|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Gruffetråd #21Det trengs vel en ny gruffetråd? Mener å se at nr 20 var stengt, siste innlegg fra 12.2.
When you know better, you do better. Sist redigert av Ine : 15-02-25 kl 16:47. Årsak: Endret overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Gruffetråd
Jeg sa faktisk at om dette skjedde en gang til kom jeg til å kontakte politiet. Hunden min var helt bløt av sikkel på ene øret sitt etter hendelsen, av at denne hunden hadde øret til min hund i munnen sin. Hunden min skulle like etter til veterinær, han får månedlige sprøyter. Veterinær fant ingen bitt. Jeg spurte eier hvor jeg skulle sende veterinærregning hvis han var bitt.
![]() |
#4 |
lettere utlada
|
![]() Sv: GruffetrådJeg er forbanna!!
![]() |
#6 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådSå kjipt, Taien.
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: GruffetrådÅ nei, så utrolig trist og kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: GruffetrådSå leit, Taien. Men taktisk: kanskje bare fortsette å være VELDIG på tilbudssiden på pass, og så kan det kanskje ordne seg litt gradvis etter hvert?
![]() |
#10 |
Klare sjøl
![]() Sv: GruffetrådJeg blir så forvirret når det bare står "Gruffetråd" og ikke "Gruffetråd#tall"
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: GruffetrådAhhh, jeg hadde gledet meg til en helg uten å måtte jobbe, det er en stund siden sist, men det gikk raka vegen åt skogen og jeg har vært stuck i hele dag, må holde på noen timer til, og på igjen kl 06 i morgen tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Klare sjøl
![]() |
#13 |
bits and pieces
|
![]() Sv: GruffetrådSkulle en tur ut, men bilen ville ikke starte.
![]() |
![]() |
#14 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådDet finnes et eget sted i helvete for folk som kaller inn til møter kl 9 til 13 og som ikke setter av tid til matpause. Særlig når de vet at de som inviteres har minst en halvtimes reisevei - hver vei.
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
Det hadde ikke gått bra for meg, og sikkert ikke mange andre heller! jeg hadde spist matpakken min mmidt i møtet!
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 17-02-25 kl 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: GruffetrådSAS insisterer på at passene må scannes i appen for at vi skal kunne sjekke inn og så virker ikke scanningen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|