Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerskisenter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-11, 21:58   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sommerskisenter

Ja, sommerskisenter. Heter det det forresten? Ungene har jo alldeles dilla på alt som har med ski/snø/slalom/snowboard å gjøre, og de sukket tungt da vi snakket om sommeren, for de skulle jo selvsagt ønske at det gikk an å stå på slalom og snowboard om sommeren også.

Noen som har vært på skisenter som har åpen om sommeren som feks. det på Folgefonnen eller det i Stryn? Jeg lurer spesielt på om det passer for barn, prismessig, hva som finnes av tilbud der, overnattingsmuligheter osv.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:00   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskisenter

Jeg vokste omtrent opp på Folgefonna.
Dog er det lenge siden jeg har vært der, så jeg aner ikke hvordan det er der nå.
Vi pleide å bo i Jondal og så kjøre opp, men jeg er ganske sikker på at det er skibuss i høysesongen.
http://www.folgefonn.no/

Det er jo ikke et gedigent skisenter, men det har nok løyper, eget snowboardområde etc.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:11   #3
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerskisenter

Vi bor ikke så langt fra Folgefonnen, så det er det skisenteret der jeg er mest interessert i å prøve ja. Det trenger absolutt ikke være så flott og stort og fancy, men det må være skikkelig snø, og ikke bare stupbratte bakker, familievennlig rett og slett. Jeg husker jeg ringte opp der for noen år siden, og da sa de det var veldig isete og litt sprekker og sånt, og de anbefalte det ikke for små barn. Men da var mine mye mindre, og jeg husker ikke om det var på forsommeren eller sensommeren jeg ringte heller.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:12   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskisenter

Jeg har vært på Stryn, dog uten ski. ( ) Det var en ganske fin camping så vidt jeg husker, og bakkene så normalt kurante ut. Men, sommersnø er vanskeligere å kjøre på enn vintersnø, da. Mye mer kornete.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:35   #5
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerskisenter

Jeg hadde det ganske ok på juvas da jeg var liten/yngre. Bodde på juvashytta.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:40   #6
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerskisenter

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg hadde det ganske ok på juvas da jeg var liten/yngre. Bodde på juvashytta.

Juvas, er det på Galdhøpiggen det eller? Hvordan var det der da? Hørtes spennende ut, vi har ikke vært i det området.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 22:41   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerskisenter

Jeg har vært på Stryn på sommeren, det var helt greit der.
Broren min hadde med gutten sin på 7 år, det gikk hwlt fint for han hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:23   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerskisenter

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg husker jeg ringte opp der for noen år siden, og da sa de det var veldig isete og litt sprekker og sånt, og de anbefalte det ikke for små barn.

Det kommer jo selvsagt an på været, men det er ofte isete ja. Du får ikke mye pudderføre der oppe, akkurat.

Vi var der ofte på treningsleir, men jeg kan ikke huske når på sommeren vi pleide å være der. Det er for lenge siden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:33   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerskisenter

Mener å huske at det i sommer var stengt på Juvass i sommer og måtte google, og det stemmer: http://www.gpss.no/

Har ikke vært på noen av de andre sommerskisentrene.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no