Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-08, 16:18   #81
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet??

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Kunne tenkt meg det jeg også om det ikke hadde vært for hengemage og hengepupper.

Samme her.

Syns forøvrig det var et veldig flott bilde, og hadde ikke nølt med å hatt det over sengen vår hadde det ikke vært for at vi ofte får besøk av svigers som låner soverommet vårt da

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 17:15   #82
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Denne må jeg bare signere. Har en snart 12 åring og tror ikke det hadde vært så stas med mamma naken på soverommet. Hun hadde vel nektet å gå inn der og bedt meg holde det konstant låst (kanskje ikke en så dum ide alikevel).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 17:35   #83
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.

Helt enig.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 18:48   #84
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det estetiske er et poeng, men ser ikke det poenget så godt på et soverom hvor bare en er selv *ikke særlig estetisk anlagt*.

Nå ville ikke jeg hatt nakenbilder hverken av den ene aller den andre sorten på soverommet, men jeg ser ikke poenget i at det ikke er verd å tenke på det estetiske "hvor en bare er selv". Jeg innreder huset først og fremst for at jeg skal like å være der selv. Det gjelder også soverommet, selv om det aldri kommer gjester inn dit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 18:59   #85
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nå ville ikke jeg hatt nakenbilder hverken av den ene aller den andre sorten på soverommet, men jeg ser ikke poenget i at det ikke er verd å tenke på det estetiske "hvor en bare er selv". Jeg innreder huset først og fremst for at jeg skal like å være der selv. Det gjelder også soverommet, selv om det aldri kommer gjester inn dit.

Det er nok det som er forskjellen på estetikere og meg som ikke er estetiker

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 19:05   #86
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Siden vår reklamekåte fotograf nå en gang drar fram en gammel tråd så har jeg lyst til å spørre deg Salt, ble det noen bilder? Ble du (og mannen) isåfall fornøyd?

Det ble ingen bilder, nei... Men jeg har fremdeles ikke lagt tanken helt bort, da.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:19   #87
Capri
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 79
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Uansett var bildet du linket til fint. Men forstår kommentarene til andre i denne tråden ang.eldre unger osv.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no