Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En trygdesnylters bekjennelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 00:27   #41
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Så bare til dette med trygd:
Det er forskjell på en på uføretrygd og en på AAP. Har du full uførepensjon så kan du studere resten av livet om du vil. Du kan fremdeles tjene opp til 1G på uførepensjon (etter et år etter innvilgelse).

Jeg skjønner ikke det med å kunne tene opptil 1G. Hva er hensikten med det?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 00:38   #42
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Sitat:

Året etter at man er innvilget uførestønad, kan man ha en inntekt som tilsvarer folketrygdens grunnbeløp (G), i dag 72.881 kroner uten at det blir avkorting i trygden. Seksjonsleder Kristian Heyerdahl Arbeids- og velferdsdirektoratet forklarer inntektsgrensen på 1 G med behovet for å unngå hyppige revurderinger av uføregraden. (©NTB)]

http://www.abcnyheter.no/nyheter/100...fore-kan-jobbe

Gammel artikkel, men forklaringa er vel fortsatt gyldig.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 13:48   #43
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Jeg skjønner ikke hva han ville med artikkelen. Er det noen her som gjør det?
http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...k-3747672.html

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 13:54   #44
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg skjønner ikke det med å kunne tene opptil 1G. Hva er hensikten med det?

Man ønsker å stimulere til mest mulig kontakt med arbeidslivet. For en del psykisk utviklingshemmede for eksempel som er i tilrettelagte stillinger så er det fint å kunne tjene litt i tillegg til pensjonen man får. Det er mange som aldri har hatt noen reell sjanse til å tjene seg opp noen pensjonspoeng og som aldri vil kunne "konkurrere" på det åpne markedet.

På den andre siden så møter jeg mennesker som under utprøving ikke klarer en ting, men som er sure for at det må gå et år før man kan tjene nesten åtti tusen. Da kan man lure på om hundre prosent uførepensjon var rett i utgangspunktet.

Det foreligger et forslag om at det skal halveres. Altså at dersom det foreligger et vedtak på at du er hundre prosent ufør så kan du ikke tjene så mye i tillegg.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 14:11   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg skjønner ikke hva han ville med artikkelen. Er det noen her som gjør det?
http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/...k-3747672.html

Jeg skjønner godt hvorfor politikeren anmelder, hvis det er det du lurer på. Det er i hovedsak det artikkelen du linker til tar opp. Slike anmeldelser har vi diskutert på FP før, og jeg mener at det er veien å gå når noen fremstiller det som artikkelforfatteren i HI gjør. Der skriver han rett ut at han ikke finner noen grunn til å jobbe, og derfor ikke gjør det. Jeg er ikke enig i at det er gyldig grunn til å ikke jobbe. Det kan være at han har en god grunn. Den skriver han ikke om. Hvis han har en god grunn til å være på AAP, så vet nav om dette, og saken er ute av verden.

Hvis det du lurte på var hvorfor artikkelforfatteren i HI skrev innlegget sitt hvis han faktisk er syk, så lurer jeg i like stor grad som deg. Jeg trodde det var fiksjon, for ingen forteller vel om at de ikke gidder å jobbe på trykk?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 14:37   #46
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

I Dagbladet i dag presiserer kronikkforfatteren at han regnet med at folk skjønte at han var syk.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 14:38   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis det du lurte på var hvorfor artikkelforfatteren i HI skrev innlegget sitt hvis han faktisk er syk, så lurer jeg i like stor grad som deg. Jeg trodde det var fiksjon, for ingen forteller vel om at de ikke gidder å jobbe på trykk?

Det var dette jeg lurte på, ja.
Jeg skjønner bare ikke hvor han ville med artikkelen sin, hvis det faktisk er sånn at han er reelt syk. Hvorfor framstille seg sånn i artikkelen. Var det forsøk på ironi?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 14:40   #48
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Det er nå engang sånn at når man skriver noe og gir det fra seg så spiller det større rolle hva flertallet oppfattet det som enn hva man opprinnelig mente.

Så må man enten gå i det man skriver og se hva kan kan gjøre for at flertallet skal ha en bedre forståelse av det man ønsker å formidle, eller så får man tåle at det blir tolket annerledes.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 15:28   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det var dette jeg lurte på, ja.
Jeg skjønner bare ikke hvor han ville med artikkelen sin, hvis det faktisk er sånn at han er reelt syk. Hvorfor framstille seg sånn i artikkelen. Var det forsøk på ironi?

Jeg tror nok han bomma litt på formen på artikkelen sin ja.
Jeg klarte å få tak i en del av det han mente, tror jeg. Ift de urealistiske forvetningene kanskje mange har etter vgs/skoleutdannelse. Ift jobb og hvor mye det skal gi, både ift mestring, opplevelser og økonomi. Og at mange kanskje møter litt veggen pga at de er litt lite forberedt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 15:38   #50
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Jeg kjenner jeg blir litt skeptisk til alt mediastyret rundt ham. NAV og lege kan jo ikke uttale seg i saken og kanskje er han faktisk ganske dårlig. Veldig greit å diskutere saken på generelt nivå for det finnes jo tilfeller slik som han beskriver i første artikkelen, men man bør ikke spekulere i hans sykdom.

Det hender jo med jevne mellomrom vi møter folk som overhodet ikke ser hvor problemet ligger eller hvor syke de er. Personlighetsforstyrrelser og vrangforestillinger er det ganske mange som har. Jeg har møtt folk på uførepensjon som ikke skjønner hvorfor de har uførepensjon siden de kan jobbe fullt ut. Men når man leser journalen så skjønner man jo hvorfor. Jeg sier så klart ikke at dette gjelder denne personen, men er greit å diskutere saken i stedet for å spekulere i hvorfor han gjør som han gjør.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 15:47   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Men hva ville han med dette? Fortelle verden at han hadde håpet at den skulle ta ham imot med åpne armer og gi ham topplederlønn fra første dag?

For meg bare understreker han at mange går på trygd når de egentlig kunne jobbet. Og i samme omgang mistenkeliggjør han alle som får støtte fra NAV uten synlige sykdommer.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 15:48   #52
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

vixen: Dette blir sikkert litt malplassert, men jeg ville bare si det allikevel. Jeg synes det er veldig bra gjort av deg å bidra med informasjon og meninger sånn som du gjør i denne og andre trygdedebatter. Det hever i alle fall debatten i mine øyne og er en av grunnene til at det er noe helt annet å diskutere slike ting her enn det er andre steder. Kudos!

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 16:33   #53
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.614
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

vixen: Dette blir sikkert litt malplassert, men jeg ville bare si det allikevel. Jeg synes det er veldig bra gjort av deg å bidra med informasjon og meninger sånn som du gjør i denne og andre trygdedebatter. Det hever i alle fall debatten i mine øyne og er en av grunnene til at det er noe helt annet å diskutere slike ting her enn det er andre steder. Kudos!

Enig!

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 16:38   #54
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Takk!
Det er litt vanskelig for jeg vil nødig tråkke folk på tærne og mye kan bli personlig for mange selv om man diskuterer generelt. Jeg jobbet i frivillig sektor før og det er en stor overgang å bytte beite til NAV. Fra at alle synes jobben din er kjempekul til at alle enten synes synd på deg eller er sinte.

Spennende sted å jobbe siden man møter mange forskjellige mennesker og man jobber midt i velferdsstaten og møter mange samfunnsøkonomiske dilemmaer. Tror allikevel ikke at jeg blir der til jeg får gullklokka.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 15:40   #55
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Denne her var litt fin.

http://ipad.dagbladet.no/2012/04/04/...nger/20984060/

  Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 18:46   #56
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Her er NAV sin info om ungdommer i sitt system:
Lite attraktivt å "nave"

Sitat:

Onsdag denne veka rapporterte NRK om skuletrøytt ungdom som bruka omgrepet ”å nave” om å ta seg eit friår frå skulen. – Det er viktig å avlive myten om at NAV betalar for eit friår, seier Bjørn Gudbjørgrud, direktør for fylkeslinja i NAV.
Foreldre kan bli pålagde å forsørgje barn som følgjer ordinær skulegang, dersom økonomien tillet det. Det betyr at skuleungdom som fortsatt bur heime som hovudregel ikkje har krav på økonomisk sosialhjelp frå NAV. Det er svært få unge under 18 år som mottek økonomisk sosialhjelp. Tal frå SSB viser at av dei 119 444 personane som fekk økonomisk sosialhjelp i 2010, var 136 under 18 år.
Ikkje mykje pengar å hente

Dersom unge tenkjer å ta seg eit friår frå vidaregåande for å ”nave” er det ikkje mykje pengar å hente, ifølgje Gudbjørgsrud.
– Dei kan få individstønad dersom dei deltek i eit arbeidsmarknadsstiltak. For dei aller yngste er det mest vanlege tiltaket arbeidspraksis. Det vil seie at dei jobbar hjå ein arbeidsgjevar og får utbetalt 227 kroner dagen dersom dei er yngre enn 19 år. Dei som er eldre får 313 kroner dagen.
Unge som ikkje bur heime og som ikkje har jobb kan ha krav på økonomisk sosialhjelp. Før dei kan få sosialhjelp vurderer medarbeidarar i NAV situasjonen til kvar enkelt ungdom grundig.

136 personer under 18 år i 2010, altså. Som nevnt tidligere; at ungdom (eller andre?) tropper opp på NAV med urealistiske forventninger er ikke ensbetydende med at stønader utbetales.

For meg blir det litt som om når en bekjent var snurt fordi hun som var frisk måtte ta studielån mens syke folk (som gjerne allerede har et studielån fra utdanningen de ikke lenger kan bruke) fikk omskolering. Som den syke hun uttrykte dette til sa; "Jeg ville mye heller vært frisk". Eller når en annen, ung, frisk og naiv bekjent lurte på ikke hun også kunne få dekket skolegang siden andre (hun sammenlignet seg med trafikkskadde funksjonshemmede!) fikk det. At noen har et feilinntrykk eller urealistiske forventninger er ikke ensbetydende med at realiteten som møter dem på NAV er slik.

Hva unge uføre, som tidvis fremstilles som noe som er i ferd med å velte velferdsstaten, angår...

Sitat:

At det er «eksplosjon i antall unge uføre» har ved stadig repetisjon blitt et faktum, derfor ble jeg litt overrasket da jeg undersøkte hvor mange det egentlig dreier seg om.
Ifølge NAVs statistikk var det 9.221 unge under 30 år mottok uføretrygd i 2011. Av dem regnes det at ca 60 prosent er født med store skader, utviklingshemming eller har utviklet svært alvorlig psykisk sykdom i barndommen.

http://www.aftenposten.no/meninger/A...e-6796479.html

Vi snakker altså om ca. 0,18% av befolkningen.

Jeg skulle så inderlig ønske at man debatterte litt edruelig i forhold til slike fakta. Det er nesten litt provoserende å ha fått høre om "eksplosiv økning" og "velter velferdsstaten" når dette er tallene det dreier seg om. For jeg tror faktisk at det er en viktig debatt å ta og at vi har noen utfordringer vi må forholde oss til. Påstander blåst helt ut av proporsjoner blir bare forstyrrende støy, synes jeg.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:02   #57
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Kjenner jeg blir oppgitt over at det klages over unge uføre, men at det aldri blir snakket om eldre trygdesnyltere. Det finnes en del som "sykemelder seg" året før de går av med pensjon, men disse snakker ingen om. Istedet klages det over unge, som om det skulle vært unnasluntrere, og det ses helt bort fra hva slags liv disse har og hva slags utfordringer disse har vært gjennom størstedelen av livet sitt.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-12, 15:06   #58
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Nå har han kommet med en oppfølger:

http://www.dagbladet.no/2012/05/05/k...heim/21454514/

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no