|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hvilket garn er dette?Jeg fikk et nøste av dette garnet fra hemmelig nisse her inne, og jeg husker ikke hvilket år det var. Omsider fikk jeg begynt å strikke noe av det, og det er helt nydelig! Jeg strikker et skjerf i perlestrikk, men får ikke nok til hele skjerfet. Planen min var å strikke resten av skjerfet ensfarget, men det garnet er så fint at jeg fikk lyst til å prøve å få tak i mer. Det er litt tykt, og skifter i ulike grønnfarger. Det var et rundt nøste uten merkelapp, og nå husker jeg at jeg fikk det fra Blå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilket garn er dette?Labbetussgarn fra trysil?
![]() |
#4 |
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket garn er dette?Jeg synes det kan likne et garn Pickles hadde for mange år siden.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket garn er dette?Nolo? Jeg har et veldig lignende, men i mitt kommer det litt blått i noen partier. Finnes kanskje bare i grønt også. Mitt er kjøpt i USA, men garnet er fra Japan. Ull og noen typer mener jeg har silke i seg. Sist redigert av Pelen : 17-02-25 kl 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvilket garn er dette?Nydelige farger. Jeg kjenner ikke garnet, men om det er kjøpt på et marked så er det kanskje håndfarget (og muligens håndspunnet, eller spunnet i liten skala).
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|