Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Noen som har Sony Ericsson W710i?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 22:03   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har Sony Ericsson W710i?

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal skru av alarmen... Jeg vet det høres utrolig dumt ut

Når alarmen ringer får jeg ingen alternativer. Uansett hvilken knapp jeg trykker på "snoozer" den, og går på igjen etter 9 minutter.

Må jeg virkelig gå inn i alarmmenyen og skru av alarmen der? Det er da svært så tungvint!

Noen?...

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:05   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Når alarmen går, så kommet opp et alternativ i hvert hjørne på skjermen, ett er slå av, og det andre er snooze.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:07   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Når alarmen går, så kommet opp et alternativ i hvert hjørne på skjermen, ett er slå av, og det andre er snooze.

Men det er jo det det IKKE gjør!

Ingen alternativer - ikke et eneste lite et!

Har du denne telefonen? Får du alternativer??

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 22:11   #4
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Guttene mine fikk den telefonen til jul, men ingen av dem er hjemme akkurat nå dessverre. Skal prøve å huske å spørre seinere.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 19:54   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Dytter litt på denne.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:06   #6
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Ja da er det noe galt med DIN tlf altså..
Jeg får alternativer..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:15   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Da kan det jo være noe galt med telefonen. Du kan jo ringe SonyEricsson support. Sånt er alltid gøy!

815 00 840

De er så søte, så. Og opplært til å være snill og høflig

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:15   #8
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Ja da er det noe galt med DIN tlf altså..
Jeg får alternativer..

Og du har den samme telefonen? Sånn med skritteller og greier?

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:29   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Og du har den samme telefonen? Sånn med skritteller og greier?


hm.. nå ble jeg plutselig usikker.. HMM.. skrittteller.. Trodde virkelig jeg hadde sony ericsson k750i jeg og..

ÅÅ ser nå at du har W750i...

Beklager. Da vet jeg ikke altså..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:47   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Jeg vil også ha en sånn. Hadde en w 800i, men lillegutt kastet den i do.
Er du fornøyd ellers?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:51   #11
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Takk for hjelpen dere vennlige sjeler

Men jeg er dessverre ikke kommet noe nærmere en løsning (bortsett fra at jeg kanskje ringer support).

Noen andre som vet?

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:53   #12
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg vil også ha en sånn. Hadde en w 800i, men lillegutt kastet den i do.
Er du fornøyd ellers?

Jada - men bruker ikke på langt nær alle fasilitetene Ville bare ha en telefon med musikk som ringelyd, ikke sånn plingplong som jeg hadde før. Og så ville jeg ha snoozefunksjonen - og den fikk jeg i rikt monn kan du si

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:59   #13
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Har sjekket nå.
Når alarmen ringer, kommer først alternativet "ok".
Deretter kan man velge "pause" eller "slå av".

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:05   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Jeg er så i svime når de knappene blir brukt at jeg glemte at det var en ok der ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:19   #15
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Har sjekket nå.
Når alarmen ringer, kommer først alternativet "ok".
Deretter kan man velge "pause" eller "slå av".

Og det er samme telefon??

Her skjer følgende:

-Alarmen ringer - det står (eks) 20:24 i displayet
-Jeg trykker vikårlig knapp
-Det står alarm 3 i displayet
-Enten jeg trykker vilkårlig knapp eller bare venter kommer denne beskjeden i dispayet: 9 min alarmpause

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:25   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Har du lest brukermanualen?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:43   #17
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Og det er samme telefon??

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 22:27   #18
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har du lest brukermanualen?

Jada.

Slik slår du av et alarmsignal når det ringer
Trykk på en valgfri tast. Hvis radio er valgt som alarmsignal > Pause. Hvis du ikke vil at alarmen skal gjentas, > Slå av.

Men jeg får ikke noe valg. Ikke noe "Slå av", og ikke noe "Pause".

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 22:27   #19
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Samme telefon ja. Merksnodig!

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 18:59   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har Sony Ericsson W710i?

Tja ... jeg har hatt SE i mange år, og har vært borti mye rart ... Ingenting overrasker meg. Enten tror jeg det er en softwarefeil som forsvinner når du enten resetter telefonen eller får en softwareoppgradering i butikk/selv via nettet, eller så tror jeg den har gått inn i en superhemmelig modus der denne snodige alarmfunksjonen er helt etter boken.

Hvis du orker og har backup av telefonen kan du jo prøve å gjenopprette fabrikkoppsettet? Men da sletter du altså alt på telefonen, du må iallefall ha tungen rett i munnen.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 08-01-07 kl 20:18.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no