Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-09, 13:03   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Jeg har kjøpt nye wii-kontroller til ungene. Og når jeg trykker på connect på kontrollen, og deretter på den røde knappen på wii'en så begynner det å blinke blått i fire lamper på kontrollen. Så slukker de igjen og det skjer ikke mer.

(Etter bruksanvisningen skulle en av dem fortsatt å lyse, også skulle den virket)

Noen som har noen tips?

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:06   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Googlet litt, har du lest her? http://www.somelifeblog.com/2007/01/...t-it-sync.html

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:07   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Trykk først på knappen på Wii-en, og sååå på kontrolleren.



Om det ikke virker, så har jeg god erfaring med å true å hive hele dritten te helsikes ut vinduet osv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:08   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Har du lest bruksanvisningen?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:16   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Da er disse testet - uten suksess. Dævelskapet finner jo helt tydelig hverandre siden det blinker - men en eller annen idiot av en softwarebygger har ikke gjort dette veldig brukervennlig.

Jeg skal være den første til å innrømme at det er vanskelig å tenke ut alle måter noen andre vil gjøre ting på i dataverdenen - og lage noe som virker likevel - men dette er jo kjempeteit.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:17   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

aC - jepp. Virker ikke sånn heller.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:21   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Og du har prøvd svensketrikset med å dra ut strømmen på konsollen og vente noen minutter? (Ser flere på nett har hatt hell der.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:22   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Går innom for å dra ut støpselet på vei til skammekroken. Glem alt jeg sa om hva jeg jobber med, vennligst.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:25   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Aner ikke, har ikke wii. Men googlet frem dette tipset
etter først være sikker på at det er nye batterier.


try re-connecting it:
1.open up the batter cover, you'll see a small orangish colored button
2.open up the wii's "memory card slot" you will see a small button the same orangish color.
3.press the orangish wii-remote button, and then press the one on the wii console, this should be done quickly.
4.you may need to press "A" on the Wii-remote, it should connect fine

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:31   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Jepp, du må synkronisere kontrollene med wii'en, slik som Esme beskriver over her.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:41   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Jeg har gjort det meste her nå OG DET VIRKER!!!

Måtte la den stå strømløs noen minutter - deretter resette bluetoothen på den med knappen på konsollen - så ville den gjerne synke de nye kontrollene.

Så gjenstår det å sjekke om den kontrollen vi egentlig hadde også virker likevel og kanskje ikke var så død når alt kom til alt.

Men pøttsann - hva er en femhundrelapp ekstra når jeg har to unger som sier at de har Verdens Fineste Mamma, takket være Verdens Fineste Forum.


Tusen takk.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:43   #12
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Nå må du bare bestille ladestasjon til kontrollerne, så slipper du batteristyret.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:47   #13
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Så godt å høre. TingSomBareSkulleFunkeMenIkkeGjørDetLikevel™ er utrolig irriterende!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:55   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Ladestasjon skal bli - men først må jeg finne ut hvordan jeg åpner en playstation 2. Den trenger nemlig ny laser, så er den i gang også.

Også har jeg fått kjøpt dings til microSD så jeg får lagt over nye spill til ds'ene også.

Og hvis noen tror at jeg bruker tv, elektronikk og spill for å skaffe meg litt barnefri, så er det ekstremt riktig.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:56   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Synd det ikke går å legge ut lydfiler her så skulle dere fått høre jubelen oppe. De er kjempeglade. Alt av spillkonsoller har nemlig stått i flere uker mens den sløve mora har hatt nok med å konsentrere på å lage mat til dem. Men nå får jeg fikse en etter en.

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 13:59   #16
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Man kan faktisk legge ut mp3-filer her, ser jeg i vedleggsdialogen. :har ikke prøvd:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 14:02   #17
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Stilig! Da skal vi se om det blir opptak fra det når jeg får fiksa ps2'n.

Selvom jeg vel ikke helt vet om jeg egentlig vil det etter at jeg kjøpte gitarer til den i et øyeblikks svakhet i vinter. :stønn:

  Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 14:06   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Såså torsk, nå skal du ikke kreve at smilefjes skal gjøre flere teknisk avanserte ting på en dag, hun er bare en dame, må du huske.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 14:08   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Såså torsk, nå skal du ikke kreve at smilefjes skal gjøre flere teknisk avanserte ting på en dag, hun er bare en dame, må du huske.

aC da!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-09, 14:12   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke liv i nye wii-kontrollere?

Fnis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no