Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alternativ julekalender 21.12.19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-19, 11:13   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg fortsetter til tross for ikke så overveldende mange kommentarer men nå er det ikke så langt til jul.

Kjøp noen flakslodd og gi til noen/flere som trenger litt flaks. Kjente som ukjente. Si god jul.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 16:02   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg fortsetter til tross for ikke så overveldende mange kommentarer men nå er det ikke så langt til jul.

Kjøp noen flakslodd og gi til noen/flere som trenger litt flaks. Kjente som ukjente. Si god jul.

Så raust! Jeg har gjort nesten alt i kalenderen din, noen ganger litt forsinket, men jeg har prøvd å få det til. det har vært gøy, folk bli glade når man er hyggelig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 18:04   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg fikk selv ikke til denne idag. Jeg prøvde å kjøpe flakslodd på to steder, men de hadde ikke, men jeg har noen dager på meg før jul.


Sist redigert av Pelen : 21-12-19 kl 18:53.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 18:17   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg gjorde visst dagens luke i går - elevene har fått flakslodd i premie den siste økta vi hadde, tilsammen 10 stykker. Trur ingen av dem vant en mill, men et par vant penger til nytt lodd.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 18:45   #5
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg har gjort de fleste av lukene, litt sånn hulter til bulter, så tusen takk for at du har lagt ut og gjort meg mer bevisst på de gode tingene man bør gjøre for andre.
I dag leste jeg her før jeg dro til byen, og kjøpte et flakslodd til en tigger jeg gir fast til. Han trodde jeg var aldeles sprø da jeg kom med flaksloddet, han er vant til at jeg gir penger, og av og til tar han med på bakeriutsalget og lar han velge seg det han vil. Men flakslodd, det var visst kjemperart. Han skulle gjemme det til julaften, jeg håper han vinner litt cash.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 22:22   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg fikk heller ikke tak i flakslodd i dag.
Og så har jeg vært så lei meg fordi jeg ikke har fått kjøpt juleboken til =Oslo i år - for det gjør jeg alltid. Jeg skulle en tur på IKEA i ettermiddag - og der sto det en fyr utenfor inngangen i kjelleren og solgte =Oslo. Jeg ble så glad! Så fint at du er her! sa jeg. Og da ble han også glad. Han fikk 200,- av meg - og jeg fikk juleboken min, og en klem. PÅ vei ut kjøpte jeg noen poser drops og karameller av Polkagrispojkarna som har stand på IKEA, så da ga jeg selgeren en pose karameller og en polkagrisstang også. Han ble glad for det også, så jeg fikk en klem til.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 20:08   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alternativ julekalender 21.12.19

Jeg prøver å følge kalenderen din. Iallfall noterer jeg alle lukene og tenker mange av de skal jeg gjenbruke til neste år. ��

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no