Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lysbakken-saken

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-12, 14:26   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Lysbakken-saken

http://www.aftenposten.no/nyheter/--...l#.T0TskrQiLpM

Hvor alvorlig synes du denne saken er?

Tror du dette kan ha betydning for hans politiske karriere?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:30   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg håper nesten at det får en eller annen betydning. Det er veldig ugreit det han har gjort.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:31   #3
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg blir ikke overrasket om dette betyr at han må gå av som statsråd. Det må iallefall få konsekvenser.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:37   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Det som overrasker meg er at han med vitende og vilje gikk i mot departementets anbefalinger. Og slettet blant annet eposter, i den tro det ikke skulle bli oppdaget? Skjønner liksom ikke at man tar en slik risk.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:49   #5
Jeenie
-in the fog-
 
Jeenie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Innlegg: 140
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg blir ikke overrasket om dette betyr at han må gå av som statsråd. Det må iallefall få konsekvenser.

Enig med deg.

__________________
Poden 07/07 og Lillemor 02/10
Staffeslasken 06/11
I e ikkje synnjmøring asso, berre bur her på fast basis!
Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-12, 14:46   #6
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Lysbakken-saken

"Lysbakken hadde neppe overlevd en mindretallsregjering. Dersom han fortsetter er det fordi Stoltenberg velger å se bort fra dette grove regelbruddet, sier Skei Grande som viser til at Transparency Norge har omtalt dette som politisk korrupsjon".

Mannen burde fjernes fra sin stilling.

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-12, 10:26   #7
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.596
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg er litt spent på hva dette vil si for ledervalget. Kan de egentlig velge ham som leder nå?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 14:50   #8
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Lysbakken har meldt at han går av. Jeg synes det var en grei løsning på en sak som har blitt håndtert svært klønete.

Det er godt å se at kontrollsystemer fungerer slik at det ikke er så lett å gi mer til sine egne enn til andre. Samtidig savner jeg en diskusjon om hvor utbredt dette er. I arbeidslivet har jeg oppdaget at folk bruker nettverk på en uheldig måte, både i forhold til partipolitiske nettverk men også nettverk i form av trosfellesskap. Losjer av ulike typer har også vært diskutert jevnlig, der nettopp noe av hensikten med losjen er å hjelpe hverandre fram på ulike måter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 14:51   #9
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Ja, og jeg er litt overrasket over at denne saken ikke har blitt diskutert mer på FP.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 14:55   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Samtidig savner jeg en diskusjon om hvor utbredt dette er. I arbeidslivet har jeg oppdaget at folk bruker nettverk på en uheldig måte, både i forhold til partipolitiske nettverk men også nettverk i form av trosfellesskap. Losjer av ulike typer har også vært diskutert jevnlig, der nettopp noe av hensikten med losjen er å hjelpe hverandre fram på ulike måter.

Jeg syns også det er veldig riktig at han går av nå, men må si jeg har tenkt på det samme som deg. Det er neppe uvanlig at lignende ting skjer både innenfor politikk og andre arenaer. Tenk bare på lokalpolitikken rundt om i landet. Tror det er mange som måtte gått av om mediene satte sitt søkelys på slike transaksjoner når det ikke var snakk om regjeringen også.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:02   #11
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns også det er veldig riktig at han går av nå, men må si jeg har tenkt på det samme som deg. Det er neppe uvanlig at lignende ting skjer både innenfor politikk og andre arenaer. Tenk bare på lokalpolitikken rundt om i landet. Tror det er mange som måtte gått av om mediene satte sitt søkelys på slike transaksjoner når det ikke var snakk om regjeringen også.

Enig.

Hadde det vært innen FrP-systemet dette hadde skjedd, tror jeg saken ville fått en helt annen oppmerksomhet her inne, og det er nesten så jeg får en følelse av at vi har "sviktet" ved ikke å gi denne saken mer oppmerksomhet. Joda, det høres rart ut, men sånn er det.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:04   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hadde det vært innen FrP-systemet dette hadde skjedd, tror jeg saken ville fått en helt annen oppmerksomhet her inne, og det er nesten så jeg får en følelse av at vi har "sviktet" ved ikke å gi denne saken mer oppmerksomhet. Joda, det høres rart ut, men sånn er det.

Tror du vi prøver å tie det ihjel?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:06   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Enig.

Hadde det vært innen FrP-systemet dette hadde skjedd, tror jeg saken ville fått en helt annen oppmerksomhet her inne, og det er nesten så jeg får en følelse av at vi har "sviktet" ved ikke å gi denne saken mer oppmerksomhet. Joda, det høres rart ut, men sånn er det.

Nja, jeg tror det hadde fått mer oppmerksomhet om det hadde vært en skandale av Frp-kaliber. Selvforsvarskurs for kvinner er ikke kontroversielt. Det er jo selve saksbehandlingsfeilen som er det gale her, og det tror jeg rett og slett ikke engasjerer folk like mye som sex med mindreårige, filming av unggutter i dusjen og offentlig pengebruk på øst-europeisk bordell.

Jeg får også litt assosiasjoner til alle de kristne privatskolene Jon Lilletun støttet og ga disp. til på 90-tallet. Det fikk heller ingen spesiell medieoppmerksomhet, men i ettertid har jeg forstått at han tok seg til rette og benyttet stillingen sin til å kjempe kamper som strengt tatt kunne ses som mer personlige interesser. Vet ikke om det var direkte saksbehandlingsfeil altså, men kom til å tenke på at dette var litt i samme gate.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:01   #14
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det er godt å se at kontrollsystemer fungerer slik at det ikke er så lett å gi mer til sine egne enn til andre.

Men han sier jo også at det er en rekke andre formål som ikke har blitt utlyst offentlig, og at det er en kultur i dette depratementet. Samtidig har jo han og statssekretærene unnlatt å følge råd fra embetsverket. Skjønner godt at noen har snakket om nødvendigheten av "statsrådskole".

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:04   #15
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Men han sier jo også at det er en rekke andre formål som ikke har blitt utlyst offentlig, og at det er en kultur i dette depratementet. Samtidig har jo han og statssekretærene unnlatt å følge råd fra embetsverket. Skjønner godt at noen har snakket om nødvendigheten av "statsrådskole".

Jeg tror også en "statsråd- og statssekretærskole" kan være lurt. Samtidig mener jeg at dette burde de ha skjønt at ikke var greit. Særlig siden byråkratene sa: "Dette er ikke greit."

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:06   #16
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.903
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg tror også en "statsråd- og statssekretærskole" kan være lurt. Samtidig mener jeg at dette burde de ha skjønt at ikke var greit. Særlig siden byråkratene sa: "Dette er ikke greit."

Ja, skulle vært artig å hørt beveggrunnene de hadde da de valgte å overse denne advarselen.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 14:51   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Jeg syns det er helt rett at han går av, jeg syns han har håndtert saken helt pinlig dårlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:01   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Igjen finner jeg ikke igjen en artikkel jeg leste for litt tilbake, om hvordan mange tror at vi ikke har korrupsjon i noe særlig grad i Norge. Jeg har vondt for å tro at vi skiller oss nevneverdig fra land som vi pleier sammenligne oss med. Selvsagt finnes det. Lokalpolitikken som du nevner Kasia kan være litt skummel, jeg ser bare på hvordan ting gjøres i vår lille kommune, hvor mange som kjenner hverandre og har vokst opp sammen, er i familie osv. og som sammen sitter å tar avgjøresler på vegne av oss alle.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:16   #19
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Igjen finner jeg ikke igjen en artikkel jeg leste for litt tilbake, om hvordan mange tror at vi ikke har korrupsjon i noe særlig grad i Norge. Jeg har vondt for å tro at vi skiller oss nevneverdig fra land som vi pleier sammenligne oss med. Selvsagt finnes det.

Vi er nr 6 på siste listen til TI.
Bak New Zealand og alle de andre nordiske landene ...


Det jeg tror kunne vært en spennende diskusjon er å se på bakgrunnen for valget av diverse statssekretærer.
F.eks. da Anne-Grethe Strøm-Erichsen ble forsvarsminister. Da fikk hun Espen Barth Eide, som kan det feltet til fingerspissene og som er god byråkrat, til statssekretær slik at hun skulle ha den støtten hun trengte på et tildels vanskelig og ikke minst stadig omdiskutert område.
Og dette har de jo gjort flere ganger, henter garvede folk til å kunne være støttespillere.

Hvor frk.tidligere SU-leder (som fant på en god del sprell) kom seilende fra er ikke greit å vite, men man kunne jo nesten får fornemmelsen av at her har man et søtt og lite departement, så det kan de få til å leke med?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 15:19   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysbakken-saken

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Vi er nr 6 på siste listen til TI.
Bak New Zealand og alle de andre nordiske landene ...

Det er jo godt, men jeg regner med de kun får med oppklarte saker der, og hvor mye ressurser legges i overvåkning av dette? DLD burde vel heller rette seg inn på næringsliv og politikk, fremfor privatpersoner.
Vi har jo Eva Joli da, men hun mener alt under 1 mill ikke er noe vits å heftes ved.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no