Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg ønsker å kjøpe fotokunst - tips?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-08, 09:54   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker å kjøpe fotokunst - tips?

Jeg vet hva jeg ser etter, men ikke hvor jeg finner det. Jeg ønsker altså et bilde til stuen. Jeg vil gjerne ha et bilde i svart/hvitt med urban stemning. Jeg vet hva jeg vil ha fordi jeg har funnet det, men det var ALT for dyrt. Er det noen som har gode tips til hvor man kan finne noe slikt, hvor et bilde ikke koster veldig mye mer enn 5000 kr? (Er det utopi, forresten?) Det er seriøst på tide at jeg får erstattet de digre oljemaleriene som henger her nå.

(Bildet jeg fant var fra en bakgård, en liten gutt på trehjulssykkel, og bildet var nok tatt på 30-tallet. Det var helt fantastisk. Det hadde alt, med denne gutten med gammeldagse klær og det utpregede urbane miljøet. I tillegg var det stemningen, hvor du fikk følelsen av søndag formiddag, hvor det er stille ute, og man er liten og prøver å få tiden til å gå når man ikke har noen å leke med.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:34   #2
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker å kjøpe fotokunst - tips?

Prøv her http://www.eandrdesign.com/

Finner ikke igjen bildet vi har der men.. Tror de bare trykkes opp i 50 eksemlarer.

Om det er noe sånt du tenker på vet jeg jo ikke da.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:05   #3
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker å kjøpe fotokunst - tips?

Har du vært inne på fineart.no? Har gjort mange gode kupp der inne.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no