Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-15, 09:03   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Hva fikk du til jul?

Synes det er så koselig, og inspirerende å høre hva andre fikk til jul.
Så, hva fikk du?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:04   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk stekepanne og penger/gavekort. Kanskje ikke det mest spennende men helt perfekt siden jeg flytter nå om noen dager.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:20   #3
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.985
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Gavekort på Jernia, etter eget ønske, og tripod til kameraet, ellers har alle voksne i familien på begge sider gitt til et veldedig formål fremfor å kjøpe gaver til hverandre. Det ble penger til Flyktninghjelpen, SOS Barnebyer, Redningselskapet, og Kirkens Nødhjelp. Barna fikk gaver som normalt, og det var sannelig mer enn nok under treet. Det var en fin julaften.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:29   #4
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.655
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk ikke mindre enn 5 håndstrikkede sokkepar fra en epla-butikk jeg var så lur å tipse mannen om.
Og blant mer dessertskåler fra Ittala (har aldri hatt fine eller mange nok til gjester før), sykkelbriller og sokkegarn.
Fine gaver.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:44   #5
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk vindvotter til turbruk, med plass for strikkevotter inni. Et fleeceteppe med tøfler til av tantebarna pluss brente mandler i et pent pyntet glass. Juleøredobber (julekuler) av ungene og en boks til å ha te i. Og så fikk jeg en nydelig smaragdring av mannen min.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:49   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk alpinski og støvler, sølvøredobber, Lars Kepler bok, ulltrøye, ullsokker, penger og gavekort.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:50   #7
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.905
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Gavekort, penger, bøker, strikkemølle, kjøkkenredskaper, fuglebad, tegninger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:51   #8
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk (som alltid) pysjamas av foreldrene mine og strikkesokker av mormor. Det har jeg fått hvert år siden jeg ble født, bortsett fra ett år. Da trodde mamma at søs og jeg var for gamle for pysjen. Det ble så mye muggenhet fra vår side, at vi fikk pysj i påskeegget den påfølgende påsken, og hun har ikke glemt det siden.
Jeg fikk også et nydelig smykke fra mittnavnesmykke.com av mamma. Av mannen fikk jeg favorittparfymen, og gavkort på Kicks parfymeri.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 09:57   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk toalettveske, som jeg har ønsket meg i åresvis, deilig ullpledd, som jeg også har ønsket meg, og Fitbit Surge, som jeg har furtet over at jeg ikke hadde helt siden jeg kjøpte til mannen. Ellers fikk jeg penger av foreldrene mine, og vi andre voksne kjøper ikke til hverandre.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:18   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

De 4 siste heklede bordbrikkene fra "Bestemor".
2 par strikkede sokker fra samme "Bestemor" som er mannens bestemor men litt min også.
Salt og Pepper kvern
to skåler i Wiik og Walsø.
Masse fine gavner laget på skole og SFO.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:25   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Det er mye fellesgaver for meg og mannen. Jeg fikk bølgetang og kjøttkvern (med pølsehorn) fra barn og mann, ellers ble det bestikk, servise, kasseroller og diverse

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:30   #12
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.874
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk masse fint – ullfleecejakke så jeg kan overleve det iskalde kontoret mitt, en veldig fin kjole, en særs fancy champagne, Pascal-kokebok, unevnelige mengder sjokolade og en modell av Parthenon av ispinner og lim, hastig bygd av tiåringen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:36   #13
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.522
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk pengebidrag til ny vaskemaskin, juledekorasjon, en skål(til dessert eller salat) fra rosendahl,, tovede tøfler, pannebånd, gavekort på interflora, strikka duk, duftlys, og sikkert noe mer.

__________________
Nå også med avatar

Sist redigert av polarjenta : 25-12-15 kl 11:40.
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:44   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.102
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk Kari Traa ulltøy, pysj, et nydelig smykke gra Myke Mule av mannen, hårføner, primer, masse god rødvin og bobler, Mummikopper, gløggkopper, julepynt og gavekort.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:45   #15
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk jaktbukse (som jeg ikke skal på jakt, men skautur i), kokebok, penger og votter.

På deling med mannen fikk jeg kurv med godsaker fra Fortnum & Mason (te, kjeks, to glass marmelade, forkle og noen fudgebiter), 2 gafler og 4 teskjeer til noe bestikk vi trenger mer av, kaffe, sjokolade og julegodter, og bivokslys som storebror har rulla sjøl.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 25-12-15 kl 20:39.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:48   #16
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.964
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk bøker, te, musikk, tur, smykker og strømpebukser. Alt ting jeg ønsket meg. Noen av oss har sluttet med julepresanger til hverandre, og jeg i hvert fall gir litt ekstra til Norsk Folkehjelp, Redd Barna og Amnesty før jul.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 10:48   #17
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.059
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Mye fellesgaver her også. Le creuset-panne, victorinox-kniv, stekepanne, kodelås til ytterdøra, pengebidrag til ny sofa og gulv på stua, masse herlig julepynt som ungene har laget, en kokebok som en kompis har vært med å skrive og så noen spiselige gaver. Null sjokolade eller vin
Gaven fra sambo er en langhelg i London for oss to.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 11:23   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Jeg fikk en herlig kakeboks fra Ittala, Salomon tursko, thermokopp og deilig kaffe, ullsokker x 2, Avvento lysestake, genser, gavekort på bok og konfekt. Veldig fornøyd!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 11:29   #19
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 917
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Lilla Fitbit HR fra kjæresten
Nativity fra Willow tree
Gavekort på Ikea til Liatorp vitrineskap
4 pk med forskjellige Rosendahl glass
Godteriskål
Stumtjener
To herlige gaver fra 4,5 åringen som hun hadde laget i barnehagen

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 11:38   #20
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.221
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva fikk du til jul?

Fitbit Surge, Secrets by B armbånd, bok om historiske vandringer i Roma, vin og penger.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no