Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du av partneren din til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-07, 20:57   #41
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Fikk en DeLonghi espressomaskin, Lostdvdsamleboks og en ring i hvit gull og med tre diamanter. Han fikk ett digitalt videokamera og to csi dvdbokser.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:04   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Ingenting Men det var avtalt på forhånd da...


Men jeg klarte ikke la være, så jeg kjøpte noe fra gutta...

Vi hadde også avtalt at vi ikke skulle kjøpe noe til hverandre i år.

Så fra Poden og Stesnuppa fikk jeg mobiltelefon.

Det er juks. Juks, sier jeg!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:07   #43
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Vi skulle heller ikke kjøpe noe, og det var vi skjønt enige om siden vi nettopp har pusset opp tredje etasje og derfor brukt mange penger på det. På julaften kunne jeg ikke dy meg likevel, og foreslo en "liten" gave til under 500 kroner. Jeg kjøpte en kokebok til han, og jeg fikk sort nattkjole, bh og truse. Veldig pent undertøy, og jeg lurer stadig på om han virkelig holdt seg innenfor den avtalte 500-grensen.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:10   #44
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg kjøpte en kokebok til han, og jeg fikk sort nattkjole, bh og truse. Veldig pent undertøy, og jeg lurer stadig på om han virkelig holdt seg innenfor den avtalte 500-grensen.

Kanskje han fant noe brukt på Finn? :sprer julehygge:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:11   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.867
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk et nydelig skjørt i dyp turkisgrønn cordfløyel - egenhendig innkjøpt av undertegnede på joggetur til Skaperverket på Kampen. I tillegg fikk jeg ei lita pakke fra Liv, med kort der det stod noe sånt som "en dag ble denne til meg". Det var et smykke utformet som ei tverrfløyte. Mannen og jeg spiller (eller spilte) fløyte begge to, og møttes i et korps i studietida. Det var en ganske så romantisk gave, synes jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:12   #46
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kanskje han fant noe brukt på Finn? :sprer julehygge:

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:18   #47
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Armbåndsur fra Dolce og Gabbana Time!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:26   #48
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.921
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk Nespressomaskin, espresso kopper og Grand Cru café glass.

Han fikk PS 3 med to spill, samt en genser.

Fornøyde begge to


Sist redigert av løve70 : 29-12-07 kl 21:27. Årsak: utgelemt komma
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:34   #49
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk den nye CD'en til Kurt Nilsen, en sånn sak til å oppbevare CD'er i bilen (har mange i bilen) og tur md Color Magic nå i begynnelsen av januar sammen med han. I tillegg har han bestilt en spa behandling og det følger med lommepenger

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:39   #50
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk klokke og parfyme. Av meg fikk han genser og pappa bok

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 21:40   #51
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg har kanskje en kjærest av de sjeldne som elsker å kjøpe gaver til meg og unga, hele året faktisk.

Masse klær, Springsteen cd, Hellbellis cd, Kjede med pent anheng i hvitt gull, og gaven over alle gaver ACDC dvd også MED Bon Scott... :rocker: Og han liker ikke musikken min, så jeg vet det kostet han å gå og kjøpe ACDC`n!!

Han fikk uteklær og ett godt dikt hvor det sto at han kunne gå og kjøpe seg motorsag. Lykken var stor i heimen, og vi sto formelig og trippet utenfor motorsag butikken da de åpnet 3. juledag , men vi måtte på flere for å finne DEN motorsagen. Og den har vært fyret flere ganger i romjula, sikkert til naboenes store lykke... Tja.. Men gladere kar skal en nesten lete etter tror jeg.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 22:03   #52
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.814
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk alliansering i hvitt gull med en diamant på. Så kan han sette inn flere diamanter etterhvert.

Han fikk ullfrakk og drill.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 22:08   #53
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg fikk en flott klokke. Hun fikk diamanter, 14-dagers spa-opphold i Italia og gavekort på botoxbehandling.

Sokk? :roper:
Hva fikk du egentlig?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:05   #54
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk noen timer med pt, har tatt hintet

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:07   #55
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Fekk ein gps eg

Han fekk vintersko ( sterkt ønska ) og trådløst tastatur og mus til data maskina si.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:15   #56
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk Skogstad softshell-jakke og Ullvang-trøye mens mannen fikk joggesko med pigger. Vi skal kjøpe ny tv over nyttår i tillegg

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:48   #57
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Sokk? :roper:
Hva fikk du egentlig?



På ordentlig så fikk jeg Nøstebarn-strikkebok og fine, svarte skinnhansker.

Men nå regner jeg egentlig med at det vil drysse diamanter når jeg har bursdag neste gang. Og spa-Italiatur til sommeren, kanskje?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 23:54   #58
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Jeg fikk noen timer med pt, har tatt hintet

Hva er pt?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:09   #59
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.720
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Hva er pt?

Personlig Trener gjetter jeg på.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:10   #60
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Personlig Trener gjetter jeg på.

Aha, fin gave det da, det skulle jeg gjerne hatt. Helst hjem til meg selv i eget trimrom.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no