Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Green Day til Norge 12. oktober

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-09, 10:10   #21
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Her også!

Så de live på rock am ring for et par år siden, det er bare å glede seg folkens!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:20   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Noe sier meg at det kommer til å bli en litt sær konsertopplevelse (eller publikumsopplevelse), siden man snakker om et band med to storhetstider hvor de i hovedsak har appellert til tenåringer begge gangene, en for 15 år siden, og ganske nøyaktig 10 år senere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:25   #23
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Ikke sant?
Jeg har kjøpt billetter til meg, mannen og sønnen. Det er så morsomt at han liker mange av de samme bandene som oss.

Han har vel ikke helt tilgitt meg for at vi drar uten ham på Metallica 17. juni.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:25   #24
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Siden jeg aldri (!) har vært i Spektrum før, så spør jeg dere bevandrede spektrumtravere; Felt 110, rad 7 - er det ok plasser? Langt fra scenen? God utsikt?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:27   #25
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Noe sier meg at det kommer til å bli en litt sær konsertopplevelse (eller publikumsopplevelse), siden man snakker om et band med to storhetstider hvor de i hovedsak har appellert til tenåringer begge gangene, en for 15 år siden, og ganske nøyaktig 10 år senere.

Håper at det blir sært - jeg liker sære ting. Men for meg har Green Day vært store hele veien; Fra jeg var tenåring og til nå (hvor jeg fremdeles er tenåring inni hodet mitt ).

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:33   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Siden jeg aldri (!) har vært i Spektrum før, så spør jeg dere bevandrede spektrumtravere; Felt 110, rad 7 - er det ok plasser? Langt fra scenen? God utsikt?

Alle sitteplasser er relativt langt fra scenen regner jeg med. Det kommer litt an på sceneriggen. Rad 7 er vel ikke så ille. Hvis felt 110 er i nærheten av lydboksen så har dere i allefall den beste lyden.
Vi har ståplasser. Jeg skal langt fram.

Her er forresten feltkartet på stå og sitte-konserter, jeg tipper 110 er rett foran 210 og 209, og da har dere fine plasser, ja.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 04-05-09 kl 11:41.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 11:34   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Men for meg har Green Day vært store hele veien; Fra jeg var tenåring og til nå (hvor jeg fremdeles er tenåring inni hodet mitt ).

Joda, for meg også. Men de hadde jo en lang pause, og det var en hel haug med tenåringer som oppdaget dem med American Idiot. Det er jo litt spesielt, at et band makter å snakke til to så egentlig ulike målgrupper samtidig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 12:05   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, for meg også. Men de hadde jo en lang pause, og det var en hel haug med tenåringer som oppdaget dem med American Idiot. Det er jo litt spesielt, at et band makter å snakke til to så egentlig ulike målgrupper samtidig.

Ja, ikke sant? Det blir kult å se publikum foran Spektrum denne gangen.

Enn så lenge gleder jeg meg masse til den her, kjenner jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 12:06   #29
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, for meg også. Men de hadde jo en lang pause, og det var en hel haug med tenåringer som oppdaget dem med American Idiot. Det er jo litt spesielt, at et band makter å snakke til to så egentlig ulike målgrupper samtidig.


Skjønner hva du mener.

Men samtidig tror jeg det du beskriver kommer av at (jeg bruker på en måte meg selv som eksempel) da Green Day slo igjennom første gang, så var det hos alle fra 13 til 30. Jeg var 20-21 da de slo igjennom i 93-94, og fikk barn i 94. I min heim har vi hørt mye på GD og datteren min er utrolig preget av det. Hun har hatt en big crush på Billie Joe i 3-4 år nå.

Mens moren og faren min hørte på Rolling Stones, Bob Marley, Hank Williams, Johnny Cash, Eric Donaldson, og en uendelig lang liste med musikk, så har jeg blitt veldig preget av det. Men da jeg var fjortis nektet jeg å innse at jeg elsket all musikk jeg er oppvokst med - det var nok et slags tenåringsopprør. Jeg følte at foreldrene mine var milevis fra de jeg ville assosiere meg musikkmessig med og tok derfor avstand fra deres musikksmak (jeg har heldigvis tatt til fornuft etterhvert).
Men feks. datteren min faktisk ser opp til meg hva musikksmaken min angår. Hun og jeg har fablet om at hvis GD kom til Norge, så var det bare å kaste seg på. Vi har til og med sendt "tiggerbrev" om at de snart må komme til Norge.

For meg hadde det vært utenkelig å dra på konsert med moren min da jeg var 15 år, men for datteren min er jeg nesten den beste konsertkameraten hun kan tenke seg.

Å, Herregud, nå sporet jeg jo egentlig helt av her.
Det jeg mente å si er at jeg tror at vi som er i 30-åra nå er mye "yngre" til sinns enn de som var i 30-åra da GD slo igjennom første gang.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 12:08   #30
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Alle sitteplasser er relativt langt fra scenen regner jeg med. Det kommer litt an på sceneriggen. Rad 7 er vel ikke så ille. Hvis felt 110 er i nærheten av lydboksen så har dere i allefall den beste lyden.
Vi har ståplasser. Jeg skal langt fram.

Her er forresten feltkartet på stå og sitte-konserter, jeg tipper 110 er rett foran 210 og 209, og da har dere fine plasser, ja.

Sehr gut!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 13:58   #31
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Mannen min har skaffet billetter - vi skal også på konsert!

Det er hundre år siden jeg var på så stor konsert - de siste årene har jeg holdt meg til intimkonserter i lokalmiljøet. Siste gang var i Spektrum med Prince lenge før årtusenskiftet. Så dette blir gøy!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 14:09   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Det jeg mente å si er at jeg tror at vi som er i 30-åra nå er mye "yngre" til sinns enn de som var i 30-åra da GD slo igjennom første gang.

Det tror jeg også, generasjonene blir yngre hele tiden. Allikevel er jeg imponert over at et band har så god popteft at de greier å dekke generasjonsgapet. Jeg må innrømme at når jeg hørte American Idiot-albumet så fikk jeg nøyaktig samme følelse som jeg fikk av Dookie i '94, og jeg syns det er genialt at det snakket like mye til min "hverdag" i dag som tilen tenåring som jeg i bunn og grunn har lite til felles med. Det er veldig bra gjort å greie å ha en slik dobbelhet i låtene sine.

De færreste som kommer tilbake etter en så lang periode greier å trekke en helt ny fanskare, i en helt ny generasjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 15:17   #33
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det tror jeg også, generasjonene blir yngre hele tiden. Allikevel er jeg imponert over at et band har så god popteft at de greier å dekke generasjonsgapet. Jeg må innrømme at når jeg hørte American Idiot-albumet så fikk jeg nøyaktig samme følelse som jeg fikk av Dookie i '94, og jeg syns det er genialt at det snakket like mye til min "hverdag" i dag som tilen tenåring som jeg i bunn og grunn har lite til felles med. Det er veldig bra gjort å greie å ha en slik dobbelhet i låtene sine.

De færreste som kommer tilbake etter en så lang periode greier å trekke en helt ny fanskare, i en helt ny generasjon.


Det er helt sant.
En av tingene jeg elsker med Green Day er at de er samfunnsengasjerte, verdensorienterte -og med det tør å være sarkastiske og ironiske i tekstene sine for å kunne bruke musikken som en måte å opplyse ungdom på.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 15:38   #34
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Å nettopp kalle Green Day venstreorienterte er kanskje å dra det litt langt på sett og vis, men venstreorienterte i amerikansk målestokk ja. (Og det er jo en del som tror at Høyres politikk er å sammenligne med amerikansk høyreside, men norsk høyreside er virkelig lyseblå, og norsk venstreside blir virkelig mørkerød sammenlignet med en lett rosa venstreside i det amerikanske landskapet).

Ellers er det, ovrraskende synes jeg, fortsatt billetter tilgjengelig. Personlig trodde jeg billettene skulle forsvinne på timen...

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 18:28   #35
Smathie
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 1
Smathie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Billetta i boks her og. Gleda mæ så helt sinnsykt! Så dem i 2005 etter å ha venta på 11 år før en green day konsert. Æ fløtta t usa da æ va 17, de va i byen en måned før æ fløtta dit, og en måned etter æ fløtta tilbake t Norge. Va så ufattelig kjipt.

Og de har ikke vært borte Etter dookie har d vært endel plate før American Idiot kom ut I tillegg til noen "ekstraplate". Så de har ikke vært borte.

En kompis av mæ holdt på å flir sæ ijæl da ei venninne sport han om han HUSKA green day....han sprang rett t mæ før at æ sku gi ho et svar, hehe.

Herre!!

Mamma skaffa mæ billett på nett. Umulig å kom igjennom på tlf. Nu e ståplassan borte, men kan enda finn sitteplassa.

15.mai folkens, da kjæm plata!

Smathie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 19:59   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Smathie, her.

Og de har ikke vært borte Etter dookie har d vært endel plate før American Idiot kom ut I tillegg til noen "ekstraplate". Så de har ikke vært borte.

Jeg vet at de har gitt ut plater, både før og etter Dookie (jeg har dem alle ), men deres absolutte gjennombrudd var med Dookie, og deres absolutte andre gjennombrudd var American Idiot.

Så vidt jeg husker solgte Dookie 10 mill i USA, mens neste album, Insomniac, solgte "kun" 2 mill.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:03   #37
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Jeg kjøpte billettene og ringte mannen etterpå. Jeg ba han gjette hva vi skulle den 12. okt og han ble storfornøyd da jeg sa vi skulle sitte i spektrum med hver vår pils å se Green Day. Er han heldig blir det litt klinings også.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:05   #38
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Det er ikke egentlig noen god ide å kjøpe konsertbilletter til knappe to uker etter termin, er det vel?

Sukk.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:05   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Kan man sitte å se Green Day?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-09, 20:06   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Green Day til Norge 12. oktober

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kan man sitte å se Green Day?

Det må poges.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no