Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 21:26   #1
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Jeg er ikke flink til å style håret mitt.
Har langt hår som er litt oppklipt, ikke mye.
Har noen tips til meg?
Tror ikke jeg klarer krøllbørste.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 21:29   #2
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Jeg har gitt opp å få volum uten fysiske virkemidler som spenner, nåler o.l.

Så da bruker jeg mye det. I alle varianter egentlig. Jeg er veldig glad i spenner, og bruker de for alt de er verdt. Gjerne med litt glitter ( nå snakker vi bursdag og fest, ja ) også litt hårnåler i, og en god dose hårspray og voilá

Jeg har faktisk kreppet deler av håret med hell. Det ser altså ikke kreppet ut, men det gir volum + litt stæsj som over, og vips.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 21:33   #3
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Jeg krøller med krølltang. Blir volum av det, ikke bare krøller. Ellers er Dust it et godt produkt for volum.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 08:52   #4
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Ikke nødvendigvis volum som er det viktigste men å få fin svung på håret nederst, frisøren min føner nederste delen av håret enter innover eller utover og det er jo så fiiiiint.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 09:07   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

En varmlurtsbørste er ikke så vanskelig å handtere. Det trenger ikke fønes fra det er vått, men bare gå over tuppene etterpå. Å stå med både føneren og en rundbørste skjønner jeg kan være knotete, husker jeg strevde med det da jeg var lærling. Men de elektriske er greie.

Rettetang er også et alternativ, bare bøy det utover mens du drar den ut.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 18:30   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Få frisøren din til å lære deg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:12   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Sier som Cilen: Rettetang som du vipper inn/ut nederst! Med en god kjeramisk er det veldig fort gjort. Om håret ditt er glatt sprayer du hår + tupper under veis med en strong hold hårspray.

Ellers bruker jeg rundbørste og føner de få gangene i året jeg børster håret mitt jeg og det går veldig fint, bortsett fra at jeg blir veldig sliten i armene .
Du trenger ikke så mye trening for å få dreisen på det, men en god hårføner med mange watt er ett must da, hvis ikke kan du bli stående en evighet. Spraye litt etter det også, slik at det ikke faller tilbake til fri dressur igjen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 08:05   #8
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Føning med krøllbørste eller tilsvarende

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Få frisøren din til å lære deg.

Har prøvd...

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no