Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere i påskeegget?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 15:32   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hva har dere i påskeegget?

Siden det nå er palmesøndag og vi bare er et par dager vekke fra påskefeiringen så spør jeg:
Hva putter dere i barnas påskeegg?

Planen min i år var at jeg skulle kjøpe noen Ella's Kitchen smoothies, et par småsjokolader, noen rosinesker, noe chipsgreier (lage til en liten pose med noe og putte oppi) og noen seigmenner.
Gutta spiser veldig lite sjokolade, men liker chips. Men de ELSKER smoothiene og rosiner.

Men så ble det til at vi skal på eggejakt med en vennegjeng, og da blir påskeeggene kjøpt inn og laget av ei av jentene der. (supert egentlig!)
Så da får vi se om gutta liker noe av det, eller om jeg og pappaen får oss påskeegg og gutta får nye.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:35   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Vingummi, drageegg, fylte sjokoladeegg, seigmenn, bamsemums osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:37   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Jeg prøver å finne litt fint og spesielt godteri, noe av det med påsketema - egg, kyllinger, påskeharer og sånt. Minsten tåler ikke mandler, og kan dessverre ikke få marsipanfigurer. I år har jeg sett noen nydelige sjokoladeegg med sukkertrekk i forskjellige farger og mønstre, som jeg skal prøve å få tak i.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:39   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg prøver å finne litt fint og spesielt godteri, noe av det med påsketema - egg, kyllinger, påskeharer og sånt. Minsten tåler ikke mandler, og kan dessverre ikke få marsipanfigurer. I år har jeg sett noen nydelige sjokoladeegg med sukkertrekk i forskjellige farger og mønstre, som jeg skal prøve å få tak i.

Jeg pleier ta en tur innom Nille. De pleier ha masse kult godteri med påsketema, men erfaringsvis er ikke alt like godt smaksmessig, så blander litt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:44   #5
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Smågodt, (krokodiller, biler, sjokolade) påskesjokolader, kjærlighet på pinne m.m.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:50   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Jeg putter litt andre ting i påskeegget til tiåringen enn jeg gjorde da de var ett-to år da. Det første egget han fikk, femten måneder gammel, inneholdt vel bare noen rosiner, noen små kjeks og en liten sjokoladekylling. Han ble så glad at han skalv, over å sitte sammen med storebrødrene og få sitt eget påskeegg med godteri for aller første gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:51   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Minsten tåler ikke mandler, og kan dessverre ikke få marsipanfigurer. I år har jeg sett noen nydelige sjokoladeegg med sukkertrekk i forskjellige farger og mønstre, som jeg skal prøve å få tak i.

Tåler han hasselnøtter eller valnøtter? Har hørt de skal gi deilig marsipan. Jeg skal prøve i år, om kjøkkenet snart blir ferdig. Pistasjer skal også gi digg marsipan, interessant.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:52   #8
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.838
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Smågodt, påskeegg, fox, bamsemums m.m.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:53   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg putter litt andre ting i påskeegget til tiåringen enn jeg gjorde da de var ett-to år da. Det første egget han fikk, femten måneder gammel, inneholdt vel bare noen rosiner, noen små kjeks og en liten sjokoladekylling. Han ble så glad at han skalv, over å sitte sammen med storebrødrene og få sitt eget påskeegg med godteri for aller første gang.

Åh....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:53   #10
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Her blir det et par smoothie-pakker, en rosineske og noen smågodt-sjokoladebiter.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:54   #11
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Han ble så glad at han skalv, over å sitte sammen med storebrødrene og få sitt eget påskeegg med godteri for aller første gang.

Ååh, jeg fikk litt gåsehud av den beskrivelsen. På en god måte, altså. Så herlig.

  Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:57   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Ungene er små, Mikro får nok lite snop, mest type rosiner og kanskje kjeks ja, hun er knapt fjrten mnd og kjenner ikke til sjokolade og denslags. Hun får druer i en skål når broren får lørdagsgodt, og er superhappy. Vi er hos svigermor, så det kan bli en kamp å unngå sjokolade, muligens.

Knerten får nok mer snop, ja.

Også skal de få en liten påskepynt av et slag, det fikk alltid jeg, med det resultat at jeg har et lite utvalg påskepynt som jeg pleide ha på rommet mitt, jeg nå kan pynte med i eget hjem. Koselig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:05   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg putter litt andre ting i påskeegget til tiåringen enn jeg gjorde da de var ett-to år da. Det første egget han fikk, femten måneder gammel, inneholdt vel bare noen rosiner, noen små kjeks og en liten sjokoladekylling. Han ble så glad at han skalv, over å sitte sammen med storebrødrene og få sitt eget påskeegg med godteri for aller første gang.

Så herlig! Her er lykken komplett når de får "lørdagsgodt" (som regel noe banan/druer i en skål og et par kjeks, eller AV OG TIL litt ostepop, og eplejuice i drikkeflaske) og får sitte i stolene sine å se barnetv eller noe annet kjekt. Da ser de på meg som om jeg skulle være verdens mest fantastiske mamma. (og jeg er bare glad for å fem minutters ro og fred! )

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:10   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

De siste årene har Knotten fått gigantegg, med Elias-chips, tegneserie og kanskje noe sjokolade.
Han tåler ikke gummisnop.

I år får de mindre egg, begge to. De blir noen påskepez-figurer med pez til, en og annen sjokoladehare og noe annet småtterier.
De skal kjøpes med sjokolade på hver bidige skitur, så de får nok i løpet av påsken ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:14   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Påskeegget og julestrømpen er en utfordring bestandig . For er veldig lite godteri der ute som er helt uten sukker og fruktose
Turbo sitt bruker å inneholde pringles(lurer på om det blir knerten potetgull i år), en stor plate sukkerfri sjokolade(på størrelsen med kokesjokoladeplate) for er det jeg har funnet uten sukker som han liker.Fant til jul noen drps på helsekosten som han fikk i trømpen og de likte han.SÅ må dra på helskosten en dag å kjøpe det.

Snoopy liker ikke spes med sjokolade så hun bruker å få en eske gomp og noe annet greier og potetgull

Dette er en utfrodring bestandig

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:16   #16
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Smågodt (type colaflasker, krokodiller, småsjokolader), maoam, slikkepinne, en liten melkesjokolade, kvikklunch kanskje, fox. Ingen av dem liker marsipan, så det utgår.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:51   #17
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

I år blir det div. snop kjøpt på Nille, samt en bil, påskekylling, ballonger og klistremerker. De har ganske store egg så de må fylles med annet enn godis. 9-åringen synes det er moro å få litt annet en godteri, ba faktisk om jeg kunne legge i leker el. i år også.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:51   #18
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Våre på 7 og 8 år får kjempeegg i år
Det skal fylles med en kul t-skjorte, smågodt, påske sjokoladeegg, popcorn, en halvliter brus og trashpackfigurer.
Gleder meg til å se uttrykket i ansiktet dems når de ser det store egget.
har alltid skattejakt, lurer på om jeg skal lage gåter i år så det blir litt vanskeligere

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:53   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Litt forskjellig snop; en sjokoladepåskehare, et par slikkepinner, et kinderegg, fox, pluss noe smågodt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 16:58   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Smågodt, (krokodiller, biler, sjokolade) påskesjokolader, kjærlighet på pinne m.m.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no