Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Green Day til Norge 12. oktober

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 00:24   #101
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var fantastisk!

Hvordan ser mannen din ut, forresten? Jeg stod ved siden av en svarthåret fyr med midnattsrock-jakke, er ikke det den festivalen oppi der du bor?

Langt svart hår, trange jeans og Midnattsrock-jakke, ja? Det var mannen min det!
Så liten er verden altså ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 00:30   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Langt svart hår, trange jeans og Midnattsrock-jakke, ja? Det var mannen min det!
Så liten er verden altså ...

Hihi, så gøy!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 01:09   #103
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Hva hadde du på deg, Glitter?
Jeg observerte to rødtopper i nærheten. en med grønn topp og en med rød topp.

Konserten var fantastisk!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 01:33   #104
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Det er på dager som dette jeg skulle ønske jeg bodde sørpå.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 02:09   #105
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Åh det var fantastisk!!! Wohoooo! Sitting ble det ikke mye av, det kom klar beskjed fra gutta på scenen.
Men gudbedre så dårlig lyd det er i den spektrumen.

Så morro at glitter sto ved siden av mannen til Enhjørning. Imponert over glitter som koblet.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 08:00   #106
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Ja, det var helt fantastisk. Vi gikk når den siste låta var over, og idet vi gikk så kom de ut igjen med American Idiot. Og de spilte sikkert flere låter etter det også, men vi måtte rekke toget.

Bare de ikke spilte Good Riddance?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:02   #107
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hva hadde du på deg, Glitter?
Jeg observerte to rødtopper i nærheten. en med grønn topp og en med rød topp.

Jeg hadde svart topp med Wonder Woman på.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Ja, det var helt fantastisk. Vi gikk når den siste låta var over, og idet vi gikk så kom de ut igjen med American Idiot. Og de spilte sikkert flere låter etter det også, men vi måtte rekke toget.

De hadde to ekstranummer, med tilsammen 4 låter.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Bare de ikke spilte Good Riddance?

Det var en siste låten, med kun Billie Joe alene på scenen med gitar. Konserten varte i 2 timer og 15 minutter til sammen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:04   #108
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Bare de ikke spilte Good Riddance?


De avsluttet med Good Riddance.

For en fantastisk konsert! Jeg har tinnitus og nesten ikke stemme, fytti grisen så gøy!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:32   #109
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hvorfor går jeg inne og leser her?

Tenkte det samme.
Av og til savner jeg virkelig å bo i Oslo.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 09:38   #110
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var en siste låten, med kun Billie Joe alene på scenen med gitar. Konserten varte i 2 timer og 15 minutter til sammen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:30   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Jeg må si at Green Day er virkelig et band som tar jobben sin som underholdere veldig seriøst. De er veldig inkluderende! Og for en fantastisk scene!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 10:46   #112
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg må si at Green Day er virkelig et band som tar jobben sin som underholdere veldig seriøst. De er veldig inkluderende! Og for en fantastisk scene!

Ja, det var helt rått. Jeg svever enda. Datteren min gråt og gråt. Hun er bare 15 år, men er vill Green Day fan, og det rant over for henne når de kom på scenen.
Hun ble ikke engang flau over mor (som visstnok er ung til sinns) som tok helt av (stående på sitteplassen). Det var klin umulig å bare sitte rolig. Kroppen og strupen levde sitt helt eget liv, og dette er et minne for livet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 11:45   #113
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Veldig fornøyd med kvelden ja, hoste til tross. Gode plasser og god underholdning.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 12:13   #114
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Jeg fikk hjem en mann som fortsatt var høy på konserten etter to timers kjøretur og er litt lei meg for at jeg ikke fikk vært med.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 19:42   #115
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Jeg var ikke imponert. Tok det seg opp etter de første 20 minuttene?


...men livlig pyro, og heftig lys!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:34   #116
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var ikke imponert. Tok det seg opp etter de første 20 minuttene?

Mener du at du gikk etter 20 min??
Det ble bedre og bedre og bedre og vanvittig bra utover konserten.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:35   #117
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Det hender jeg jobber på Spektrum, de første 20 minuttene var egentlig det jeg rakk og orket å få med meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 20:37   #118
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Hvorfor går jeg inne og leser her?

Ja, den tanken slo meg også.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:24   #119
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var ikke imponert. Tok det seg opp etter de første 20 minuttene?

Jeg stusset litt på første sang, syntes lyden var grumsete. Men det forsvant fort og der vi satt var lyden veldig bra resten av konserten (så bra som den kan bli i spektrum da).

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no