Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye betale kollega for å bake?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-20, 11:12   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye betale kollega for å bake?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Bare for å ha sagt det, så har jeg aldri før betalt noen for å bake for meg, altså. Og med ektefelle som jobber i fagforening og en datter som driver med fagutdanning, så er slike ting noe som er et stort tema hjemme hos oss. Likevel synes jeg det er å dra det langt å kalle det svart arbeid å betale en privatperson for for å bake en kake. Jeg er nokså sikker på at det ikke faller inn i den definisjonen.

Det gjør det ikke. Det er fullt lovlig å ta betalt for hobbyprodukter. Må si jeg er litt usikker rundt matsikkerhet når det gjelder kaker og om det kommer andre regler der enn på søm og strikk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no