Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere i påskeegget?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-14, 20:46   #141
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg må innrømme at det eneste påskeegget som får påfyll er mitt.


Mitt også.

Det blir litt ekstra snop og god mat for barna også i påsken, men ikke hver kveld. For oss voksne derimot...

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 20:58   #142
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Ikke noe påfyll nei. Jeg syns det holder med det de får. Hvilken dag de får varierer også, men tror det blir påskeaften siden det er lørdag og godtedag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:20   #143
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Her får de heller ikke påfyll, men beskjed om at de må klare å posjonere innholdet.
Mulig det vanker noe felles i skåla på bordet, hvis det kniper.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:21   #144
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Mine er så små at de klarer ikke fordele innholdet på hele påsken. Alt blir spist opp samme dag i allefall, så mengden snop blir regulert deretter.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 21:24   #145
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Mine er så små at de klarer ikke fordele innholdet på hele påsken. Alt blir spist opp samme dag i allefall, så mengden snop blir regulert deretter.

Nei, vi gjorde det heller ikke sånn da de var små.
Men da ble det heller ikke mas om godteri, og de spiste aldri opp.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-14, 22:32   #146
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Her er det smågodt og påskemarsipan. Og sånne Anton Berg egg i mitt. Det er mye påfyll. Mest i mitt. Mest Anton Berg-egg, egentlig, når jeg tenker meg om.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no