Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Top Models fargebøker til jente 9 år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-12, 10:09   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Top Models fargebøker til jente 9 år?

Jeg har gutter og blir like forvirret hver gang jeg skal titte på gave til jenter.
I går var jeg i en bokhandel og så at en jente som kunne være på samme alder, 8-10år, så jeg fulgte litt med på hva hun tittet på.
Hun gikk rett bort til Top Model hylla og tok ut en bok som det var noe øyenskygge først i permen... tror det var det.. hun var så rask.
Jeg spurte om sånt var gøy for en som blir 9 år og spurte om å få se litt men det fikk jeg iallefall ikke. HUn ville nok veldig gjerne ha den boken men mamman sa nei og sa at hun måtte spare til Spaniaturen sin...
Iallefall så gjemte hun boken et sted i butikken så jeg fikk ikke tittet noe mer på den da.
Spurte hun i kassen men hun hadde virkelig ikke peilig på noe. Klarte ikke å slå opp Top Model bøker på kassa si heller for jeg spurte om de hadde flere med sminke i..

Men er sånn Top Model bok gøy for en som blir 9 år. Hun har en eldre søster på 12.5 som shopper det utroligste av stæsj så mulig hun er i samme gate og synes sånt er barnslig?? 12 åringen har egen blogg og viser frem det hun kjøper.. og det er ikke lite altså..(glad jeg har gutter når jeg ser det forbruket der for en 12åring. )

Er det gøy med en sånn bok og noen sånne fine Faber trekantfarger i metalliske farger eller rosatoner eller noe sånt?

Hva med minnebøker?
Største her, + venninnen har fått den brune aktivitetsboken fra Pingledagbok-serien, kanskje den hadde vært noe?
Klær synes jeg blir så vanskelig så det dropper jeg.
Hjelp.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:14   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Top model-saker er helt fint for rett type jente på 8-10 år. Min jente liker dette, hun er litt jålete av seg og blir 9 nå, hun er heller moden enn umoden for alderen.

Aktivitetsbøker, bok med Mandalas, fine tegnesaker, minnebok, vennebok - alt dette er stas å få, også for min niese som nettopp fylte 7 år. Jenta mi som blir 9 ville også blitt kjempeglad for hårpynt og smykker av det mer voksne slaget, rosa er ganske ut og tenåringspregede ting foretrekkes.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:15   #3
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Jenta vår som blir 9 år i sommer liker godt Top Model bøkene. Hun har forskjellige med klær som en klistrer på tegningen sin m.m. Hun har ikke noe Top Model med sminke, så det vet jeg ikke helt hvordan er da.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:17   #4
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Jenta mi på 7 liker veldig godt TopModel fargebøkene, og storesøsteren ønsket seg tilsvarende til 10 årsdagen sin tidligere i vår. Så det kan godt hende det slår an til hun du skal kjøpe til, men alt er jo individuelt. TopModel har også noen fargeblyanter, bl.a. et sett med farger som går i hud-og hår-nyanser. Det er kanskje kjekt å ha hvis man fargelegger masse modeller.

Pingles dagbok er også veldig populært blant 9-10-åringene her, og jeg vil tro en aktivitetsbok vil slå an.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:26   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Snuppa her (9år og skal opp i 5.trinn) elsker Top Model. Det går riktignok i rykk og napp, slik jeg synes alle aktiviteter gjør, men nå er hun veldig giret på det igjen Pingles Dagbok er veldig in og hele trinnet har vel lest endel av bøkene nå. Smykker og stæsj fra Glitter kommer alltid godt med, og her om dagen fant vi noen kokebøker på bokhandelen som var midt i blinken for den aldersgruppen: Mine beste cupcakes og Mine beste oppskrifter tror jeg de het. Vi kjøpte cupcakes-boken til en klassevenninne av snuppa.

Vedr. farger så er fortsatt Ferby (trekantede farger) det som er mest in - og ikke minst godt for grepet. Så trekantede metallic og vanlige farger er forbruksvare her - både for snuppa og poden på 7 år

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:32   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Begge mine (7 og 10 år) har Top Model-bøker, men de bruker ikke den med sminke, for det ble bare klin og var visst ikke så gøy. De med hester og hunder derimot har vært brukt endel, men det er altså god gammeldags fargelegging/ tegning som har slått best an her. Vil tro at også klær er noe en niåring synes er stas. Mine vil gjerne ha noe fra H&M eller WOW. Monster High er også populært, det er litt sånn Barbie møter Frankenstein opplegg. Også alt av skolesaker nå på sommeren, skoledagbok, blyanter, farger og ny mappe med strikk. Kul gymbag kanskje?

Generelt tror jeg ikke gutter å jenter har så ulikt forbruk i kroner og øre, i tenårene ligger gutta over i snitt faktisk. Men de prioriterer nok forskjellige ting, også er det jo ulikt hvor mye penger de har tilgang på hjemme selvsagt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:35   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Du kan ikke bare skrive smykker da, jeg blir virkelig heeelt forvirret når jeg kommer i butikken.
Var på CMYK og tittet men synes det er vanskelig å vite hva jeg kan kjøpe til jenter..

Ok, takk for tips. Får man evt byttet sånne bøker?
Synes det er greit å være sikker, de er i Spania nå, og vi skal dit til uka, og synes det er greit å prøve å kjøpe noe som kan brukes med en gang og som ikke trengs å byttes. Må jo være stas å kunne ta det i bruk med en gang.
Skal sende sms til mamman og høre om hun liker å fargelegge og om hun har mange av disse TopModels bøkene.
Takk for tips til hudfarger ol. Det skal jeg sannelig huske på til eldstemann også. Han liker å tegne og fargelegge men sier aldri noe på hva han vil ha av farger, han er en takknemmelig tass...
Sist vi kjøpte noe til jente (11år) så kjøpte vi en glitretopp, et sånt designhefte jeg fant på ARK, mye likt TopModels, tror jeg men sikkert for litt eldre og sånne Faber tegneblyanter i rosa og lillatoner. Hun takket mange ganger så tror det fallt i smak.

Nødløsningen får bli den Pingleaktivitetsboken og en glitretopp fra H&M og evt noen fargeblyanter.
Takk for mange bra tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:45   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Sist vi kjøpte noe til jente (11år) så kjøpte vi en glitretopp, et sånt designhefte jeg fant på ARK, mye likt TopModels, tror jeg men sikkert for litt eldre og sånne Faber tegneblyanter i rosa og lillatoner. Hun takket mange ganger så tror det fallt i smak.

Kan jeg tenke meg, høres ut som noe min 10 åring ville elsket å få. Lykke til med gavehandling!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 10:47   #9
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Så det var en bok med hunder iallefall, den hadde noe glitreklistremerker først i boken, og den lurte jeg faktisk en stund på og synes den var kjempesøt.
Da dropper jeg det klinet med sminkeboken, da blir sikkert mamman også glad..
Er det kuult med metalliske farger til den hundefargeleggingsboken, tro? Evt hvit, sort, brun...
Har sett at det selges en skoledagbok med Julia, har tenkt litt på den også. Så den passer til 9åringer? Er det fargelegging i den da?

Cupcakesbok er nok pop, ja. Kanskje en sånn og noen muffinsformer fra Jernia..

Tusen takk. Nå har jeg jo endel tips.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 18:14   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Min jente på 7.5 elsker top model ting, alt av hobbyting, fine fargeblyanter, dagbøker, minnebøker osv. Du kan heller ikke gjøre noe særlig feil om du finner klær fra Wow.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 18:29   #11
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Top Models fargebøker til jente 9 år?

Jeg har 12 åringer i klassen min som fargelegger Top Model.

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no