Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sommerfest med jobben, hvor?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-13, 18:22   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sommerfest med jobben, hvor?

Vi er ca 50 stk, som skal ha sommerfest første fredag i juni. Vi ønsker et sted hvor vi kan spise først, og gjerne mingle litt, danse, henge i baren etterpå, så vi slipper å bli spredd for alle vinder etter maten.

Beliggenhet bør være i nærheten av jernbane, fra Ski og innover til Oslo.

Noen forslag?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:35   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerfest med jobben, hvor?

Det er mulig å leie på Tårnhuset. Ligger på shoppingsenteret på Kolbotn. Rett ved toget.
Vet ikke hvor lett det er med dans. Vi var på julebord der, var rundt 80-90 stk men vi har mest mannfolk som ikke er så interessert i dansing.

Det er langt til togstasjonen da, men vi var på Kavringen, på Nesodden på sommerfest i fjor. Kjørte rib først, fra Rådhuset og en runde i Oslofjorden, og fikk grillmat etterpå. Kjempebra. Det var god plass i de lokalene til evt dans.
Vi fikk båt fra øya og tilbake til Rådhuset.

Man kan jo arrangere noe med buss tilbake til et utgangspunkt.'
Lykke til.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 22:52   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerfest med jobben, hvor?

Takk!

De hadde vært på Tårnhuset i fjor, og det var visst ok, så jeg ser ikke bort fra at vi havner der igjen.
Jeg tipper at av 50 stk, er det bare meg som vil danse, resten vil skravle og mingle, så det med dans er kanskje ikke så viktig.

Kavringen skal sjekkes ut!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no