Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du av partneren din til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 22:44   #81
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk Alicia Keys cd og dvd + 2 konsertbilletter til konserten 11 mars. Gleder meg som en unge!! Beste julegaven jeg kunne fått!

Han fikk ny dress og sølvlenke til lommeuret sitt.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:15   #82
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg; en varmeflaske. Vi kjøpte oss ei dyr lampe og en femarmet kandelaber i felles julegave.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 23:46   #83
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk Burton dunjakke! Akkurat som jeg hadde tenkt til å kjøpe selv etter jul

Han fikk fritidsbukse og Oakley skibriller. Han ble veldig fornøyd

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 10:07   #84
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Ingenting.
Vi bygger hus istedet.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 11:03   #85
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk denne


Min kjære fikk bukse til jaktjakken sin, skytehansker og spill og utstyr til Wii. Stor suksess.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 11:46   #86
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk gavekort på Spa fra ham og Kari Traa ulltrøye og bukse i knallrosa fra barna.

Han "fikk" vinterstøvler (han må velge ut type selv) fra meg og 2 whiskyglass fra barna.

Begge var glade og fornøyde.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 20:36   #87
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk lue og hansker jeg ønsket meg fra barna, og så skal vi kjøpe oss ny skriver og DVD spiller nå, som julegave til hverandre.

Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 21:01   #88
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Vi hadde bestemt å ikke kjøpe noe til hverandre iår, iom at vi skal inn i ny bolig om ikke så lenge, og dermed trenger litt nye ting. Men han hadde kjøpt fra barna: et par hjerteøredobber, han fikk alle Fleksnes filmene fra barna.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 23:11   #89
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk et englebarn smykke (fikk ett til bursdagen min og), høretelefoner til iPoden og sånt beskyttelsesdeksel til iPoden. I tillegg fikk jeg et utrolig nydelig armbånd i hvitt gull av han da han kom hjem fra julebordet sitt i Las Vegas. Så egentlig burde jeg ikke fått noe mer......

Av meg fikk han en ny fiskesekk, og som avtalt noen klær på ferie, en Lacostegenser og en annen jakke.

Egentlig brukte vi alt for mye penger begge to, spesielt han..... (Han har vært usedvanelig raus med gaver og blomster og romantiske ting denne høsten..)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 23:21   #90
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk endelig en alliansering med 3 stener... har sagt jeg ønsket meg det i 9 år så det tok jaggu sin tid!! Veldig, veeeldig fin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 23:26   #91
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Mannen fikk en sportsryggsekk, dokumentmappa og regtrekk til sekken.
Jeg fikk ingenting. Det hører med til historien at mannen var syk de to siste ukene før jul, og kom hjem fra sykehuset først på julaften. Og det å få ham hjem til jul var den beste julegaven jeg kunne ha fått! Sist fredag kjøpte vi ski til meg, så det ble liksom min julegave fra ham.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 23:45   #92
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kanskje han fant noe brukt på Finn? :sprer julehygge:

Når jeg leser denne tråden nå ser jeg at mennene har en litt annen tilnærming til julegave-greia enn damene...

  Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 22:56   #93
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Hva fikk du av partneren din til jul?

Jeg fikk gavekort hos Brann butikken, spillet om Bergen og ett par Simpsons sokker. Kjempefornøyd.

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no