Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Snart påske - påskeegg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 14:10   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Snart påske - påskeegg?

Ja nå er det på tide å begynne planleggingen. Det er jo bare en snau mnd til påske.
Jeg vil gi gutta mine påskeegg, men han ene spiser veldig lite (les: ingenting) sjokolade. Dessuten har jeg lyst å finne på noe mer enn bare godterier, for de ender opp med å få av svigers også. (For svigers hører ikke på meg når jeg sier at de får nok hjemme!) Derfor må jeg begrense det på denne siden.

Samtidig har jeg planlagt påskeeggjakt i hagen her, så jeg vil gi et påskeegg med annet enn bare godterier. Men hva?! Jeg er helt uten ideer. Hjelp ønskes.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 14:17   #2
Mariss
Superduperaktiv
 
Mariss sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 639
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Snart påske - påskeegg?

Såpebobler, ballong, rosineske, kjærlighet på pinne, liten kjekspakke, magisk klut. Tenk litt sånn julekalender-gaver , så kommer du nok på flere ting!

__________________
Storebror des-07 Lillesøster mars-10
Mariss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 14:19   #3
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart påske - påskeegg?

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Såpebobler, ballong, rosineske, kjærlighet på pinne, liten kjekspakke, magisk klut. Tenk litt sånn julekalender-gaver , så kommer du nok på flere ting!

Å ja, det var smart! Så langt tenkte jeg ikke. Takk for supert tips!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no