Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 20:28   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

På kjøkkenet vårt kan jeg vanskelig se for meg noen annen gardinløsning enn liftgardin eller persienne.Vi har til nå hatt lys grønne (ensfargede) liftgardiner, men disse har blitt veldig falmede av sola nå. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen litt kule, mønstrede liftgardiner. De jeg har sett er 120 cm. brede. Jeg er ute etter noen som er 100 cm. brede. Noen som vet om en butikk (gjerne nettbutikk) med godt utvalg? Hva koster det eventuelt å få sydd en liftgardin?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:32   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

(Plisségardiner er ikke aktuelt?)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:37   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(Plisségardiner er ikke aktuelt?)

(Jeg måtte google det ... )

Joda! Plisségardiner er absolutt aktuelt!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:43   #4
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Vi kjøpte fra norsol.no (ikke nettbutikk - vet ikke om noen nettbutikk for den slags - de leveres etter mål - men "alle" som leverer lamellgardiner, persienner og den slags leverer også plisségardiner). Vi har transparente på kjøkkenet og på soverommene har vi ganske lystette.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:48   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Takk for svar! Jeg synes det er litt vanskelig å få noe godt inntrykk av hvordan de ser ut på de bildene jeg har funnet på nett. Har de mest til felles med persienne eller liftgardin? Er de helt lystette?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-08, 20:52   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Du velger selv hvilken stoffkvalitet - du kan få alt fra transparent til lystett.

De er en blanding av liftgardin og rullegardin, tror jeg at jeg vil si.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:33   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Hansen & Dysvik har faktisk godt utvalg av liftgardiner, i hvertfall her i byen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:37   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Du syr lett liftgardiner på egenhånd. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. Da kan du velge blandt alt av stoffer og glede deg med å bytte ut en gang i blandt

Spør meg om du vil vite min måte å sy liftgardin på

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:50   #9
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Åhléns, eller sy selv!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:55   #10
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

De har en del på www.ellos.no

Ellers vet jeg at de syr liftgardiner på den butikken øverst i gågata. Og jeg vet at det er dyrt.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:00   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hansen & Dysvik har faktisk godt utvalg av liftgardiner, i hvertfall her i byen.

Der skal jeg sjekke! Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Du syr lett liftgardiner på egenhånd.

Nei, det gjør jeg ikke!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Åhléns, eller sy selv!

Åhléns må jeg også sjekke! Takk!

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

De har en del på www.ellos.no

Ellers vet jeg at de syr liftgardiner på den butikken øverst i gågata. Og jeg vet at det er dyrt.

Ellos har jeg vært innom, men jeg fant ingen i riktig bredde som jeg likte sånn kjempegodt. Den butikken du nevner er en mulighet, ja. Takk skal du ha!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:44   #12
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Jeg liker veldig godt disse rullegardinene fra IKEA. De er finere i virkeligheten synes jeg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:47   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg liker veldig godt disse rullegardinene fra IKEA. De er finere i virkeligheten synes jeg.

Ja, de er fine! Men de finnes bare i hvitt? Vi har eggehvite vegger, hvit kjøkkeninnredning og sotgrå fliser over benken. Jeg føler egentlig at vi trenger litt farge på "gardinene".

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 21:16   #14
Annabeth
Nybegynner
 
Annabeth sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1
Annabeth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor har de et godt utvalg av liftgardiner?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Spør meg om du vil vite min måte å sy liftgardin på


Kan jeg spørre også...?

Mvh
Annabeth

Annabeth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no