Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-18, 22:26   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg giftet meg i skinekeemer, høy krage, svært skjørt med krinoline på 80-tallet, med ord-white drakt med ankellangt skjørt på 90-tallet og i svart, enkel kjole i 2007. Etterpå ha sett fem sesonger av «say yes to the dress» vet jeg hva slags brudekjole jeg ville hatt hvis jeg skulle giftet meg nå. Den likner ikke på noen av de jeg har giftet meg i før.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:29   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Venninnen min designet og sydde brudekjolen til meg. Hun fikk ganske frie tøyler, og hun lagde en kjole som var veldig meg. Hun hadde kjent meg siden vi gikk på ungdomsskolen så hun visste hva som var meg. Jeg hadde nok endt opp med en ganske lik igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:31   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Hvilken, pøblis?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:38   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Min var ikke strengt tatt en brudekjole, men en hvit selskapskjole. Jeg hadde ikke valgt den nå, den er rettere i fasongen enn figuren min strengt tatt kler, så jeg ville nok valgt noe mer figursydd.

Jeg har den hengende i skapet fortsatt, men jeg veier en del mer enn den gangen, så det spørs om den fremdeles passer.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:41   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Ja, jeg kunne valgt den om igjen. Den var veldig enkel og relativt tidløs. Jeg er fremdeles veldig fornøyd med at jeg insisterte på kritthvit kjole, selv om brudesalongen mente at ingen kler det. Den hadde nok passet greit, men den er omsydd til dåpskjole. Og ville sånn sett passer dårlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:41   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.916
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Det er straks 36 år siden vi giftet oss, det sier seg selv at både kropp, moter og jeg har endret seg siden da. Kjolen jeg brukte var en rosa ballkjole med 80-talls puffermer. I tillegg ble den kortet fra lang til midt på leggen da jeg brukte den som forlåverkjole noe år senere. Jeg veier noen kilo mer, men vet at kjolen passer, men det gjør egentlig ikke jeg. Kroppsfasongen er helt anderledes, får jeg en sjanse blir den sikkert brukt igjen. Dog ikke til ektesksapsinngåelse.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:45   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

21 år siden jeg giftet meg, i bunad. Jeg er glad i bunaden, men ville nok valgt noe annet i dag. Ikke at jeg har planer om et nytt bryllup.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:55   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg spontangifta meg på ferie i hvit t-skjorte, olashorts og havaianas, så jeg hadde nok valgt noe annet til et ordentlig bryllup. Men til spontangiftemål kunne jeg sikkert valgt det samme.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 22:58   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Ellers tror jeg jeg kunne valgt en sånn som dette i dag:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:01   #30
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers tror jeg jeg kunne valgt en sånn som dette[...]

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:03   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg skulle egentlig gifte meg i bunad - splurget og kjøpte meg brudekjole som en overraskelse for "alle". Vi bodde i paris da, så jeg kjøpte den eneste kjolen den digre brudesalongen hadde som kom i min størrelse (44) og med ermer (spesialsydde til kjolen).

Jeg hadde nok ikke valgt den samme igjen, men liker den allikevel. Men jeg husker det var litt kjipt å ikke ha noe å velge i - fant ikke undertøy som passet heller i Paris, eller sko - og hadde ingen andre muligheter. Jeg hadde valgt noe mer ... voksent? Litt mindre uskyldig? nå. Giftet meg i 2000, solgte kjolen da jeg skilte meg.


Sist redigert av m^2 : 12-08-18 kl 17:14.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:04   #32
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg er superfornøyd med brudekjolen min og hadde valgt akkurat den samme igjen -19 år etter...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:10   #33
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Giftet meg i 40 graders Toscana, i en debutantkjole fra Debenhams i London. Billig og enkel, og VARM! Min mor og jeg kjøpte den på vårtur i London, og glemte hele greia i baren på hotellet når vi dro til Liverpool Street Station for å ta toget til flyplassen. Glemmer aldri hvordan taxisjåføren kjørte som en villmann tilbake til hotellet for å hente kjolen. Han var helt sjokkert over at det gikk an å GLEMME brudekjolen min - hallo!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:11   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.110
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Veldig fin, m^2!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:12   #35
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg ble overtalt av eksmannen og ekssvigermor til å velge en typisk brudekjole, med gigantisk skjørt og tusen lag tyll, og hadde absolutt ikke valgt den igjen. Jeg hatet den dypt og inderlig, men de sa jeg kom til å angre om jeg ikke valgte "ordentlig kjole", så...

Skal gifte meg igjen i mars, og jeg har bestilt bunad som jeg skal gifte meg i da. Mannen får også bunad til bryllupet. Tror det blir veldig fint.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:14   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg hadde glatt valgt samme kjole igjen. Snittet og fargen (rød) var flott. Men jeg hadde ikke sydd den av thaisilke i dag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:14   #37
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg fikk skreddersydd/modellert en kjole av en flink syerske som var uten ermer eller stropper og med utringing bak, drapert i stoffet som gikk til knærne. Giftet meg på ambassaden i Roma og følte ikke for sid kjole. Har den ennå, og tanken var jo også at den kunne gjenbrukes i en annen anledning, men den kom aldri før jeg vokste fra den. Men siden jeg fikk den så spesialtilpasset så har jeg liksom ikke hatt lyst til å selge den. Selv om jeg skulle komme ned i vekt og inn i den igjen, og jeg mot formodning skulle finne på å gifte meg igjen, så føles det ikke riktig å bruke den igjen. Men kunne glatt valgt samme kjole igjen altså, for den er veldig fin og var helt tilpasset min figur.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:16   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg giftet meg i bunad, og den er jo fortsatt i bruk, men skulle jeg giftet meg igjen ville jeg valgt en kjole.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:23   #39
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg hadde ikke valgt samme igjen i dag. Kjolen jeg valgte var en vanlig enkel ballkjole i hvit. Den ble sydd i knyting bak men satt ikke fint på bak. Fremme satt den helt ok. Burde hatt en annen form. Mem ville ikke bruke penger og den andre jeg likte kostet 8000 mot denne til 1800. Fikk mye skryt for den men var ikke helt fornøyd selv. Hadde nok sikkert med at jeg var overvektig etter graviditet og større enn noen gang før. Følte meg ikke vell i noe.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 00:45   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne du valgt samme brudekjole igjen?

Jeg giftet meg for 2 år siden, fant en fin hvit brudekjole-aktig kjole fra Kina på internettet og kjøpte den og den passet heldigvis. Kunne fint brukt den igjen. og den var litt for lang så måtte klippe den av litt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no