Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tyrkia Side juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 20:49   #1
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tyrkia Side juli

Hvordan er det i Tyrkia Side fra 03. juli ca? Er det fryktelig varmt? Vi har 2 barn, de er 7 og 2 år. Takknemmelig for svar

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:52   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Ja, det er varmt. Kjempe varmt. Vi hadde 40 grader i skyggen omtrent hver dag når vi var der i sommer, midt i juli.

Med det sagt, så hadde vi noen aldeles deilige dager. De beste tipsene er å bade mye - gjerne i skyggen, drikke nok, ha på solbriller og beskytte hodet, bruke høy nok faktor (vi brukte 40 og 50, og ble alikevel litt brent), og huske å sprite hender hver gang man har vært i kontakt med penger, og før man putter noe i munnen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:54   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Ja, det er grisevarmt. Har opplevd opp mot 45 grader flere ganger.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:55   #4
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Det er varmt ja. Vi var der i fjor to siste ukene i juli. Selv om det var varmt så synes jeg det gikk overraskende bra og vi var ikke plaget av det.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:58   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Vi var der i mnd.skiftet mai/juni, og de siste dagene begynte det å dra seg oppover mot 40 grader, så ja - det er varmt i juli.

  Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:00   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Vi var der i månedsskifte september/oktober - da var det 28 grader i vannet - så joda..vil anta det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:05   #7
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Ok, det er veldig varmt altså..Tenker da på lillebror mest, men også storebror, kan kanskje bli plagsomt varmt. Hmm, hadde liksom bestemt meg for Side nå, men jeg er svært usikker nå altså..

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:06   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Venninnen min var i Side den første halvdelen av august i år og hun sa at det var helt forferdelig varmt. De orket ingenting, kun ligge i skyggen eller ligge i bløt.

Om du har små barn som må passes på og pleies blir det nok et pes!!
Høstferien derimot, var superdeilig med 28 grader i havet!! Utrolig fantastisk å oppleve!!

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:08   #9
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Opprinnelig lagt inn av Bel@ni, her.

Ok, det er veldig varmt altså..Tenker da på lillebror mest, men også storebror, kan kanskje bli plagsomt varmt. Hmm, hadde liksom bestemt meg for Side nå, men jeg er svært usikker nå altså..

Våre unger var 2 og 4 når vi var der. Det var varmt, men de virket ikke plaget i det hele tatt. Det ble noen pauser i skyggen, og mye kald drikke, men ellers bodde de i vannet og hadde det som plommen i egget.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:08   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Jeg har vært i Tyrkia i begynnelsen av juni, da var det perfekt for både store og små. Svigerinne pleier å reise i juli, da er det uutholdelig varmt. I år var jeg i Tyrkia månedsskiftet august/september uten barn, og jeg tror ungene ville syntes at det var for varmt da også. Da var det rundt 35-40 grader.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:11   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Mange drar jo på badeferie, og da kan jeg ikke tenke meg at det er noe problem. Jeg får neller av å tilbringe ferien utelukkende i et basseng eller på en solseng (noe jeg vet at mange liker), så jeg hadde omkommet, tror jeg. Men jeg kan greie 35 grader, til og med på en aktivitetsferie.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 22:46   #12
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Tyrkia Side Juli

Vi var i Side for noen år siden, riktignok i august, og det var nesten uoverkommelig varmt. 45 grader hver dag i en uke!! Vi klarte ikke å gå i sanden på stranden, kunne ikke sole oss (måtte ha parasoll).

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no