Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Cupcakes, feminismens død?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-11, 15:09   #301
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Nyhetskriteriet er viktig og blader og aviser må stadig fornye seg for å tekkes kresne lesere. I tillegg vil jeg tro at noe av bladenes redaksjonelle innhold styres av annonsørenes ønsker og det er langt mer salgbart stoff og produktplassering i en interiørartikkel enn en artikkel om en samfunnsengasjert og travel yrkeskvinne.

Men dette underbygger jo bare at det er en trend.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:12   #302
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

KK fikk nye sjefsredaktør i 2005, Bente Engesland, hun mente Norske kvinner var samfunnsengasjerte og ønsket mer kultur og politikk. KK's opplag gikk jevn nedover til 2008, da ønsket forlaget ny strategi. Bente Engesland gikk på dagen, Gyri Helen Werp fra erkekonkurrenten Kamille ble ny sjefsredaktør. Siden har feelgood følelsen vært tilbake i KK og opplaget gått oppover.

http://www.opplag.no/
http://www.kampanje.com/medier/article5246859.ece

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:13   #303
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mener du at det ikke er en trendt, bare fordi du ikke ser det?

Her er tallene for økning og tilbakegang på magasinfronten i Norge siste år, jeg syns de illustrerer trenden ganske godt:

Ti på topp (disse går mest frem)

  1. Vakre Hjem og Interiør (+ 48.000)
  2. Costume (+ 44.000)
  3. Bo Bedre (+ 39.000)
  4. Rom 1-2-3 (+ 35.000)
  5. Fjell og Vidde (+ 29.000)
  6. Tara (+ 27.000)
  7. Bolig Pluss (+ 23.000)
  8. Innsikt (+ 21.000)
  9. Lev Landlig (+ 19.000)
  10. Det Nye Shape Up (+17.000)
Ti på bunn (disse går mest tilbake)

  1. Se & Hør – tirsdag (-81.000)
  2. Motor (- 67.000)
  3. Vi Menn Båt (-55.000)
  4. VG Helg (- 53.000)
  5. Se & Hør – weekend (-41.000)
  6. Donald Duck Pocket (- 34.000)
  7. Lyd & Bilde (- 26.000)
7 Nemi (- 26.000)
7. Vi Menn Bli (- 26.000)

Hm. Jeg kan nok ikke mye om trendforskning, og har visst derfor ikke så mye å si, men jeg kan ikke se hvordan det er trist for Det norske folk at Se & Hør og VG Helg mister lesere til fordel for interiørmagasiner.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:16   #304
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

I 2010 var forresten "cupcakes" det matvaresøket som økte mest i Norge på Google. Tett etterfulgt av knekkebrød, oreokake og muffins.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:16   #305
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

KK fikk nye sjefsredaktør i 2005, Bente Engesland, hun mente Norske kvinner var samfunnsengasjerte og ønsket mer kultur og politikk. KK's opplag gikk jevn nedover til 2008, da ønsket forlaget ny strategi. Bente Engesland gikk på dagen, Gyri Helen Werp fra erkekonkurrenten Kamille ble ny sjefsredaktør. Siden har feelgood følelsen vært tilbake i KK og opplaget gått oppover.

http://www.opplag.no/
http://www.kampanje.com/medier/article5246859.ece

Jeg tenker hvert til sitt bruk. Jeg abonnerer på Innsikt (utenriksmagasinet til Aftenposten ... anbefales forresten). Jeg abonnerer på Kamille også. Men i det bladet ønsker jeg meg virkelighetsflukt, mote, matoppskrifter og interiør. Hvis Kamille forsøker å bli særiøst, så blir det ikke særiøst nok og heller ikke den virkelighetsflukten jeg ønsker meg. Så jeg kan godt forstå at dette ble konsekvensen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:17   #306
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men dette underbygger jo bare at det er en trend.

Eller bare rent innsalg. Det finnes jo egne byråer som skriver "nyhetssaker" på oppdrag fra klienter og selger dem som redaksjonelt stoff til blader og aviser. Et tenkt eksempel kan være Panduro hobby. Byrået skriver en artikkel på vegne av Panduro om å lage egen julepynt, bladet kjøper den inn (hvilket er billigere enn å ansette journalister) og trykker den som redaksjonelt stoff. Det er ikke lett å gjøre det samme med jobb- og samfunnsstoff.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:18   #307
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Eller bare rent innsalg. Det finnes jo egne byråer som skriver "nyhetssaker" på oppdrag fra klienter og selger dem som redaksjonelt stoff til blader og aviser. Et tenkt eksempel kan være Panduro hobby. Byrået skriver en artikkel på vegne av Panduro om å lage egen julepynt, bladet kjøper den inn (hvilket er billigere enn å ansette journalister) og trykker den som redaksjonelt stoff. Det er ikke lett å gjøre det samme med jobb- og samfunnsstoff.

Jo, men de selger jo på grunn av en trend. Jeg vet det er veldig mange som tror at markedskreftene skaper trender og behov, men det er faktisk ikke så enkelt.

Bladet gidder ikke kjøpe inn en artikkel de ikke tror leserne finner interessant. Det leserne finner interessant er det som er trendy. Det er ikke vanskeligere enn det.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 06-12-11 kl 15:24.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:22   #308
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Eller bare rent innsalg. Det finnes jo egne byråer som skriver "nyhetssaker" på oppdrag fra klienter og selger dem som redaksjonelt stoff til blader og aviser. Et tenkt eksempel kan være Panduro hobby. Byrået skriver en artikkel på vegne av Panduro om å lage egen julepynt, bladet kjøper den inn (hvilket er billigere enn å ansette journalister) og trykker den som redaksjonelt stoff. Det er ikke lett å gjøre det samme med jobb- og samfunnsstoff.

De trenger antagelig ikke å kjøpe den, en gang. Panduro (tenkt eksempel) betaler PR-byrået for å skrive artikkelen mer eller mindre ferdig.

Det er utrolig stor andel av saker både i uke- og dagspresse som kommer fra aktører med en agenda.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:22   #309
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, men de selger jo på grunn av en trend. Jeg vet det er veldig mange som tror at markedskreftene skaper trender og behov, men det er faktisk ikke så enkelt.

Blandet gidder ikke kjøpe inn en artikkel de ikke tror leserne finner interessant. Det leserne finner interessant er det som er trendy. Det er ikke vanskeligere enn det.

Men leserne finner det interessant fordi de ikke har lest så mye om det før. Når leserne har lest nok artikler om hjemmekos og muffins hopper de nok over på noe annet fordi de er lei av hvite hjem, barn i matchende klær og muffins. Og jeg tipper det ikke er spesielt lenge til hvis vi skal tolke fra denne tråden.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:23   #310
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, men de selger jo på grunn av en trend. Jeg vet det er veldig mange som tror at markedskreftene skaper trender og behov, men det er faktisk ikke så enkelt.

Blandet gidder ikke kjøpe inn en artikkel de ikke tror leserne finner interessant. Det leserne finner interessant er det som er trendy. Det er ikke vanskeligere enn det.

Det er jo også sant. Det er ikke bare enkelt å få ting inn.

"Sa hun med et snev av bitterhet i stemmen."

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:24   #311
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

... aktører med en agenda.

Nå blir jeg skeptisk - mon tro om det er mange FP'ere som har planer om å starte cupcakeutsalg?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:25   #312
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jo også sant. Det er ikke bare enkelt å få ting inn.

"Sa hun med et snev av bitterhet i stemmen."

I'm with you sistah.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 15:46   #313
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Har aldri _noen gang_ åpnet et interiørblad. Helt sant. : oppsiktsvekkende utrendy:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:36   #314
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Jeg kjenner at det at Se og Hør går tilbake er en hyggelig trend i seg selv. Og man kan fint lese både interiørblader, Innsikt og Kamille. Hvert magasin til sin tid.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:40   #315
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Jeg har jo vært i et interiørblad. Gjør det meg til en trendsetter, trendnisse eller bare en SUCKER!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:41   #316
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har jo vært i et interiørblad. Gjør det meg til en trendsetter, trendnisse eller bare en SUCKER!

Har du limpistol? Det vil være det avgjørende her.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:43   #317
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har jo vært i et interiørblad. Gjør det meg til en trendsetter, trendnisse eller bare en SUCKER!

Mannen min, som gjerne vil at vi innreder leiligheten vår slik at vi og kan komme i et interiørblad fikk litt glede av akkurat det oppslaget. Han vil nok helst i Wallpaper.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:45   #318
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Har du limpistol? Det vil være det avgjørende her.

Ingen limpistol. Kun rødvin.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:53   #319
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ingen limpistol. Kun rødvin.

Ok, få deg en rumperakett, så kan du kalle deg en early adaptor eller noe.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 16:54   #320
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Limpistol er pedagogutstyr.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no