jeg kan love deg at det dere finner inni veggen er bærebjelke på hver side og i taket. Det i midten som buen er festet i kan dere ta bort. Bare behold de bærende konstruksjonene så kan du lage en stor åpning i stedet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:24   #46
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Vi må få se bilder da Vi må selvsagt få sett detaljert beskrivelse for oss super nysgjerrige

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:39   #47
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Så bra! Her skjer det jo ting! Skal dere bare ha tapet, eller tapet og ny panel?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:53   #48
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Så bra! Her skjer det jo ting! Skal dere bare ha tapet, eller tapet og ny panel?

Det skal ikke være noe panel på veggene. Bare tapet som blir malt tror jeg. Gulvet skal vi ikke gjøre noe med, for om ikke så mange år må vi ta kjøkken (burde vært gjort for lenge siden) og stue, og da skal vi ha like gulv i både stue, kjøkken og innergangen. Taket tror jeg heller ikke blir gjort noe med nå. Det er egentlig bra, men det er panel, dvs. veldig mye jobb om vi skal gjøre noe med det. Nye lamper bare. Hele familien i full gang.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4297.JPG (48,3 KB, 63 visninger)
Filtype: jpg IMG_4298.JPG (46,9 KB, 44 visninger)
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:26   #49
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Åh hellandussen, så nydelige!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:28   #50
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?



Så artig! Håper vi får se bilder når det er ferdig.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:58   #51
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Så god lillegutt har blitt, og så stor da.

Å tette trappa er nok ikke dumt, samtidig tette fra buen og til trappa (om du forstår hva jeg mener) Men det er vel omtrent det mannen din har tenkt på.
Setter du kommoder langs veggen så blir det fint og ryddig.
Da er det bare å få puttet tingene i kommoden............

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 19:15   #52
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?



Oppussing er gøy!
Vi har laget en veldig lett versjon av en lettvegg i gangen vår, og i stedenfor ei ordentlig dør kjøpte vi ei skapdør på Byggmaker. Det gjør at det ikke ser så dominerende ut. Inni har vi hyller under taket, stenger til jakker under hyllene og skostativ på gulvet. I tillegg har vi fått plass til en liten kommode med ting og tang i.
Men dere har allerede landa på "ikke lettvegg" skjønte jeg? Følger spent med på resten!

Gorm-serien til Ikea gjør det forresten lett å skreddersy hyllesystem i ulike høyder:

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:00   #53
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Jeg tror at løsningen deres kan bli bra Elisabet. Dere må absolutt prøve å få til en firkantet åpning. Det er bare en ting jeg lurer på, kommer det å bli rart å ha noen trappetrinn åpene og noen lukkede?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:04   #54
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg tror at løsningen deres kan bli bra Elisabet. Dere må absolutt prøve å få til en firkantet åpning. Det er bare en ting jeg lurer på, kommer det å bli rart å ha noen trappetrinn åpene og noen lukkede?

Alle trappetrinnene blir lukket. Vi skal tette trappa helt trinn for trinn. Jeg skal ha hvit/eggehvit trapp med kastanjebrune trinn i tre.

I kveld ser forøvrig gangen sånn ut. Litt jobb å ta av 4 lag tapet. Helt nederst er det rester etter en fin rød en fra begynnelsen av 70-tallet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4299.JPG (56,2 KB, 54 visninger)

Sist redigert av Elisabet : 20-01-08 kl 22:16.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 22:54   #55
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Spennende! La meg vite hvordan man lukker trinnene, da! Jeg kan ingenting om dette, og har akkurat det samme ugly teppebelegget i trappen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:22   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Festlig at dere er i gang.

Jeg kan komme å lage system ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 23:25   #57
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Her er det bare å følge spent med, ja. Vi har lukket trinnene i vår trapp, og er veldig fornøyd med det. Jeg er også på utkikk etter gode og praktiske oppbevaringsløsninger for her lagres MYE under trappa.
Foreløpig ligger det i plastkasser eller esker - mer eller mindre pent stablet oppå hverandre, men det er helt klart bedre med kommoder/hyller. Kjempeflott å få se bilder!

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 06:48   #58
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Det ser allerede "renere" ut når den røde tapeten og brystningen er borte. Det stjal veldig mye lys følte jeg, ut i fra bildene i alle fall.

Blir spennende å høre hvordan det går med tetting av trappa. Vi skal gjøre det selv, men vår trapp svinger som sagt 180 grader, så den er nok ikke like enkel å få til.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 07:04   #59
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Gullet, er du flink til å lage system? I tilfelle, bruk henne Elisabet! Det er alltid greit med to hoder, ta med Gullet hjem og så drar dere til møbelbutikk sammen og så organiserer dere når møblene er oppe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 22:20   #60
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen smarte løsninger på oppbevaring under trapp?

Spennende. Organisering på plasser med ulike høyder er ikke så lett, og snart skal vi i gang med det vi også.

Angående kommoder med dybde finnes det faktisk kommoder i garderobeskap-serien Pax fra ikea. De er 58 cm dype og er vel 1 meter brede. Men spørs om de egentlig passer så bra til denne løsningen som dere har.

Vi har tatt bort et par bueganger, og det er ingen sak. Hos oss var selve buen laget av kryssfinér som var bøyd til og spikret fast til listverk. Det var jeg som røsket det ned med brekkjern, ingen sak. Under buen skjulte det seg en vanlig firkantet døråpning, i den ene åpningen fjernet vi stenderne som dannet rammeverket rundt døråpningen sånn at åpningen ble like høy som taket i rommet. Hos dere ser jeg at det er en lysbryter på søylen mot trappa, så inni den kan det jo skjule seg en ledning, og da er det vanskelig å få den bort.

Den dyre løsningen for å fjerne hele buegangen og søylen er å erstatte alt med en drager i taket som kan bære i stedet for søylen. Men da må man ha en bygningsingeniør som kan regne ut dimensjoner og en håndverker som kan gjøre jobben.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no