Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 23:04   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

Jeg skulle hjelpe min mor idag med pcn. Hun får ikke fram film på f.eks. Youtube. Det står at hun kanskje har en for gammel versjon av Flashplayer eller at Java er slått av. Jeg avinnstallerte Adobe Flashplayer for sikkerhets skyld og innstallerte ny versjon. Det hjalp ikke. Jeg kunne heller ikke finne Flashplayer på skrivebordet eller på programmer, men når jeg lagret det på pcn så det ut som det gikk greit.

Hvordan finner jeg ut om Java er på eller av? Hva kan det være? Noen som vet??

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 09:27   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Java og det å få fram film på Youtube f.eks..

Vi har hatt litt trøbbel med Java i kombinasjon med Vista og IE.
Vi må logge oss inn i nettbanken med FireFox. I IE får vi ikke logget inn ( vi får opp ar Java må innstalleres).

Kanskje det er noe slikt hos dere også?

Forsøk en annen nettleser.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 10:54   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

Det er windows XP. Jeg prøvde bare med Firefox, kanskje det går med Internet explorer.

Takk Obelix

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 13:17   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

du finner det på verktøy/tools -> internett opions-> avansert
på IE

så ser du om det står avkrysset på java


eller laste ned nyeste IE

*hilsen ei som ikke får sin mor til å bruke firefox og har nettopp oddtaret IE`en hennes*

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 15:59   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

Tusen takk Honda Da skal den sjekkes....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 16:08   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Java og det å få fram film på Youtube f.eks ...

Her finner du den:
http://www.java.com/en/

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flashplayer, java


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no