Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gi gaven alikevel?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-14, 10:22   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Gi gaven alikevel?

Jeg har kjøpt to billetter til mannen, til en konsert til sommeren, med et band han liker godt. Vi pleier egentlig ikke å gi hverandre gaver til jul, men når dette dukket opp, tenkte jeg han kunne få disse. Jeg kjøpte også to ekstra, om de var fler i kompisgjengen som ville være med, men disse hadde jeg tenkt at gutta skulle få kjøpe, jeg synes det var dyrt nok å sponse to.

Nå har han fått tak i billetter selv, og vil at jeg skal bli med. Ikke min type musikk, så jeg takket nei, bad han be med en annen kompis. Men hele gjengen har visst handlet seg billetter.

2 av billettene jeg har, har jeg en kjøper på, men hva gjør jeg med de to siste, som han egentlig skulle få i gave? (Og nå ikke trenger)
Gir jeg de alikevel? Eller selger de også, og ikke sier at jeg noengang hadde billetter?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 10:33   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gi gaven alikevel?

Tror jeg hadde sagt det som det var, og spurt ham. Fint gave du hadde tenkt på, og noen ganger er det tanken som teller.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-14, 10:35   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gi gaven alikevel?

Enig med Pelle. Kjempeflott gave, men når han har fått tak i billetter allerede, hadde jeg spurt ham. Kanskje han vet flere som vil være med, men som ikke har fått tak i billetter?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no