Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 4-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 11:12   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vil ha!

Og jeg kan jo ikke la være å kjøpe nå som jeg har startet denne tråden, oppdaterer og alt!?

Må ringe Telenor og høre hva beste pris blir for meg...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:20   #22
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Eplehusets omtale av iPhone.

Oi, iBooks også, digitale bøker man kan laste ned.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:25   #23
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Eg skal ha, trur eg.
Men mamma påstår at den ikkje kan forsikrast, for den er så populært objekt for tjuveri at ingen forsikringsselskap vil ta på seg forsikringsansvar. Kan det stemme?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:26   #24
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

iBooks kan man også ha på eldre modeller. Jeg har skaffet meg det, men synes det er slitsomt at med så liten skjerm så driver du og blar og blar konstant.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 11:47   #25
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Det er problemer med Iphone4
http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/1.7195168
Telefonen mister signalstyrke når den holdes i venstre hånd.
Tror jeg avventer kjøpet litt, og ser om de fikser det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 13:07   #26
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

iBooks kan man også ha på eldre modeller. Jeg har skaffet meg det, men synes det er slitsomt at med så liten skjerm så driver du og blar og blar konstant.

Men det er digibøker, det får du jo inn på øret og da må du ikke bla? Jeg gidder heller ikke bla og bla på en telefon!?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 14:29   #27
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Men det er digibøker, det får du jo inn på øret og da må du ikke bla? Jeg gidder heller ikke bla og bla på en telefon!?

Det er tekstbøker, så det er ikke på øret nei.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:28   #28
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Nå er den i butikkene. Lurer på når den hvite kommer.
Og hva prisene blir! Noen som har bestilt/mottatt?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:31   #29
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Hvite kommer til november sa dem på P4 tror jeg det var. Jeg vil også ha. Den hvite så klart!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:33   #30
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg har bestilt den. Den koster ca 3000,- og kr 199,- i mnd med mitt abn. Får den ikke før neste levering. I midten av august muligens.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:34   #31
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg vurderer også denne. Min 3GS døde pga fuktskade og jeg får en ny en for 1800 kroner, men jeg vurderer å se hvor mye jeg kan få for en splitter ny hvit 3GS 16 GB, og heller bruke fortjenesten på å kjøpe meg 4-ern.

Har nå brukt min gamle SE-telefon i 2 uker og det er virkelig et tilbakeslag. Spesielt når det gjelder å skrive meldinger. Så jeg får se om jeg klarer å holde meg til jeg får tak i en 4-er.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:47   #32
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Mannen har fått i dag. Gleder meg til han kommer hjem så jeg får klå litt.

Jeg skal ikke ha den selv. Har nylig kjøpt en SE X10 mini, og er strålende fornøyd med den.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 16:55   #33
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg vil ha en iphone 4! Men jeg må vente. Har nettopp fått en helt ny iPhone 3G fordi jeg knuste den jeg hadde.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 17:34   #34
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Har bestilt i dag! For meg som har en eldgammel Nokia blir dette et kvantesprang over til moderne mobilteknologi.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 17:42   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg skal ha, trur eg.
Men mamma påstår at den ikkje kan forsikrast, for den er så populært objekt for tjuveri at ingen forsikringsselskap vil ta på seg forsikringsansvar. Kan det stemme?

Joda den kan forsikres som alt annet. Ei venninne betaler 30,- kroner i måneden i forsikring, ei venninne av henne igjen gjør det samme og har blitt frastjålet telefonen 2 ganger og fått ny på forsikringen begge gangene.

Jeg har så lyst på at det nesten svartner for meg! Har ikke råd nå, men jeg vurderer å kjøpe meg en til jul, gave til meg selv. Har mest lyst på den hvite, men egentlig er det litt underordnet. Noe av det første jeg skal gjøre er å laste ned Jamie Oliver-applikasjonen! Samme med Matprat.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:04   #36
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har bestilt den. Den koster ca 3000,- og kr 199,- i mnd med mitt abn. Får den ikke før neste levering. I midten av august muligens.

hvor har du bestillt?

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:13   #37
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Opprinnelig lagt inn av hildeje, her.

hvor har du bestillt?

Telenors nettbutikk.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:15   #38
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Vi har bestemt oss for å kjøpe til hverandre i julegaver. Vi har definitivt ikke råd nå. Dessuten vil jeg ha hvit.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:20   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

3000,-,? Det var billig! Min bror har nettopp kjøpt, han betalte rundt 4700,- tror jeg. Jeg leste at man kan måtte betale oppimot 6000,- for den, men det avhenger vel av abonnement og sånt.
Både jeg og mannen har lyst på, vi krangler litt om hvem som skal få først hehe. Jeg har jo lyst på til jul, men 10.000,- (eller mer) kroner i julegaver bare til oss to er litt vel i overkant altså. Jeg har bursdag 24. januar så mulig jeg kan vente til da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 19:36   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 4-tråden

Jeg kjøpte i dag og betalte 3299,- for en 16GB. (32GB var utsolgt; de kostet i underkant av 1000,- mer.) Jeg beholdt abonnementet mitt til 199 i måneden. Og så måtte jeg ha et MikroSIM-kort som kostet 200,-.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no