Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 16:18   #241
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Men noen kan finne på å gjøre det, og siden man ikke på forhånd vet hvem noen er så er det best å la være og rødprikke.

Tydeligvis. Det er derfor jeg informerer. Vil gjerne ha de rødprikkene jeg får -enten så forteller de meg at jeg har uttrykt meg klønete så jeg kan si unnskyld og rette opp, eller så er det fordi personen virkelig ikke likte det jeg mente, og da prøvde jeg vanligvis ikke å bli populær heller.
:Tror på åpenhet:

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 23-10-09 kl 16:32.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:32   #242
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg prikker når jeg har lyst. Hvor mange poeng jeg gir, vet jeg stort sett ikke. (Bortsett fra at jeg nettopp ble justert ned 2 !! poeng. )
For meg er det viktigste kommentaren. Og fargen. Grønn = kult, rød = du er en dusting.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:33   #243
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Folk som kvier seg for å skrive innlegg i frykt for røde prikker kan godt bare la vær å skrive meldinger, mener jeg. Hvis du er redd for at folk er uenig med deg, eller blir irritert av det du mener, så blir det vanskeig å uttrykke seg både her inne og i rl.

Helt enig med Kirsebæret nok en gang.

Jeg vil også si at jeg heller holder meg borte fra en tråd om jeg ikke "tør" si min oppriktige mening. Det er nemlig ikke hver dag jeg føler jeg finner de rette ordene, ja jeg føler meg direkte dum enkelte dager. Jeg er ikke enig med noen bare fordi jeg ikke tør si imot, da lar jeg heller være å svare. Håper på å bli mere tøff i trynet etterhvert.

En rød prikk ville ikke fornærmet meg. Ærlig talt, det er en PRIKK. Og man må da tåle å få et tyttebær uten at det betyr at man er mislikt.

Og jeg ser for meg at slike tråder og diskusjoner dukker opp i ny og ne.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 23-10-09 kl 16:39.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:37   #244
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Grønn = kult, rød = du er en dusting.

Dusting.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:38   #245
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Helt enig med Kirsebæret nok en gang.

Jeg tror alle de kloke er det.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:40   #246
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dusting.

Ja, er det ikke fint!
Jeg har lært det av min sønn. Det, og indiot.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:46   #247
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.152
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Og jeg ser for meg at slike tråder og diskusjoner dukker opp i ny og ne.

Jepp! Du har en ganske god forståelse av hvordan FP fungerer, vil jeg si.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:52   #248
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jepp! Du har en ganske god forståelse av hvordan FP fungerer, vil jeg si.

Da er jeg litt observant i alle fall. Kan nok også si at jeg har erfaring. Fra flere andre forum.

En annen ting som jeg synes var svært vanskelig i begynnelsen, var den interne humoren. Ikke lett å følge med på torskeelsker og alt det andre. Jeg finner ikke de rette svarene alltid heller, dermed blir jeg stående fast. Og backer ut av tråden.

Det er også litt vanskelig til tider å vite når man skal ta enkelte innlegg seriøst og når det bare er spøk. Men det er vel slike ting som blir lettere å forstå etterhvert.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:54   #249
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg bare visste at denne tråden kom til å renne over av innlegg ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:55   #250
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.152
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Kan nok også si at jeg har erfaring. Fra flere andre forum.

Ja, det er mye dynamikk som er den samme nesten overalt.

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

En annen ting som jeg synes var svært vanskelig i begynnelsen, var den interne humoren. Ikke lett å følge med på torskeelsker og alt det andre. Jeg finner ikke de rette svarene alltid heller, dermed blir jeg stående fast. Og backer ut av tråden.

Det er bare å late som man skjønner. Fake it 'till you make it. Det er ingen andre som skjønner alt heller, og det meste plukker man enten opp etter hvert, eller så spiller det ingen rolle. (Det er dessuten helt greit å spørre. Det kommer nye hele tiden, og er det noe du ikke skjønner, så er det helt sikkert flere som ikke skjønner det, så da gjør du flere enn deg selv en tjeneste om du spør.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:56   #251
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg bestemte meg en gang i mine siste dager i Et Annet Forum at jeg skulle bli flinkere til å rødprikke selv, og fortjene mine egne rødprikker. Det har jeg klart å holde.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:57   #252
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Og dessuten har alle lov til å være med på å definere humoren. Det er ingen som eier FP, sånn bortsett fra HP og DM og sånn, men det tar vi ikke så nøye.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 17:04   #253
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: 100 i rykte

Hvis jeg fikk poeng for hvor mye tid jeg brukte her inne, ja da ville jeg slått mange av dere, men det er fremdeles slik at man ikke premieres for å lese i halvkomatøs tilstand, men ved å bidra med bokstaver som kan settes sammen på en noenlunne vettug måte.

Det er ofte jeg dropper å skrive innlegg fordi jeg vet at hjernen ikke holder mål, andre ganger skriver jeg, men sliter veldig med å formulere meg på en forståelig måte. Ikke sjelden feilvurderer jeg hvor våken jeg er med den følge at det jeg skriver kan virke halvveis og rart. Har også fått rød prikk fordi jeg ikke har klart å formulere meg godt nok. Kan hende den ville kommet uansett, men jeg visste med meg selv at jeg ikke klarte uttrykke det jeg ville godt nok og dermed ble misforstått siden vedkommende bare leste det jeg skrev og ikke skjønte hva jeg tenkte. Rart, ikke sant?

Jeg stiller meg undrende til at noen vurderer om de vil gi prikk pga hvor mye poeng prikkemottakeren får/mister. Da kan en vel heller skrive prikkekommentaren i innlegget i stedet for å prikke?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 17:08   #254
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

... siden vedkommende bare leste det jeg skrev og ikke skjønte hva jeg tenkte. Rart, ikke sant?


Jeg undres og irriteres til stadighet over at folk ikke ser ut til å skjønne hva jeg tenker. Også tror jeg ofte jeg har skrevet mer forklarende enn jeg faktisk har.
Jeg tenker raskere enn jeg skriver, også tror jeg alle tankene er skrevet ned.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 17:17   #255
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg undres og irriteres til stadighet over at folk ikke ser ut til å skjønne hva jeg tenker. Også tror jeg ofte jeg har skrevet mer forklarende enn jeg faktisk har.
Jeg tenker raskere enn jeg skriver, også tror jeg alle tankene er skrevet ned.

Det er utrolig hvor mye som skjuler seg i setningene mine. Men jeg vil ikke påstå at jeg er rask, på noe som helst vis.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 18:11   #256
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Ulloptimist

Hvis jeg fikk poeng for hvor mye tid jeg brukte her inne, ja da ville jeg slått mange av dere

Ikke vedd på det, Ullmor.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 18:25   #257
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hvis jeg fikk poeng for hvor mye tid jeg brukte her inne, ja da ville jeg slått mange av dere,


Tviler på du hadde slått meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 19:20   #258
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg bestemte meg en gang i mine siste dager i Et Annet Forum at jeg skulle bli flinkere til å rødprikke selv, og fortjene mine egne rødprikker. Det har jeg klart å holde.

Trodde du.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 19:26   #259
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 i rykte

Jeg har noen tanker rundt disse tyttebærene.

Jeg tenker som så at en rød prikk ikke gjør meg noen verdens ting, men det er jo heller kommentaren som følger med prikken jeg ville reagert på. Står det f.eks: Dust. Du er jo helt blåst, dumskalle osv, så ville jeg nok reagert negativt. Men ikke på selve prikken, men kommentaren. Da går det jo mere på person, enn sak.

Om det står: Her er jeg ikke enig med deg, dette var et dårlig innlegg, osv, så ville jeg ikke reagert negativt på en rød.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 20:29   #260
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

: sjekker innleggstallet :

Edit: Du verden, jeg har jo ramlet skikkelig bakpå. All denne jobbingen, altså.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no