Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-12, 20:05   #81
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Eg må innrømme at eg har fleipa med å ringe politiet og klage på at isbilen forstyrrer helgedagsfreden (og all anna fred), men eg har aldri vurdert det seriøst...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:27   #82
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Eg kan lett verte litt smågretten dersom naboar støyer på søndagar/andre heilagdagar, men eg gjer ikkje meir med det enn å grynte litt for meg sjølv. Kvar med sine prioriteringar, tenker eg. Men, prøver å halde fred 1. mai, sidan eg veit den dagen betyr meir for andre enn kva den nødvendigvis gjer for meg.

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 20:51   #83
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Her har det vært mye bråk i tunet i dag. Folk har spylt biler, hus og terasser. Ser ikke at noen har ringt politiet her

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:29   #84
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Seriøst? Takk og lov at du ikke er min nabo. Er det rart det er nabokrangler og ufred? Hva med å snakke med naboen istedenfor å vurdere å ringe politiet? Hadde min nabo ringt politiet fordi jeg hamret 1 mai, skal jeg love at jeg ville larmet og hamret så mye som mulig i lang lang stund ved alle tenkelige anledninger fremover.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:42   #85
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Hadde min nabo ringt politiet fordi jeg hamret 1 mai, skal jeg love at jeg ville larmet og hamret så mye som mulig i lang lang stund ved alle tenkelige anledninger fremover.

Hadde du ment det samme, om det var snakk om en søndag og helligdag også?

Det er greit nok å mene at det kan være fint å snakke med folk framfor å ringe politiet, men i en del tilfeller kan jeg godt skjønne at man foretrekker politiet. Det er en del klin-kokos-mennesker der ute (jeg får litt sånne vibber av det siterte, faktisk) og jeg har hørt om tilfeller hvor det kanskje hadde vært lurere å ta telefonen til politiet framfor å stille opp på døra til folk. Det betyr ikke at jeg synes at man skal ringe politiet for hver minste ting, men om det er oppførsel som går på tvers av loven og samtidig plager naboer hyppig og over tid, så synes jeg det må være helt greit å ta en telefon til politiet.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:43   #86
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Jeg synes det er ganske utrolig at man tenker dette er en politisak før man har prøvd å gjøre noe med det selv. Selv ikke på en helligdag ville jeg ment det var fornuftig bruk av politiets ressurser å skulle ordne opp i noe så trivielt som at en nabo holder på i garasjen sin. Man må i det minste kunne forventes å prøve å ta dette opp på voksent vis med naboen selv først, og det håper jeg politiet også ville gitt beskjed om dersom de hadde blitt oppringt om noe slikt.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 21:45   #87
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Men hva med den artikkelen (denne) det ble lenket til, da? Kan man, eller kan man ikke klippe gresset etter kl. 13 på en søndag? Eller etter kl. 11 (hvis man klipper langt unna kirka)? Eller tidligere på en søndag?

Jeg har hatt noen små sperrer mot å klippe gress på søndager, men må innrømme at dette bare forsvant i løpet av forrige sesong. Rett og slett fordi det regnet så mye at man måtte klippe når gresset var tørt nok - søndag eller ei.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:02   #88
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Jeg tror det er viktig å hegne litt om helligdagsfreden jeg, ser for meg det komplette anarki med tanke på lyd der vi bor, om det ikke hadde vært regelverk å forholde seg til.

At det er roligere på søndager, og høytidsdager tror jeg er viktig. Støyforurensing er et stort problem etterhvert, og jeg tror rolige dager er med på å avhjelpe de som plages av dette.


Enig i det.
Jeg ville ikke ringt politiet for to timers snekring en helligdag (og jeg hadde neppe sagt noe til naboen selv heller), men generelt synes jeg det er greit at de aller mest støyende aktivitetene holdes utenom søndager og helligdager. De aller fleste av oss har naboer. Det er ikke noe stort problem hvis én nabo bråker litt en søndag, men hvis alle skal ta seg fullstendig til rette som det selv passer dem slik at det hver eneste søndag er et svare bråk i hele nabolaget hadde det ikke vært særlig koselig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:37   #89
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Så jeg skal altså kunne bøtelegges for å klippe plenen eller bruke hekkesaksen en vanlig søndag? Når i huleste, heiteste skal jeg da få gjort sånt?

Er det ikke seks andre dager i uken, da?

Jeg skulle ønske folk tok mer hensyn til naboen sine, jeg. I alle fall kunne mine naboer gjøre det. Vi bor ganske tett, og det er ikke en eneste dag man kan sitte ute uten å bli forstyrret av en eller annen maskin. Snekring plager meg ikke det minste, det er bare koselig. Men motorsag og høyttrykkspyler og motorgressklipper og sirkelsag og, og …
En eneste dag i uken hadde det vært deilig å slippe å høre annen bråk enn naboens unger som hyler som om de ble drept sakte.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:42   #90
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Ser ut til at mange har glemt en viktig ting mht denne loven. Den gjelder også for bedrifter. Og dermed også anleggsarbeid, sprengningsjobb, asfaltlegging og annet bråkende arbeid. Kjekt å ha.

Hva som ligger i "utilbørlig larm" vil nok fremgå av rettspraksis, men det ligger jo litt i kortene at det er meget støyende unødvendig lyd over lengre tid.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 22:45   #91
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Jeg håper politiet ikke bruker ressurser på dette. Jeg tenker at man kan spørre fint om det går an å dempe seg hvis det er veldig plagsomt, men både på helligdager og andre offentlige fridager er det kjekt hvis begge parter kan legge godviljen til og prøve å se saken fra den andres vinkel.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:22   #92
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Hvis jeg ble sjenert av hamring hadde jeg snakket med naboen. Politiet hadde nok ikke vært i tankene mine med mindre det var snakk om støy over det helsemessig forsvarlige.

Nå har ikke jeg (merkelig nok kanskje) ingen religiøst begrunnede meninger om støy på røde dager, men jeg synes det er deilig med dager hvor det er mulig å høre fuglene synge og hvor man kan nyte stillhet. Stillhet er undervurdert i samfunnet.
Jeg klarer ikke å hente fram mye sympati med dem som MÅ bruke støyende duppeditter 1 mai. Ikke-støyende arbeid og klesvask bryr jeg meg ikke om, men bråk synes jeg man kan bruke andre dager enn røddager til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:32   #93
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Her på landet, hvor jeg bor, begyner fuglene å bråke klokka fem om morran. Bare sånn til opplysning, siden noen tror det er så stille og fredelig på landet.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:33   #94
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis jeg ble sjenert av hamring hadde jeg snakket med naboen. Politiet hadde nok ikke vært i tankene mine med mindre det var snakk om støy over det helsemessig forsvarlige.

Nå har ikke jeg (merkelig nok kanskje) ingen religiøst begrunnede meninger om støy på røde dager, men jeg synes det er deilig med dager hvor det er mulig å høre fuglene synge og hvor man kan nyte stillhet. Stillhet er undervurdert i samfunnet.
Jeg klarer ikke å hente fram mye sympati med dem som MÅ bruke støyende duppeditter 1 mai. Ikke-støyende arbeid og klesvask bryr jeg meg ikke om, men bråk synes jeg man kan bruke andre dager enn røddager til.

Man skulle tro du ikke bodde i trøndelag. Ok, nå har vi hatt vinter så lenge at man ikke har behov for gressklipp riktig ennå, men det er vel sånn stilt her at man klipper gresset når man kan uansett farge. Og så prøver man å ta hensyn når man kan.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:37   #95
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Jeg hadde aldri ringt politet for noe sånt nei, jeg hadde gitt direkte beskjed til den som bråkte i tilfelle.
Jeg må bare si jeg er glad for at naboene her respekterer å ha det stille på søndager og helligdager. Det er fantastisk deilig å kunne sitte ute i hagen en flott søndag, og bare nyte stillheten.
Hagearbeid er selvsagt helt ok, men klipping av plenen kan taes en av de andre 6 dagene i uken.
Her er det som sagt ikke noe problem, og fint er det.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:40   #96
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Her på landet, hvor jeg bor, begyner fuglene å bråke klokka fem om morran. Bare sånn til opplysning, siden noen tror det er så stille og fredelig på landet.

Fugler kan skytes med sprettert, det er verre med bønder.
Her kjører bøndene møkk hverdag som helligdag og når møkka har gjort sitt skal gresset inn, noe som betyr traktordur med forhøster og tilhenger før fuglene i det hele tatt har tenkt å fise. Traktorer durer forresten fra klokka 06.00 hele året, det bankes og sages og det er helt utrolig hvor mange bråkende maskiner disse bøndene har. Legg til rautende kyr, sauer med bjeller og galende haner.


Sist redigert av 007 : 01-05-12 kl 23:48.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:45   #97
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fugler kan skytes,

Haha! Synes jeg ser det for meg. Lurer på om jeg faktisk hadde fått besøk av politiet da gitt. Ja, noen naboer kunne jo trodd at det var bøndene jeg skøyt på.

Jeg liker bønder altså. Ja, fugler også.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:48   #98
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Jeg kjenner jeg er ganske så enig med Irma her, HI hadde et spørsmål, og da synes jeg man kan svare på det uten å latterliggjøre.

Jeg er forsåvidt enig i at det er unødvendig bruk av politiressurser dersom det kun er snakk om snekring. Jeg ville nok selv ha valgt å snakke med naboen, kanskje han ikke engang ante at det ble mye bråk av snekringa siden han holdt på inni garasjen ?

Utover det, har både mannen min og jeg vokst opp med at man ikke klipper plen, henger ut klesvask og holder på med arbeid som støyer på søndager.

(men jeg henger ut klær på et stativ på terrassen på baksiden av huset på søndager og i fjor kjøpte vi en robotklipper som ikke støyer overhodet, så den får jammen lov til å holde på med sitt, søndager eller ikke).

Og heldigvis har vi naboer (kun en som grenser inn mot bakhagen) som vi har en vennskaplig og god tone med. Er det et eller annet som "må" skje, så spør vi hverandre, og det har hittil alltid gått bra.

Men nå er det ikke alle som har bare gode naboer da. Kanskje det er grunnen til at HI vurderte politiet ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 23:48   #99
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Skyting av fugler er nok en politisak, ja.

Og skytegreiene var selvsagt fjas fra min side, i disse tider presiserer jeg at det var sprettertskyting jeg mente.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-12, 00:07   #100
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?

Klesvasken min forstyrrer da virkelig ingen. Den er helt aldeles lydløs der den henger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no