Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Beholdere til papp og plast

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 11:56   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beholdere til papp og plast

På vår hytte er det kildesortering (og for så vidt hjemme også). Vi har et utrymme ved siden av kjølskapet som ikke er så stort som nå brukes til å sortere plast og papp (melkekartonger, mindre emballasje etc). Nå er det bare to plastposer som står der og det ser rimelig stygt ut. Kan du anbefale en løsning som ser ok ut og som er praktisk?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:40   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Vi har brukt søppelbøtter fra Ikea, Rationell. Det ser ut til at de har endret litt på det siden vi kjøpte vår; vi har i hvert fall en utrekkbar del som står under vasken, med plass til to søppelbøtter oppi.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 19:20   #3
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

jeg bruker en eske med lokk på til aviser osv. Plast er jo mest flasker etter vaskemidler osv så det går jeg rett ut med når det er tomt


Sist redigert av Februarmamsen : 28-08-07 kl 10:03.
Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:26   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

jeg bruker enks med lokk på til aviser osv. Plast er jo mest flasker etter vaskemidler osv så det går jeg rett ut med når det er tomt

Enks?

Plast kan også være emballasje, f.eks. til kjøtt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:10   #5
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

skulle stå eske.. får skylde på feber ol...

sånn plaster kaster jeg i den ene av delene til kildesorteringsgreia fra ikea. Bruker den ene delen der til vanlig søppel og den andre til plast også har jeg en sånn vanlig greie som fulgte med kildesorteringen til matsøppel

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:47   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Opprinnelig lagt inn av Februarmamsen, her.

skulle stå eske.. får skylde på feber ol...

sånn plaster kaster jeg i den ene av delene til kildesorteringsgreia fra ikea. Bruker den ene delen der til vanlig søppel og den andre til plast også har jeg en sånn vanlig greie som fulgte med kildesorteringen til matsøppel

Da er jeg med

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:28   #7
tone.m
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 16
tone.m har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Er det noe slikt du er ute etter? Fra IKEA..... søk på kildesortering på IKEA så får du opp denne og de andre beholderne som nevnes i tråden.

tone.m er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 13:35   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Opprinnelig lagt inn av tone.m, her.

Er det noe slikt du er ute etter? Fra IKEA..... søk på kildesortering på IKEA så får du opp denne og de andre beholderne som nevnes i tråden.

Ja kanskje to slike går å ha under vasken. Jeg har ikke et dobbelskap men en enkel dør så det er ikke så mye plass. Jeg får måle!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 23:27   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beholdere til papp og plast

Har et sett på tre smale plastbøtter som går inn i et 60 cm bredt skap. Kjøpt på Europris til den nette sum av 89,90 eller noe deromkring.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no