Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvilket garn er dette?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-25, 14:05   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket garn er dette?

Jeg fikk et nøste av dette garnet fra hemmelig nisse her inne, og jeg husker ikke hvilket år det var. Omsider fikk jeg begynt å strikke noe av det, og det er helt nydelig! Jeg strikker et skjerf i perlestrikk, men får ikke nok til hele skjerfet. Planen min var å strikke resten av skjerfet ensfarget, men det garnet er så fint at jeg fikk lyst til å prøve å få tak i mer. Det er litt tykt, og skifter i ulike grønnfarger. Det var et rundt nøste uten merkelapp, og nå husker jeg at jeg fikk det fra Blå!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6079.jpg (16,1 KB, 98 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-25, 20:22   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket garn er dette?

Labbetussgarn fra trysil?

https://www.europris.no/p-labbetuss-...n-print-192116

Gammel 16-02-25, 20:33   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ikke det. Blå sier det er kjøpt på et marked, så det er nok ikke lett å finne ut av. Blir nok ensfarget på resten av skjerfet.

Gammel 16-02-25, 20:42   #4
Nada
Svada

Nada sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Jeg synes det kan likne et garn Pickles hadde for mange år siden.

Gammel 16-02-25, 22:08   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nolo? Jeg har et veldig lignende, men i mitt kommer det litt blått i noen partier. Finnes kanskje bare i grønt også. Mitt er kjøpt i USA, men garnet er fra Japan. Ull og noen typer mener jeg har silke i seg.

Sist redigert av Pelen : 17-02-25 kl 09:09.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-25, 22:12   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Nå ble det akkurat nok til en hals, viste det seg.

Gammel 17-02-25, 12:29   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Nydelige farger. Jeg kjenner ikke garnet, men om det er kjøpt på et marked så er det kanskje håndfarget (og muligens håndspunnet, eller spunnet i liten skala).

Godt å høre at det kunne passe til en hals.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.